Bizar dat dat soort meiden van alles gratis toegestuurd krijgen terwijl ze niet fatsoenlijk kunnen lakken. Het is gewoon schilderen wat ze doen en niet eens binnen de lijntjes.
Tja, niet iedereen lakt foutloos, maar kom op, hoe moeilijk is het om even een goede clean up te doen en je nagelriemen voor je een foto maakt in te smeren met creme of olie zodat je geen vellen ziet?
Ik lak ook niet super netjes, maar ik zou echt nooit een foto op mijn blog zetten met lak op mijn nagelriemen!
Nou Anc, als ik nagellak zou gaan verkopen, mag jij voor mij de foto's maken.
Ik vind namelijk dat het er bij jou altijd super netjes uit ziet en ben nog steeds blij met de adviezen die je mij hebt gegeven. Als ik de beginfoto's met nu vergelijk is dat echt een wereld van verschil.
Anoniem
Geplaatst: 20-01-14 16:41
Dat is lief, bedankt
Ik ben wel stukken netter gaan lakken hoor, maar zo af en toe heb ik ook echt wel eens een dag dat het gewoon niet wil... Dan gaat mijn removerpen er toch echt bijlangs. En als het heel erg is, pak ik mijn kwast en aceton er bij
Vind het bij jou ook steeds beter gaan Mijn begin foto's zijn ook erg hoor...
Ik zit er over na te denken om een acryl laagje oid over m'n nagels heen te laten zetten omdat ze steeds afbreken. Maar ben bang dat ik mijn nagels dan juist beschadig.. Maar dat afbreken word ik zo zat.
Anoniem
Geplaatst: 20-01-14 16:52
Heb even wat van mijn eerste foto's opgezocht
Oh boy...
Dit was allemaal in de eerste paar maanden van lakken. Te grappig om die foto's weer te zien
Dat is volgens mij een prima base coat, maar die gebruik je nog niet zo lang toch? Ik gebruikte een nail balsam van Trind en sinds ik die onder elke mani smeer, heb ik nooit meer peeling gehad. Helaas is die nogal prijzig, maar ik heb nu iets vergelijkbaars van P2, weet alleen nog niet of die net zo goed werkt, die heb ik pas 1x gebruikt
Nee die gebruik ik nu een paar weken. De peeling word ook al stukken minder, dus hij doet z'n werk absoluut.
Maar ik denk dat ik bij m'n volgende NS bestelling, op aanraden van Raaj, Essie protein base bestel. De peeling is niet het grootste probleem, maar ze worden zo hard dat er geen flexibiliteit in zit.
LadyMadonna
Geplaatst: 20-01-14 17:05
Acryl is, mits correct gezet, niet schadelijk voor de natuurlijke nagel. Maar tegen breken zou ik idd ook voor gelpolish of een laagje biodefense gel gaan. Anc: die laatste van je oude foto's vind ik wel een héle mooie kleur!