Viruswaanzin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:20

verootjoo schreef:
Electra63 schreef:

Ik was gisteren bij mijn kapster en haar man is altijd heel breed georiënteerd en welbespraakt, gewoon een leuke vent. Ik ken hun al meer dan 15 jaar.
Ik schrok me rot, al had ik het wel verwacht: the Great Reset, Klaus Schwab, Haga, PVV, stok die in je hersenen roert/beschadigt, het kwam allemaal voorbij. :D
Ze hebben 3 soorten "medicijnen" in huis, die Corona kunnen genezen en geloven niet in de artsen van het OMT.
Zij is een schat, maar ik zou bijna niet meer naar haar toegaan.

Is dat diezelfde die wormspuiten bij ali bestelde?

Ik zou idd ook niet meer gaan :')

Klopt die, alles is besteld via internet.

Zij is verder een schat, bijna een vriendin, maar met Corona helemaal de weg kwijt.

nynke55

Re: Viruswaanzin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:23

Best griezelig, eigenlijk.

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:28

Ik begrijp nooit waarom mensen niet bewezen werkzame medicatie van Ali wel vertrouwen en de eigen artsen en onderzoekers van Corona niet :?
Dat is echt een groot raadsel voor mij.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:31

nynke55 schreef:

Ja, zij zijn er beiden helemaal van overtuigd dat de elite ons dit aandoet.
Dit is allemaal al jaren geleden voorbereid door de rijken der aarde en Rutte en andere regeringsleiders zijn maar trekpoppen. :D
De enige betrouwbare politicus die er wat tegen doet is Haga, hun grote held.
Gewoon al die onzin, die je op FB leest, vertelde ze.
Ik zei natuurlijk wel, dat ze al die onzin enz. niet moet geloven, maar geen doorkomen aan.
Ze stopte wel, omdat ze weet dat ik er niet tegen kan en ik een hele goede klant ben :D

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:32

Electra63 schreef:
nynke55 schreef:

Ja, zij zijn er beiden helemaal van overtuigd dat de elite ons dit aandoet.
Dit is allemaal al jaren geleden voorbereid door de rijken der aarde en Rutte en andere regeringsleiders zijn maar trekpoppen. :D
De enige betrouwbare politicus die er wat tegen doet is Haga, hun grote held.
Gewoon al die onzin, die je op FB leest, vertelde ze.
Ik zei natuurlijk wel, dat ze al die onzin enz. niet moet geloven, maar geen doorkomen aan.
Ze stopte wel, omdat ze weet dat ik er niet tegen kan en ik een hele goede klant ben :D

Weet je wat eng is ? Dat er heel veel van dit soort mensen rondlopen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:36

Ja, dat is zeker eng.
Ik hoop dat volgende week, vooral FvD niet of geen winst halen.
En dat er weer wat ruimte komt voor soepele maatregelen en de onvrede wat minder wordt.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:39

Electra63 schreef:
Ja, dat is zeker eng.
Ik hoop dat volgende week, vooral FvD niet of geen winst halen.
En dat er weer wat ruimte komt voor soepele maatregelen en de onvrede wat minder wordt.

De reden dat ik alleen al ga stemmen is dat fvd niet de grootste gaat worden. Maar wat ik zelf ga stemmen ben ik nog niet uit

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:39

Het lastige is ook dat die mensen alles op fb spuien en weinig weerwoord krijgen. Ik begin er ook niet aan, want je word compleet verrot gescholden. Maar eigenlijk zou je dat wel moeten doen, met z'n allen.

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:43

nynke55 schreef:
Het lastige is ook dat die mensen alles op fb spuien en weinig weerwoord krijgen. Ik begin er ook niet aan, want je word compleet verrot gescholden. Maar eigenlijk zou je dat wel moeten doen, met z'n allen.

In het echte leven ga ik de discussie wel aan.
Maar op FB enz. niet.
Zelfs op LinkedIn zie ik deze discussies en vorige week op het intranet van mijn werk !
Ik vind dat echt bizar.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 23:53

nynke55 schreef:

Die leven in hun eigen bubbel. Maar ik heb altijd zoiets van discussiëren met dat soort mensen is niet leuk want ze kunnen hun mening niet onderbouwen.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:02

Vind het ook zorgelijk hoe mensen als “jullie” denken aangezien ik dan weer een ander uiterste ben qua “gevaar”

Maar ik snap dat vaccineren echt niet.

En is dat gek? Nee vind ik niet, ik vindt ook gewoon dat ik nee mag zeggen en dat ik daarmee geen tweede rangs burger word.

Elke keer komen er van die vage verhalen van die vaccins naar boven nu of die überhaupt wel goed beschermt waarschijnlijk ben je gewoon nog besmettelijk.

Wij hebben een eigen bedrijf net zoals vele andere die momenteel door de idiote (excuus) maatregelen het niet meer gaan redden.

Landen waarbij wel-geen lockdowns is wel of mindere maatregelen, alle cijfers zijn overal ongeveer gelijk. Dus ik zou zeggen het werkt allemaal niks, laten we onze economie weer helemaal opstarten en door gaan weer leven zoals we eerst ook al deden en beschermen we de mensen die wel in de risico groepen vallen.

Wat ik wil zeggen, geen idee maar ik wil terug naar een normaal leven zonder al die testen en zonder deel te nemen aan een experiment.

Maar die gaan we niet zo zeer krijgen door een vaccin te nemen maar dat denken dus veel mensen wel en dat vindt ik zorgelijk.

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:05

Ah, dus in Brazilië gaat het geweldig Janine?

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:06

Ik heb het nergens over mensen die een vaccin willen weigeren.
Maar over mensen die Haga en Lange Frans en Engel geloven, denken dat er een grote reset komt enz....

Ik ben wel benieuwd naar jouw oplossing Janine ?
Laatst bijgewerkt door Electra63 op 11-03-21 00:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:07

IMANDRA schreef:

Hier gaat het ook nog steeds niet goed toch, wat een aanvallend bericht.

Heb je de rest ook gelezen?

IMANDRA

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:13

Janinevv schreef:
IMANDRA schreef:

Nouja mijn voorbeeld laat dus zien dat wat jij wil niet kan. Of het kan wel, maar met desastreuze gevolgen.

Ander voorbeeld: Amerika. Ging heel slecht maar sinds ze volop zijn gaan inzetten op vaccineren gaat het steeds beter.

Maar nee vaccins zijn onzin en we moeten de economie gewoon opengooien 8)7

Arabesk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:16

IMANDRA schreef:

Overvolle kerkhoven, ziekenhuizen én een economie die stokt.

Toppertje die Bolsonaro.

BigOne

Janinevv schreef:
IMANDRA schreef:

Janine , het zal ongetwijfeld moeilijk zijn met een gesloten zaak, echter, dan zou je juist blij moeten zijn met een middel tegen covid want zonder middel blijft de wereld ontoegankelijk. En testen? Vage berichten? Ik heb je al vaker verteld hoe algoritmen werken maar blijkbaar is het kwartje niet gevallen. Jij hoeft van mij niet te vaccineren en ik vind je niet gevaarlijker dan iemand anders maar je denkbeelden zijn dat wel en daar zou je je toch iets beter in kunnen verdiepen ipv geruchten te geloven.

nynke55

Janinevv schreef:
Vind het ook zorgelijk hoe mensen als “jullie” denken aangezien ik dan weer een ander uiterste ben qua “gevaar”

Maar ik snap dat vaccineren echt niet.

En is dat gek? Nee vind ik niet, ik vindt ook gewoon dat ik nee mag zeggen en dat ik daarmee geen tweede rangs burger word.

Elke keer komen er van die vage verhalen van die vaccins naar boven nu of die überhaupt wel goed beschermt waarschijnlijk ben je gewoon nog besmettelijk.

Wij hebben een eigen bedrijf net zoals vele andere die momenteel door de idiote (excuus) maatregelen het niet meer gaan redden.

Landen waarbij wel-geen lockdowns is wel of mindere maatregelen, alle cijfers zijn overal ongeveer gelijk. Dus ik zou zeggen het werkt allemaal niks, laten we onze economie weer helemaal opstarten en door gaan weer leven zoals we eerst ook al deden en beschermen we de mensen die wel in de risico groepen vallen.

Wat ik wil zeggen, geen idee maar ik wil terug naar een normaal leven zonder al die testen en zonder deel te nemen aan een experiment.

Maar die gaan we niet zo zeer krijgen door een vaccin te nemen maar dat denken dus veel mensen wel en dat vindt ik zorgelijk.

Wat snap je dan niet aan vaccineren, Janine? Er word toch al zo lang gevaccineerd, pokken, mazelen, kinkhoest en ga zo maar door.

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:17

Maar waarom dan iets nemen waarvan we geen zekerheid van hebben in de toekomst?

In Israël hoor ik echt andere verhalen dan van dat het zo “geweldig” daar gaat.

Ohja en Klaus Swabh of hoe ik zijn naam spel, heeft inderdaad wel wat gezegd over de great reset van 2030.

Maar ik heb geen zin om elke keer een vaccin in m’n lichaam te moeten spuiten. Dit draait alleen maar om geld. En wil niet dat hun daarvan nog rijker worden.

Die vaccins waren allang gekocht voordat we wisten wat er precies aan de hand was, voor mij inderdaad een onderbuik gevoel..

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:19

Nynke:
Tuurlijk word er jaren gevaccineerd, begrijpelijk maar hoe dat nu gaat heb ik liever niet.

Het moet altijd een vrije keuze zijn. Maar alles lijkt te draaien naar een verplicht vaccin.

En dit is iets nieuws, een nieuwe techniek waarvan we niet weten in de toekomst wat dit met ons zal gaan doen..

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:21

bigone schreef:
Janinevv schreef:

Janine , het zal ongetwijfeld moeilijk zijn met een gesloten zaak, echter, dan zou je juist blij moeten zijn met een middel tegen covid want zonder middel blijft de wereld ontoegankelijk. En testen? Vage berichten? Ik heb je al vaker verteld hoe algoritmen werken maar blijkbaar is het kwartje niet gevallen. Jij hoeft van mij niet te vaccineren en ik vind je niet gevaarlijker dan iemand anders maar je denkbeelden zijn dat wel en daar zou je je toch iets beter in kunnen verdiepen ipv geruchten te geloven.[/quote]

Geruchten? Onze zaak is niet gesloten.
Maar dat jullie het normaal vinden om je vrijheid terug te “kopen” door een vaccin te nemen, prima. Maar dat vindt ik wel naïef.

En ik snap als je je steentje wil bij dragen, maar ik zie dat niet in dit vaccin.

Net zoals de griep, (ook Corona) zal dit nieuwe Corona niet verdwijnen en zullen we er mee moeten gaan leren leven.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:22

Janinevv schreef:

Ohja en Klaus Swabh of hoe ik zijn naam spel, heeft inderdaad wel wat gezegd over de great reset van 2030.

Maar ik heb geen zin om elke keer een vaccin in m’n lichaam te moeten spuiten. Dit draait alleen maar om geld. En wil niet dat hun daarvan nog rijker worden.

Die vaccins waren allang gekocht voordat we wisten wat er precies aan de hand was, voor mij inderdaad een onderbuik gevoel..

We hebben in het leven geen enkele zekerheid alleen dat we dood gaan. :+

Arabesk

Janinevv schreef:
Nynke:
Tuurlijk word er jaren gevaccineerd, begrijpelijk maar hoe dat nu gaat heb ik liever niet.

Het moet altijd een vrije keuze zijn. Maar alles lijkt te draaien naar een verplicht vaccin.

En dit is iets nieuws, een nieuwe techniek waarvan we niet weten in de toekomst wat dit met ons zal gaan doen..

Kijk even Lubach van afgelopen zondag.
Het alternatief is alles gewoon nog wat langer dicht houden ook voor gevaccineerden.

nynke55

Nee, men gaat het vaccin niet verplichten, dat is al zo vaak gezegd. Maar het kan zijn dat je bepaalde dingen niet mag doen zonder vaccin, om anderen te beschermen. En zo nieuw is dit vaccin niet, het was al ontwikkeld voor mers.
Laatst bijgewerkt door nynke55 op 11-03-21 00:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-21 00:23

Zebrastreep schreef:
Janinevv schreef:

We hebben in het leven geen enkele zekerheid alleen dat we dood gaan. :+

Nou dan liever dat ik er dan nog van kan genieten dan dat we nog langer in lockdowns zitten en ik sterf aan een hart aanval.