GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

Jester_

Re: GLP-1 (Ozempic, Mounjaro etc) om af te vallen. Tips, ervaringen enzo

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:53

Ik heb soms ook een rammelende maag, gewoon eten dan!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:55

Ja gewoon eten. Het is niet dat je niks meer kan en mag voelen of eten.

Bonnelover

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:56

Ikkeniet waar woon je? Wellicht is er een bokker die je uit de brand kan helpen?

Ik heb ook me eerst aangemeld voor een half jaar bij Yazen. Betaal, volgens mij, €88,- per maand.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:06

Ik heb dan geen MJ maar Ozempic, maar ook ik heb gewoon af en toe trek en dan geef ik eraan toe maar zit ik wel snel vol. Zo ook wel eens lekkere trek, ik had zoooooooo'n zin in een twix en dan neem ik een paar happen en hoppaa geen zin meer in de rest en dan ligt er dus gewoon 1 1/2 twix in de verpakking te wachten op een ander slachtoffer. Maar ik heb mijn behoefte aan chocolade wel ingewilligd :D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:13

Zo ben ik gek op kaas of zoutstengels. Van die bladerdeeg dingen. Normaal prop ik dat hele bakje in me giechel, nu heb ik er na 4 genoeg en ben ik voldaan :j

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:26

oke niet gek dus!
Gelukkig, in mijn hoofd zat dus dat je dus echt ALTIJD vol zou moeten zitten.

Van de week nam ik wel een stukje chocolade, iemand had een nieuwe milka reep met die biscoff koekjes erin bij zich en deelde uit. Dus ik was toch gezwicht.... en nam 1 stukje
En bizar genoeg leek ik de chocolade niet eens te proeven, dus ik dacht hier hoef ik sowieso geen reep van te eten

Er ligt bijv ook al een paar weken een zak dorito's in huis, die hadden we toen met die gratis producten van de AH gekregen. Ik taai er niet naar..... En dat is MEGA bijzonder want normaal liggen dat soort dingen hooguit 2 dagen in huis en dan is het op.

en het gekke is, voordat ik aan de mounjaro begon was ik niet eens een extreme eter, omdat ik die dingen dus al niet eens in huis haalde. Overgewicht is bij mij gekomen omdat ik aan de medicatie ging en minder ging bewegen, maar wel hetzelfde bleef eten en het avond eten vaak wel wat makkelijker werd ipv gezonder. Maar ik had geen snaai buien ofzo dat ik hele repen chocolade oid weg zat te vreten.
Ik wist namelijk dat als ik het in huis haalde ik er niet vanaf kon blijven dus ik haalde het al niet.
Nu weet ik dat ik het kan halen, en dat als het aan mij ligt het dus wel langer dan 48 uur in huis kan blijven liggen.
Dan hebben we het maar niet over de jeukende kiezen van mijn man whahahahahahahaha

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 5 min geleden

Ik kan ook weleens trek hebben in iets. Dan neem ik het mee naar huis en tijden later kom ik het dan tegen en denk oja, dat had ik ook nog. Dat gebeurde me vroeger echt niet hoor O:)