Corona patiënten op bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

SincereQ

Re: Corona patiënten op bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 21:35

Ik zit nu op dag 5. Drie dagen met koorts in bed gelegen. Daarnaast de ‘standaard’ klachten en nu nog verkouden, hoesten en vooral hoofdpijn.
Had nog geen corona gehad, ben best wel voorzichtig geweest altijd ivm ziekte. Een keer feestje gehad en dus gelijk raak :+.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 21:56

Hopelijk was het feestje iig wel bere gezellig dan.
Mijne wel gelukkig. Haha.

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 22:07

SincereQ schreef:
Ik zit nu op dag 5. Drie dagen met koorts in bed gelegen. Daarnaast de ‘standaard’ klachten en nu nog verkouden, hoesten en vooral hoofdpijn.
Had nog geen corona gehad, ben best wel voorzichtig geweest altijd ivm ziekte. Een keer feestje gehad en dus gelijk raak :+.

Ben je gevaccineerd?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-22 22:38

Mijn vader heeft echt weken last gehad van de verkoudheid door corona puur omdat hij geen rust pakte. Gevolg is nu inderdaad een griepje / verkoudheid.

Mijn moeder is nog steeds niet volledig hersteld van corona nog steeds hoesten en last op de borst en sloom. Dit houdt nu al langer als 4 weken aan. Ze had de huisarts gebeld , maar als het over 2 tot 3 maanden nog zo was moest ze weer bellen.... Dus ze laten je dan nog even lekker aanmodderen.

Heb al heel vaak gezegd tegen beiden dat ze rust moeten pakken anders kunnen ze er een flinke tijd last van houden , maar luisteren ho maar.

Met mij gaat het dan alweer dik 2 weken helemaal prima , nergens last meer van :D Toch wel blij dat ik goed ben hersteld

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 03:24

Needje schreef:
Hopelijk was het feestje iig wel bere gezellig dan.
Mijne wel gelukkig. Haha.

Ja die was wel leuk!!

@tokedri: Ja, 3x pfizer.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 07:58

Begin ook langzaam aan weer meer te hoesten druk op de borst.

sandorra

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 08:58

Ik begin vandaag met revalideren met de fysiotherapeut. Want ik heb blijvende klachten ook van benauwdheid. Vermoeidheid moet echt dagen plannen want soms wordt het me te veel.
Vorige week intake gesprek gehad en idd mijn ademhaling zit veel te hoog en moet meer met buik gaan ademhalen. Dus daar gaan we ook aan werken. Verder hoor ik vandaag wat het programma gaat worden.

tokedri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 11:10

Marcella schreef:

Dat lijkt me eerder een verkoudheid ofzo

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 11:17

Mijn moeder ook positief. Heeft gelukkig een dubbele booster dus ik hoop dat zender ziek wordt.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:26

tokedri schreef:
Marcella schreef:

Dat lijkt me eerder een verkoudheid ofzo

Ben luchtweg patiënt hopelijk nu volgende week wel longfunctie.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:45

Vervelend. Heb je iets van een pufje?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:51

Ja en die gebruik ik ook. Bijholten rommelen ook nog steeds, maar daar heb ik neusspray voor. En loop nu bij de KNO.

Heb te laag B12 (70) en D (13). Dus weerstand is ook slecht en werk (zit) in een koud magazijn van 15,9 graden gisteren. Verwarming staat op 5 graden wegens gas wat te duur is.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 12:59

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:12

En dat verwacht ik binnenkort ook nog. Aangezien de polen 0,0 afstand houden en met elkaar gepropt in een bus zitten. Bedrijf waar ik werk wist nog niet eens dat ik ziek was door corona alleen dat ziek was.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:12

sandorra schreef:
Ik begin vandaag met revalideren met de fysiotherapeut. Want ik heb blijvende klachten ook van benauwdheid. Vermoeidheid moet echt dagen plannen want soms wordt het me te veel.
Vorige week intake gesprek gehad en idd mijn ademhaling zit veel te hoog en moet meer met buik gaan ademhalen. Dus daar gaan we ook aan werken. Verder hoor ik vandaag wat het programma gaat worden.

Heel veel succes! Ik heb mijn revalidatie net afgerond bij de fysio, ben een half jaar 2x per week gegaan. Het heeft me veel opgeleverd! Helaas wel nog steeds wat rest klachten, maar ik kan weer voor 85% normaal functioneren.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:14

Marcella schreef:
Ja en die gebruik ik ook. Bijholten rommelen ook nog steeds, maar daar heb ik neusspray voor. En loop nu bij de KNO.

Heb te laag B12 (70) en D (13). Dus weerstand is ook slecht en werk (zit) in een koud magazijn van 15,9 graden gisteren. Verwarming staat op 5 graden wegens gas wat te duur is.

Jeetje. Brrrr. Wat voor een werk doe je dan?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 13:18

Beveiliging moet aanwezig zijn voor ontmoedigen diefstal. BHV heb ik niet verlopen met dat ik op het moment met rug problemen loop. Dus reanimatie gaat het niet worden. Kan wel helpen met uitleg hoe.

Moest nu van eigenaar bedrijf ook maar af en toe in de kantine gaan zitten, maar kom die trap niet op. Die was niet zo blij om te horen dat het om corona besmetting ging. Het is een Chinees bedrijf met behoorlijke strikte regels betreffende corona.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-22 14:12

Hier is het de hele week goed gegaan dus volgende week ga ik 6 uurtjes werken per dag. :)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 18:10

SincereQ schreef:

Dit lijkt mijn verhaal wel. Alleen dag 3 hierzo. Maar ook een keer wezen stappen.
Wel gevaccineerd, maar enorm ziek. Ik ben ook misselijk en aan de dunne.. is dat een bekend symptoom?

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 19:05

Ik heb vorige week maandag een positieve test gehad (voor de tweede keer Corona), klachten waren een beetje een snotneus en wat hoesten.
Weekje thuis geweest en nu alweer een week gewerkt.
Vandaag alweer een negatieve test.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 19:08

Ik heb echt alleen maandag- en dinsdagavond verhoging gehad. Verder niet.
Voel me ook prima. Alleen verkouden.
Maar 3 weken terug stroomde het ook m’n neus uit.
En eigenlijk ben ik non stop verkouden. Dus ik ga nooit klachtenvrij worden. Dus hoe bepaal ik wanneer ik er weer uit mag?!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 19:16

Elin_ schreef:
SincereQ schreef:

Dit lijkt mijn verhaal wel. Alleen dag 3 hierzo. Maar ook een keer wezen stappen.
Wel gevaccineerd, maar enorm ziek. Ik ben ook misselijk en aan de dunne.. is dat een bekend symptoom?

Ik heb ook een dag diarree gehad.

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 19:17

Met klachten na 10 dagen toch? Ik zit morgen op de 10de dag. Behalve nog iets verkouden voel ik me best prima. Maandag weer aan het werk als het goed is

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 19:19

Na 10 dagen mag je uit quarantaine je zou dan niet meer besmettelijk zijn.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-22 19:45

Ik snap wel dat bedrijven in de oliebol komen zo.
Ik ben gewoon echt niet ziek. Alleen hele jaar door verkouden dus ga ik nooit 24 uur klachtenvrij zijn. Best kolder dat ik dan 10 dagen ziektewet moet trekken.