Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Samantha_ schreef:Lekker Sherivey!
O wat een timing, ik word vanochtend ziek wakker. Zo uit het niets eigenlijk.
Supervixen schreef:Wat een mooie statjes leonie! Kun je trots op zijn.
Ik wil ook graag een keer meer lopen in de week. Ik liep vier tot vijf keer in de week toen ik deze baan nog niet had. Maar ik krijg het qua energieniveau niet rond, moet erg oppassen daarmee het laatste jaar. Misschien iets met een aankomende overgang ofzo. Dus doe het nu met drie keer en soms vier.
Soms is het niet anders.
Ik vind het sowieso al knap als je zoveel kunt lopen als je een gezin hebt.
Sherivey schreef:Ik heb niet eens een gezin en vind trainingsweken van 40-50 km, verdeeld over 4 trainingen soms al een hele opgave.
Is dus ook onder andere de reden dat ik vaak zo vroeg ga lopen.
En op naar de 10km
Beter rustig aan dan overhaast en jezelf kapot lopen.
. Verder voel ik me prima en functioneer gewoon dus zal wel bij trekken. 
Dus op zondag heb ik het iets anders aangepakt, 2 langere en steile klimmen heb ik met stokken gewandeld, maar alle andere hoogtemeters ben ik gaan rennen en dan liep ik erna rustig door of wandelde even om te herstellen en wachtte ik op mijn loopmaatje. Dat hielp goed om ook mijn hartslag en ademhaling hoog te krijgen en de verzuring in mijn spieren te voelen.
Soms ging het ook vanzelf, mijn loopmaatje was vlotter beneden doordat ik dat rustiger aandeed en dan haalde ik haar vanzelf weer in naar boven toe.

Supervixen schreef:Leonie deze baan is gewoon intensiever en ik ben niet bang voor bloedprikken gelukkig. Heb vorig jaar als eens bloed laten prikken ivm vermoeidheid, maar kwam niks uit. Of ik op mijn plek zit weet ik niet 100% zeker, maar heb het best naar mijn zin.
Beterschap!
Suliko schreef:Misschien is het gewoon om je uit te dagen?Volgens mij zijn die race verwachtingen vooral gebaseerd op je vo2max en daarnaast nog een beetje wat je loopt, maar kijkt het dan ook meer naar hoeveel je loopt in plaats van hoe snel. Bij mij zijn ze ook erg ambitieus. Ik weet dat Philly Bowden, Britse atleet die de marathon in 2 uur en 25 min liep ofzo, ging proberen haar race verwachtingen van garmin te doen en dat lukte haar ook niet.
Heb het wel beetje met je loopmaatje te doen
En wat fijn dat je goed in je vel zit! Ik ben een paar maanden terug ook gestopt met hormonale anticonceptie na zo'n 6 jaar, het was/is bij mij wel een flinke rollercoaster, maar over het algemeen positief en als ik goed ga, ga ik ook echt goed! Mooie versnellingen heb je in je training gemaakt!
Ze had gelukkig een petje op, waardoor het daarop en op haar shirt belandde, anders was het vol in haar gezicht geweest. Ik heb heel hard gelachen (en haar daarna geholpen haar shirt uit te krijgen zonder alles uit te smeren).

Terwijl hij echt een stuk accurater meet dan mijn horloge, dus ik zou hem graag meer gebruiken. Hij heeft een lengtebereik van 60-106 cm, mijn omvang is 65 cm (63 als ik heel hard mijn best doe), maar zou dus niet moeten afzakken als hij op zijn strakst zit. Het gebeurt niet als ik rustig ren, maar wel als ik sneller ren en meer beweging heb in mijn bovenlijf. Heb contact opgenomen met garmin, ik vind het echt onzin, want als dat bandje gewoon wat strakker kon, was er niets aan de hand en er zijn echt wel meer mensen die zo smal zijn als ik (of zelfs smaller).
EN idd dit weer is echt geweldig.
Maar wel gezellig weer zo een theekransje doen.
En lekker de tijd genoemn voor wat foto's voor jullie

Suliko schreef:Goof, we zaten in Aywaille en zijn vanuit daar ook gaan lopen! De Ohm Trail wordt daar ook georganiseerd, dus zo kwamen we erop, we vonden een gpx bestand van een van hun routes en de route van zondag komt van AllTrails.![]()
En wat ga jij lekker zeg! Leuk dat je profijt lijkt te hebben van de sprintjes en intervallen die je nu volgens mij vaker meepakt?
Supervixen schreef:Ja mooi daar bij de ninglinspo!
Nu heb ik ook weer zo'n zin om daar heen te gaan. Wij gaan gelukkig met hemelvaart weer een weekend die kant op
Sherivey schreef:Wat is ski-erg?
Ja, beginnen op die schoenen en stoppen als ze niet lekker lopen is idd wel een idee
Kan ik ze thuis altijd nog wisselen.