Veel moeten afvallen...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 22:04

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Goede nieuws: nog es 25 km gefietst vandaag. Slechte nieuws: langs allerlei speciaalbiertjescafes. :))

Anoniem

Re: Veel moeten afvallen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 22:38

Oeh, is hij goed? Wil hem al even proberen! (Ik ben 5 kilometer van de brouwerij opgegroeid)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-21 22:38

Ja. Heeeeeeerlijk. :9

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 06:46

Ziet er uit alsof je een leuke dag hebt gehad Roosch :j

Rose_Sonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 07:17

Dankjulliewel iedereen! :knuffel:

Ziet er goed uit Roosch! Heerlijk genieten zo.

Ik heb dit weekend ook een leuk weekend voor de boeg, vind ik zelf haha. En gelukkig gaan de verleidingen als het goed is heel erg meevallen :=.

Wij gaan vandaag en morgen met een groepje ruiters op trail. Oftewel een buitenrit beide dagen van zo'n 5 a 6 uur. Ik zal maandag wel gebroken zijn, maar ik heb ik zo veel zin in!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 09:55

Succes met de spierpijn alvast rose en veel plezier

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 09:55

Ziet er lekker uit roosch!

Gaucho dan beter in die periode even de weegschaal negeren haha

Rose sonny dat scheelt wel weer dat er weinig verleidingen komen.

Hier gisteren dikke pech met de auto die startte ineens niet, maar gelukkig kreeg mijn vader hem gemaakt. Wel een kapsalon weggegeten maar dat bleek goed te zijn zei vanmorgen de weegschaal. Nu ga ik een poging doen om vanavond beetje normaal te eten gezien ik volgende week 3x uit eten ga. Hopelijk kan ik het een beetje compenseren want zou het zonde vinden als er ineens een kilo bij zou zitten terwijl ik bijna onder die 120 zit.

kosseh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 17:41

Tumtummie, welkom!

Roosch, prima toch? Zolang je er van genoten hebt.

Rose sonny, super leuk! Waar ga je rijden?
Na dit weekend kan je geen zadel meer zien haha.

Dustinlover, haha gek hé hoe soms iets slechts eten goed uitpakt op de weegschaal.

Ik ben trots op mezelf :). Al de hele week blijf ik netjes binnen m'n kcal en punten doel. Kost soms wat moeite, maar zie er ook weer de lol van in. Soms lekker puzzelen om iets lager in kcal te maken.
Sporten gaat ook redelijk. M'n ouder ritme nog steeds niet kunnen oppakken door een blessure.

Vandaag voor het eerst een eventing les gereden. Was echt super leuk.
M'n (bijrij)paard deed het echt goed, voor de eerste keer en dat met z'n 20jaar. Galop tussen de hindernissen was te veel van het goede, maarja het is dan ook een draver :D

Afbeelding
te blij met deze foto om hem niet te delen, haha

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 18:14

Wat goed!!

Pff mij kun je opvegen. Of we even een stukje zouden gaan fietsen. Ok, zei Roosch. :7 ruim 40 km verder en m'n spieren protesteerden al vanaf de eerste kilometer. :') 6 dagen gesport. Ik zeg het je. Morgen rustdag.

Rose_Sonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 18:34

Wij hebben gereden van Ter Apel naar Sellingen naar Bourtange, al met al een rit van zo'n 40 kilometer. Super leuk gehad!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-21 18:41

Hier weer iets over mijn kcal doel, maar ook echt flink gesport. > 10 km hardgelopen, meer dan een uur gefietst.

Morgen vakantie *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:23

Geniet ervan Rose!

Dustinlover: Gelukkig is de auto gemaakt. Hopelijk haal jij jou doel snel!

Kosseh: Ziet er netjes uit!

Geniet van jou rustdag Roosch!

Gaucho: Goed gedaan! Geniet van jou vakantie!

Ik ga zo meteen nog lopen. Heb voor dinsdag een afspraak staan om mijn voeten en looptechniek te meten. Aan de hand hiervan krijg je dan loopschoenen toe gewezen die jou liggen met eventueel op maat gemaakte zolen als dit nog nodig is. Prijs ligt tussen de €120 en €180 alles in. Vind dit nog goed mee vallen!

Enne, vrijdag mijn doel behaald! Onder de 110 kilo. Nu schommel ik weer rond de 110,1/110,2. Maar het is al een iets te lekker weekend geweest :') Volgend doel is 107. Dan is er 10 kilo af!

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:24

Onder het motto: birthday calories don't count heb ik gisteren echt nergens op gelet en waren man en ik allebei tot de nok toe vol na een lunch en diner buiten de deur :') we hadden nog snacks voor 's avonds tijdens de film, we hadden beiden 0,0 behoefte eraan. Haha.

Vanochtend 8km gerend naar v.d. Valk hotel hier in de buurt om gebakjes te halen voor de visite die straks nog even komt (man kwam me met de auto halen). Goeie deal *\o/*

Vanavond gewoon maar lekker vlees en groenten. Hebben we beiden erg behoefte aan. Eventjes "normaal" doen.

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:25

Moestuin schreef:
Enne, vrijdag mijn doel behaald! Onder de 110 kilo. Nu schommel ik weer rond de 110,1/110,2. Maar het is al een iets te lekker weekend geweest :') Volgend doel is 107. Dan is er 10 kilo af!

Whoehoee *\o/* fijn dat je mooie stappen maakt. Motiveert ook om door te zetten...

baudyh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:34

ah nog meer mensen bezig met afvallen. lotgenoten ha ha. Ik ben sinds eind april bezig met Keto en de teller staat nu op -12 kg ik wil er 20 kg af dus moet nog ff. Kg gaan niet heel hard meer maar cm nog wel.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 13:39

Goed zo dames, wat top zo in het weekend!

Moestuin; zo een consult voor schoenen schijnt inderdaad wel erg goed te zijn. Ik ben benieuwd!

Fijne vakantie, gaucho!!

Mijn activity tracker deed toch niet waar ik hem voor aangenomen had. (Hartslag en stappen voornamelijk) Gelukkig voor een schijntje gekocht op Marktplaats. :)) heb hem voor dezelfde prijs als waar ik hem voor kocht aan mijn kerel verkocht, die gaat hem gebruiken om zijn km's tijdens hardlopen bij te houden.. volgens mij is dat het zeldzame stuk wat het ding wel goed doet. :')

En ik heb een nieuwe Samsung tracker gekocht. Collega had er goede ervaringen mee. Ik ben in ieder geval superbenieuwd en kan niet wachten tot ie binnenkomt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 15:33

Musli: Gefeliciteerd dan nog! En wat top, 8 kilometer!

Baudyh: Ook al zo een mooi resultaat :j Fijn dat de centimeters er vlot af gaan.

Roosch: Veel plezier ermee! Hier is de garmin geruild en sindsdien super tevreden van.

Zo, rondje zit er op. Lopen is aan 7 kilometer per uur. Nogal traag maar is wel de max. Daar eens mijn hartslag het ook mee eens :+ Totale rondje met intervals erbij is nu 3,8. Ga deze week dus een loopparcour uittesten van 4 kilmeter. Nooit gedacht dat dat haalbaar ging zijn voor mij!

Rose_Sonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 19:30

Wat fijn allemaal om te lezen, jullie gaan echt goed!

Mijn wekelijkse weegmoment is morgen. Als ik nu niet na dit weekend afgevallen ben, ga ik echt huilen :')

In totaal ruim 70 kilometer te paard afgelegd. En wat een mazzel met het weer vandaag! Wat was er een ellende voorspeld! En we hebben letterlijk geen drup gehad!

Afbeelding

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 19:47

Dan had je echt mazzel, hier heeft het de hele ochtend geregend en ook vanmiddag nog een tijd. 70km?! Spierpijn?

Lekker die vooruitgang, moestuin!

Hier emoweek, in combinatie met volle maan geen pretje. Vandaag veel chocola, thee en met een dekentje en netflix op de bank.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 19:52

70 km amaai dat je nog zitvlees over hebt! :))

Imre, herkenbaar. Ik ben ook mega gevoelig voor volle maan. Ook rustdag vandaag en lig al de hele dag oppe bank met boekje, Hugootje, stukje worst etc. Soms moet het even. :j

De kat weerspiegelt het eigenlijk wel. :))

Afbeelding

Rose_Sonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 19:57

Nog geen spierpijn, maar het zou me op zich niet verbazen als dat nog zou komen :=

Chocola en Netflix met dekentje klinkt overigens wel als muziek in de oren *D

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 20:47

Roosch schreef:
70 km amaai dat je nog zitvlees over hebt! :))

Imre, herkenbaar. Ik ben ook mega gevoelig voor volle maan. Ook rustdag vandaag en lig al de hele dag oppe bank met boekje, Hugootje, stukje worst etc. Soms moet het even. :j

De kat weerspiegelt het eigenlijk wel. :))

[ [url=m/tB5ixR.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha wij zijn trouwe leden van het volle maan topic he :D Ik had zelf vandaag nul energie. Gelukkig prima Netflix weer vandaag en met een draaiende wasmachine op de achtergrond voelde ik me nog een beetje nuttig :+ . Toen ik vanmorgen op de bank Virgin River lag te kijken, toch besloten dat dat ook best op de crosstrainer kon. Dus met pijn en moeite er 45min op de sportschool Foxy uitgeperst. Weinig eetlust vandaag, maar dat is vanavond wel weer gecompenseerd met de zelfgemaakte Rendang van mijn tante :o

Ik heb nu vakantie en plan is om in ieder geval ruim vooruit te gaan koken en porties in te gaan vriezen. Daarnaast dagelijkse bewegingsmissies :)

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 21:21

Hier vandaag op het gebakje na (waar ik dus 8km voor hard liep, dus dik verdiend) weer heel netjes gegeten :j draad weer opgepakt. Einde weekend alweer, altijd te kort -O-

MuSLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 21:22

Negerzoen schreef:
Ik heb nu vakantie en plan is om in ieder geval ruim vooruit te gaan koken en porties in te gaan vriezen. Daarnaast dagelijkse bewegingsmissies :)

Vakantie is fijn! Maar door een gebrek aan ritme vaak wel wat lastiger. Klinkt alsof je er in ieder geval goed op voorbereid bent :j

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-21 21:29

Ik heb trouwens onlangs wat sportkleding besteld op Ali, ik leef inmiddels in m'n sportlegging die ik daar heb besteld. :)) ook de sportbeha is prima. De sportlegging in nog wat kleurtjes besteld, hoop dat ie er snel is. Net ook nog twee andere kleurtjes banden voor de activity tracker gekocht.

Einde weekend is inderdaad stom. Ik ben morgen nog een dagje vrij en afgezien van de sportschool heb ik geen plannen. Heerlijk vind ik dat, met dit weer lekker even met een boek of serie op de bank. <3