[Centraal] Haar/haarverf deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwal

Re: [Centraal] Haar/haarverf deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:38

Nee, dat was geloof ik in maart. Toen heb ik het blond laten verven met highlights. Ik heb het nu in twee maanden al vier keer bruin geverfd ( :') ) Was steeds niet naar wens... Nu laat ik het even zo :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:40

Simbaa, ik heb er helaas geen ervaring mee, ik laat het altijd bij de kapper doen :D
Dat vriendje het niet leuk vond dat wist ik al, ik had mijn haar namelijk ook zo toen we elkaar net leerden kennen en dat vond hij niks (ik was speciaal voor onze date naar de kapper geweest, en toen keek hij echt van : :roll: ) :+
Maar dat hij het niet leuk vindt heb ik maling aan. Hij zegt er ook niets van normaal gesproken, ja 1x maar daarna is het klaar. Maar van schoonmoeder stond ik toch wel perplex, ik vroeg ook helemaal niet wat ze er van vond, ze gaf gewoon lekker pats boem haar mening. En daar hou ik niet zo van. :o en om dan ook nog te zeggen dat het me dom maakt.. nee de gezelligheid was er wel een beetje van af bij mij haha.
Ik moest ook meteen aan dit plaatje denken :')
Afbeelding

xDonja ben benieuwd hoe het staat!

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:45

Ik heb lekker even zelf de kapper uitgehangen gisteren :D

Hier wat langer in laten werken, daar wat korter, hier en daar wat aluminiumfolie :D Ik raad het wel aan om als je dit haar hebt iemand erbij te hebben om de achterkant te doen voor je...

Waikiki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 10:47

Help :')
Dankzij het weer heb ik een surf/beach/white hair colour. Ik kreeg van mijn kapper het advies om iets van heat uv protection te kopen. Wat zij aanraadde kostte uiteraard een fortuin aan dollars. Dat geld heb ik op het moment even niet, anders was het geen probleem. Iemand een goedr tip?

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 17:29

Bij dezen de kleur hoe het was:

Afbeelding

En hoe het nu is:
Afbeelding

Afbeelding

Het licht is wel heel anders, dus pin me d'r niet op vast :P

Mn haar is wel heel erg droog geworden door de verf en de shampoo die er bij zat, vanavond maar even een kokosolie maskertje :j

EDIT: Oh My God. Mijn haar zit echt niet vandaag zie ik nu op groot scherm _O-

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:03

BEFORE:
Afbeelding

AFTER
Afbeelding

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:05

Mijn haar is 15 cm korter.
Een heel verschil, maar ik vind het leuk!! Mijn haar lijkt nu veel dikker!!!

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 21:57

yellowtje8: owh vind het je echt heel mooi staan
xdonja: die kleur staat je echt leuk

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:01

Laulauu mooi zeg!! Staat je goed! Veel is er af zeg. Heb je het toevallig gedoneerd? (Gewoon uit interesse hoor. :) )

evaac

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-14 22:16

Morgen ga ik weer met t meisje mee dat 2 augustus mn haren ook zilvergrijs had geverfd!!! was voor dr opleiding, gekke kleur verven. Nu knippen voor dr opleiding.. Al probeer ik t lang te laten groeien, t zit telkens zo stom. Nu dus besloten er een leuk kapsel van te laten maken en dan laten groeien. Ben benieuwd wat ze er van fixen

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 10:01

Misschien kan iemand mij hier helpen :)
Ik heb mijn haar donkerrood geverfd, bovenop heeft hij perfect gepakt maar in mijn punten is hij eerder bruin dan rood. Hebben jullie hier tips voor? Hoe ik dit eventueel op kan lossen?

jasz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 10:19

Jij hebt een beetje hetzelfde als iemand anders een pagina of twee terug. Heb je je haar al eerder geverfd? Want dan zal de uitgroei dus goed pakken en mooi rood blijven en de rest pakt minder en wordt bruin. Je kan proberen om er rood van directions of manic panic over te doen en dat dan ook goed bij houden. Misschien dat het beter pakt als je het nog een keer verft, maar dat durf ik zo niet te zeggen.

Maar, rood blijft gewoon een erg moeilijke kleur.

simo0ne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 10:51

Bedankt voor je snelle reactie! Ik zal het eens proberen!

Ssmarty

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:05

Ah oh, ik krijg weer kriebels om het rood te verven.. Veel mensen zeggen dat ze altijd dat ze jaloers zijn op mijn rode haar, maar zelf vind ik het niet zo mooi, omdat ik het te licht vind.
Maar een mahonie haarkleur vind ik wel erg mooi! Zoiets als dit:

Afbeelding

Zal ik het bij de volgende verfbeurt gewoon die kleur verven? Of toch maar bruin houden (wel met een rode gloed, die heb ik altijd)?

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 11:14

Ah Ssmarty die kleur vind ik zo mooi! ik heb daar echt de ballen niet voor. En het geduld ook niet :') (ivm vervagen vd kleur).
Maar ik denk dat het je prachtig staat.

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 12:22

Frummels schreef:
Laulauu mooi zeg!! Staat je goed! Veel is er af zeg. Heb je het toevallig gedoneerd? (Gewoon uit interesse hoor. :) )

Thankss !
Mijn haar kwam halverwege mijn rug en nu net op mijn schouders,gok dat er -+35cm af is.
jammer genoeg heb/kon ik het niet doneren..was veel te kapot door het vele verven. :(

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 14:52

hi all, mag ik even binnen vallen met een vraag?

Ik zit al heel lang te denken over zn sidecut!!! Ik heb het niet gedaan omdat mn vriendin/kapper zegt dit alleen gaaf is wanneer je bv kroes hebt omdat het contrast dan groot is.

Dit is waar ik aan denk:
Afbeelding

dit is mn haar nu:
Afbeelding
(in mn profiel staan nog wat meer foto's)

Zijn er meiden die dit hebben gehad en wat als je het weer aan wilt laten groeien? Met sporten wil ik mn haar vast doen, hoe doe je dat als je het laat bij groeien? Dit houdt me echt tegen!

Mn haar is nu tot onder mn borst als het over mn schouder hangt..

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:06

Ik heb ook een geschoren gedeelte gehad tot mijn oor. 3 jaar geleden ongeveer, en het is nu pas echt bijgegroeid. Ik heb het maar even gehad, want ik was het heel snel zat! Ik zou het niet doen, ik had er namelijk ook vrij snel spijt van (ik bedenk iets en wil dat ook direct dezelfde minuut nog!) Het aangroeien kijkt ook best lelijk vind ik.
Maar ieder zijn smaak! Wie weet vind jij het wel kei gaaf.
Ik deed het tijdens het aangroeien achter mijn oor of met een speltje vastmaken, maar dat kan pas als het een beetje lengte terug heeft natuurlijk

Kwal

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:09

Ik denk dat het je wel zou staan, als je het nou zo scheert dat je je andere haar er over heen kan doen als het aangroeit?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 15:15

ik wil het zoals op de foto, dus dan kan je idd je haar er overheen doen als het los is.. Maar dat aangroeien is een dingetje!!! wat doe je bv met dat stuk als het nog niet in je staart past maar wel bv een cm of 5/10 lang is?

Ik ben het niet snel zat, het is ook niet een soort impulsief idee ;) Dus ik hoop dat dat scheelt haha

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:13

Een staart in met een midden scheiding? Dan trekt de rest van je haar het bij groeiende gedeelte mee. Als je t uit laat groeien is een midden scheiding sowieso een goed idee, dan zie je t geschoren deel niet meer. :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:23

Romyv schreef:
ik wil het zoals op de foto, dus dan kan je idd je haar er overheen doen als het los is.. Maar dat aangroeien is een dingetje!!! wat doe je bv met dat stuk als het nog niet in je staart past maar wel bv een cm of 5/10 lang is?

Ik ben het niet snel zat, het is ook niet een soort impulsief idee ;) Dus ik hoop dat dat scheelt haha

[LZP] Kaal gaan?

lianne304

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 17:43

Een meisje van mijn school heeft dat ook en ze heeft haar haar rood geverft vind het echt supper cool als je dat aan durft

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:08

Ik heb ook een stukje weggeschoren :)

Afbeelding

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 18:17

Potver,, ik twijfel nu weer over een pixie cut :=
Ziet er goed uit suus :D