Had nog geen corona gehad, ben best wel voorzichtig geweest altijd ivm ziekte. Een keer feestje gehad en dus gelijk raak

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SincereQ schreef:Ik zit nu op dag 5. Drie dagen met koorts in bed gelegen. Daarnaast de ‘standaard’ klachten en nu nog verkouden, hoesten en vooral hoofdpijn.
Had nog geen corona gehad, ben best wel voorzichtig geweest altijd ivm ziekte. Een keer feestje gehad en dus gelijk raak.
sandorra schreef:Ik begin vandaag met revalideren met de fysiotherapeut. Want ik heb blijvende klachten ook van benauwdheid. Vermoeidheid moet echt dagen plannen want soms wordt het me te veel.
Vorige week intake gesprek gehad en idd mijn ademhaling zit veel te hoog en moet meer met buik gaan ademhalen. Dus daar gaan we ook aan werken. Verder hoor ik vandaag wat het programma gaat worden.
Marcella schreef:Ja en die gebruik ik ook. Bijholten rommelen ook nog steeds, maar daar heb ik neusspray voor. En loop nu bij de KNO.
Heb te laag B12 (70) en D (13). Dus weerstand is ook slecht en werk (zit) in een koud magazijn van 15,9 graden gisteren. Verwarming staat op 5 graden wegens gas wat te duur is.
SincereQ schreef:Ik zit nu op dag 5. Drie dagen met koorts in bed gelegen. Daarnaast de ‘standaard’ klachten en nu nog verkouden, hoesten en vooral hoofdpijn.
Had nog geen corona gehad, ben best wel voorzichtig geweest altijd ivm ziekte. Een keer feestje gehad en dus gelijk raak.
Elin_ schreef:SincereQ schreef:Ik zit nu op dag 5. Drie dagen met koorts in bed gelegen. Daarnaast de ‘standaard’ klachten en nu nog verkouden, hoesten en vooral hoofdpijn.
Dit lijkt mijn verhaal wel. Alleen dag 3 hierzo. Maar ook een keer wezen stappen.
Wel gevaccineerd, maar enorm ziek. Ik ben ook misselijk en aan de dunne.. is dat een bekend symptoom?