Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Jolien87

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 09:58

Goed begin Nadir! En nu volhouden :)

Monster: volgens mij heb je het dan wel aardig gecompenseerd in de sportschool hoor! ;)

Ik ben vandaag voor de verandering weer eens aan het brood, had er zo'n zin in. Dus sneetjes donkerbruin en magere smeerkaas in de tas gedaan, samen met appels, een komkommer en cherrietomaatjes. Dat belooft dus weer een gezond dagje te worden :D

Succes allemaal met de workouts!

Nadir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:28

Goed bezig allemaal!
Ik let wel op mn eten maar ik heb mn eetstijl niet drastisch omgegooid hoor. Ben wel begonnen met kwark eten tussn de middag maar ik eet 's ochtends wel gewoon brood.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:29

Ik neem jullie input overigens allemaal mee achter de schermen, willen een zo passend mogelijke oplossing hebben natuurlijk!

Diane_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:29

Zoo, ben weer bijgelezen! Ik ga me niet bezighouden met het samenvoegen, ik zie het allemaal wel.
Gister heb ik een dagje geskipt, had echt een totale baaldag gewoon, ook nog eens veel gegeten, haha. Maargoed, vanmorgen vroeg hard aan de slag gegaan en het zit er weer op!

Heel veel succes met shredden, rippen, 6w6p of wat dan ook! :D Toppers zijn jullie allemaal! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:32

Bzoem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:39

Bah ik ben m'n motivatie compleet kwijt.
Moet nog steeds de shred afmaken, maar heb het idee dat er nou zoveel dagen tussen hebben gezeten dat het allemaal geen zin meer heeft.
Daarbij heb ik door het carnavalsweekend weer andere dingen dan normaal gegeten en heb nu weer trek in alles wat los en vast zit. M'n buik heeft zich deze nacht goed gehouden ondanks ik gister na de gezoete kwark nog een flink stuk chocola heb gegeten en dropjes en crackers met pindakaas en hagelslag.
Waar dat nou vandaan kwam? Ik had absoluut geen honger, maar de rem was ik volledig kwijt.
Voelt nu even alsof ik dagen voor niets zo goed heb opgelet.
En ik wil wel weer sporten, maar zat gister qua energie na het ziek zijn nog super laag en om dan nu gelijk weer enthousiast aan alles te beginnen... Moet ook nog 8 uur stage lopen vanmiddag/avond.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:42

Ik ben de shreddraad ook een beetje kwijt. eerst 2 dagen hengstenkeuring en niet thuis dus, dan paar heel drukke dagen met werk en laat eten en thuis. gister wat in mn nek geschoten dus kon ik shredden ook wel vergeten. even schoonmaken in huis en hopelijk nog moed genoeg om nog een shredbeurtje te doen, al moet ik wel weer vanaf dag 1 beginnen van mezelf.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:42

Je moet denk ik gewoon weer beginnen om de motivatie te vinden Bzoem,

En misschien anders weer een paar dagen eenzelfde level extra erachteraan plakken?

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:48

FSCA: ik moet eerlijk zeggen dat ik jou eng dun vind worden, ik kan hier op de foto jouw ribbenkast al zien. Let je wel een beetje op jezelf en je gezondheid?

Charlottje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:50

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:50

Ik heb mij na 11 dagen shred gemeten. Ik had gehoopt op net zulke mooie resultaten als jullie, maar helaas...

Nek: 34 - 34
Borsten: 89 - 92
Boven armen links: 28 - 28
Boven armen rechts: 28 - 29
Taille: 73 - 72
Navel omvang: 83 - 82
Heupen: 96 - 99 (Zucht?!)
Billen: 103 - 103
Bovenbeen links: 60 - 59
Bovenbeen rechts: 58 - 60
Kuiten: 37 - 36
Gewicht: 65,6 - 66,9

Wat doe ik fout? Heupen zijn groter geworden, borsten ook? Alhoewel ik dat laatste niet erg vind. :Y)

Een gemiddeld eetlijstje als vandaag:

O: 1 bruine boterham met filet americain en paprika stukjes
T: Peer
L: Bruine boterham kipfilet, magere yoghurt met lijnzaad en een appel en/of peer
T: Banaan/appel o.i.d.
A: Veel groenten (Zonder saus), 1 schepje rijst of 1 kleine aardappel, stukje vlees
T: Magere yoghurt

Naast iedere dag shred, fitness ik 1,5 uur in de week en soms ook nog een uur tennis.

Ik zie aan mijn lijf zelf misschien een minibeetje verbetering? Maar dan moet ik echt goed zoeken.
Heb wel foto's gemaakt, maar vind het beetje eng die hier te plaatsen...
Ik ga braaf door, maar vind het wel jammer. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:52

Winged schreef:
FSCA: ik moet eerlijk zeggen dat ik jou eng dun vind worden, ik kan hier op de foto jouw ribbenkast al zien. Let je wel een beetje op jezelf en je gezondheid?

Ik ben in cm's dus toegenomen (als ik goed heb gemeten tenminste, best lastig om dat nauwkeurig te doen). En ik eet vrij veel - gisteren nog een halve pan kaasfondue :9 Voel me ook gewoon fit en gezond. Maar ik snap wat je bedoelt met die ribbenkast..

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 10:53

@ Britt: volgens mij eet jij veel te weinig en is dat het probleem

Stral

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:00

Van mij krijgen jullie niets te zien alleszins, ga ik niet op internet gooien hihi :D

Britt: je eet inderdaad wel weinig precies! Wel gezond, maar echt heel weinig, daar zou ik het geen hele dag op volhouden, zeker niet als ik ook nog ga sporten :)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:02

@ Bhriseis: Ik heb een tijd gehad dat ik veel meer boterhammen at, (en ook nog veel fruit e.d.) maar daar kwam ik ook van aan... ik probeer echt gezond te doen, eet 's avonds bergen groenten (Minimaal 3 opscheplepels) en fruit, maar dit frustreert wel een beetje!

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:03

Ik ga dag 15 pas meten! Ik denk ook dat er bij mij zo goed als niks af is.

Vandaag ga ik dag 10 doen, laatste van lever 1 :):) Ik zou eigenlijk vandaag overslaan omdat ik vanavond ook al moet dansen maar het voelt toch niet goed om het niet te doen. Dus ik ga toch maar shredden zo :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:04

Britt90 schreef:
@ Bhriseis: Ik heb een tijd gehad dat ik veel meer boterhammen at, (en ook nog veel fruit e.d.) maar daar kwam ik ook van aan... ik probeer echt gezond te doen, eet 's avonds bergen groenten (Minimaal 3 opscheplepels) en fruit, maar dit frustreert wel een beetje!

Misschien een tijdje over op kh-arm? Dat kan het afvalproces wel een boost geven geloof ik.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:07

Ik geloof dat Raponsje al eens aangaf dat kh-arm héél slecht is voor je lichaam. Maar ieder zijn ding natuurlijk, er zijn ook voorstanders van.
Bereken eens je BMR Britt, en dan mag je max. 500 kcal minder eten dan wat je uitkomt. Alles netjes invoeren in eetmeter elke dag. De shred is best zwaar; je kan variëren door tussendoor een volkoren beschuitje e.d.m. te eten. Dat is iets anders dan meteen een hele stapel boterhammen en toch gezond.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:08

Britt90 schreef:

Als ik zo kijk zit je ver onder het aantal calorieën wat je binnen moet krijgen. Jouw lichaam zit nu simpelweg in de 'spaarstand' en slaat dus juist het vet wat je binnenkrijgt op als reserve.

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:11

Volgens een site, is mijn bmr: 1463

En op peil houden gewicht: 2341

Moet ik dus zon 1800 kcal. binnen krijgen. Ik ga beginnen met de eetmeter.
Thanks voor alle tips in ieder geval!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:11

Hoi, mag ik me melden? Ik wil ook graag dat shred gebeuren gaan proberen.. Ik heb het filmpje van level 1 net bekeken en dat moet wel goed komen denk ik, haha.
Iets strakker worden is bij mij wel welkom namelijk.. vooral m'n bovenbenen.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:13

Gewoon rustig aan opbouwen Britt, telkens 100 kcal ofzo meer. Bij mij schommelde mijn gewicht er zelfs niet door :) Het lijkt een beetje eng, maar je lichaam heeft het écht nodig. En als ik nog iets moet eten om aan mijn kcal te komen maar ik krijg geen honger, eet ik een bakje rauwkost of rauwe wortels ofzo, en een half uurtje later knort mijn maag alweer :+

marleeentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:14

Zo, de carnaval is weer voorbij... weer terug naar het normale leven! Heb het shredden wel bijgehouden (een dagje moeten overslaan) maar niet zo gezond gegeten. Naja, nu weer volop aan de slag!

Britt, ik zou ook nog eens goed kijken naar wat je op een dag precies binnenkrijgt aan voedingsstoffen, dat zal waarschijnlijk de reden zijn dat je lichaam niet veel verandert.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:15

Anoniem schreef:
Anoniem schreef:
Dag 10 van level 1 erop zitten en weer gemeten:

Borsten: -1 cm
Navel: + 1 cm
Heupen: + 1 cm
Billen: + 0.5 cm

Rest (zo goed als) gelijk gebleven. Hmm, toch meer spier en minder taille aan het kweken denk ik. Ik ga zo eens de foto's naast elkaar bekijken.

http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... G_1646.jpg
http://i1155.photobucket.com/albums/p56 ... G_1683.jpg

Dag 1 en dag 11 (1 dag gesmokkeld tussendoor). Muscles! (Jammer wel dat ik zo recht ben..)

Ik kan je foto's niet zien.. Ben wel benieuwd :)

Ik heb vandaag een vrije dag volgens het schema :D Maar ik ga vandaag en morgen wel ff bezig, dan doe ik die vrije dag op vrijdag, komt me beter uit :Y)

Britt90

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-13 11:16

Dank voor de tips, ga ermee aan de slag! :) En braaf door naar level 2 :+