Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Samantha_ schreef:Lekker Sherivey!
O wat een timing, ik word vanochtend ziek wakker. Zo uit het niets eigenlijk.
Supervixen schreef:Wat een mooie statjes leonie! Kun je trots op zijn.
Ik wil ook graag een keer meer lopen in de week. Ik liep vier tot vijf keer in de week toen ik deze baan nog niet had. Maar ik krijg het qua energieniveau niet rond, moet erg oppassen daarmee het laatste jaar. Misschien iets met een aankomende overgang ofzo. Dus doe het nu met drie keer en soms vier.
Soms is het niet anders.
Ik vind het sowieso al knap als je zoveel kunt lopen als je een gezin hebt.
Sherivey schreef:Ik heb niet eens een gezin en vind trainingsweken van 40-50 km, verdeeld over 4 trainingen soms al een hele opgave.
Is dus ook onder andere de reden dat ik vaak zo vroeg ga lopen.
Supervixen schreef:Leonie deze baan is gewoon intensiever en ik ben niet bang voor bloedprikken gelukkig. Heb vorig jaar als eens bloed laten prikken ivm vermoeidheid, maar kwam niks uit. Of ik op mijn plek zit weet ik niet 100% zeker, maar heb het best naar mijn zin.
Beterschap!
Suliko schreef:Misschien is het gewoon om je uit te dagen?Volgens mij zijn die race verwachtingen vooral gebaseerd op je vo2max en daarnaast nog een beetje wat je loopt, maar kijkt het dan ook meer naar hoeveel je loopt in plaats van hoe snel. Bij mij zijn ze ook erg ambitieus. Ik weet dat Philly Bowden, Britse atleet die de marathon in 2 uur en 25 min liep ofzo, ging proberen haar race verwachtingen van garmin te doen en dat lukte haar ook niet.
Suliko schreef:Goof, we zaten in Aywaille en zijn vanuit daar ook gaan lopen! De Ohm Trail wordt daar ook georganiseerd, dus zo kwamen we erop, we vonden een gpx bestand van een van hun routes en de route van zondag komt van AllTrails.![]()
En wat ga jij lekker zeg! Leuk dat je profijt lijkt te hebben van de sprintjes en intervallen die je nu volgens mij vaker meepakt?
Supervixen schreef:Ja mooi daar bij de ninglinspo!
Nu heb ik ook weer zo'n zin om daar heen te gaan. Wij gaan gelukkig met hemelvaart weer een weekend die kant op
Sherivey schreef:Wat is ski-erg?
Ja, beginnen op die schoenen en stoppen als ze niet lekker lopen is idd wel een idee
Kan ik ze thuis altijd nog wisselen.