Goede nieuws: nog es 25 km gefietst vandaag. Slechte nieuws: langs allerlei speciaalbiertjescafes.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Al de hele week blijf ik netjes binnen m'n kcal en punten doel. Kost soms wat moeite, maar zie er ook weer de lol van in. Soms lekker puzzelen om iets lager in kcal te maken. 

Volgend doel is 107. Dan is er 10 kilo af!
we hadden nog snacks voor 's avonds tijdens de film, we hadden beiden 0,0 behoefte eraan. Haha.
heb hem voor dezelfde prijs als waar ik hem voor kocht aan mijn kerel verkocht, die gaat hem gebruiken om zijn km's tijdens hardlopen bij te houden.. volgens mij is dat het zeldzame stuk wat het ding wel goed doet. 
Fijn dat de centimeters er vlot af gaan.
Totale rondje met intervals erbij is nu 3,8. Ga deze week dus een loopparcour uittesten van 4 kilmeter. Nooit gedacht dat dat haalbaar ging zijn voor mij! 
Roosch schreef:70 km amaai dat je nog zitvlees over hebt!
Imre, herkenbaar. Ik ben ook mega gevoelig voor volle maan. Ook rustdag vandaag en lig al de hele dag oppe bank met boekje, Hugootje, stukje worst etc. Soms moet het even.
De kat weerspiegelt het eigenlijk wel.
[ [url=m/tB5ixR.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik had zelf vandaag nul energie. Gelukkig prima Netflix weer vandaag en met een draaiende wasmachine op de achtergrond voelde ik me nog een beetje nuttig
. Toen ik vanmorgen op de bank Virgin River lag te kijken, toch besloten dat dat ook best op de crosstrainer kon. Dus met pijn en moeite er 45min op de sportschool Foxy uitgeperst. Weinig eetlust vandaag, maar dat is vanavond wel weer gecompenseerd met de zelfgemaakte Rendang van mijn tante 
ook de sportbeha is prima. De sportlegging in nog wat kleurtjes besteld, hoop dat ie er snel is. Net ook nog twee andere kleurtjes banden voor de activity tracker gekocht.