Pallatin schreef:Absolem schreef:
Nee ze zijn bang dat de ruptuur in mijn lever alsnog gaat door scheuren naar buiten als het niet genoeg de tijd krijgt om te genezen. Over 1,5 week heb ik controle in het ziekenhuis en dan krijg ik waarschijnlijk weer groen licht.
Of als de ruptuur nog wel open is moet ik nog drie weken niks doen.
Ik wil naar de 66 kilo toe.. Zomers weeg ik vaak wat zwaarder ( ik hou veel vocht vast) en dan weeg ik al gauw 68. Dus 66 kilo is mijn doel.
Jeetje, wat heftig, ik heb het waarschijnlijk gemist maar hoe is dat gebeurd? Ik hoop dat je snel weer mag sporten en volledig geneest...dan wordt je doel behalen ook makkelijker, ik viel eerst na mijn ongeluk snel af maar toen ik weer thuis kwam en ik letterlijk niks kon was eten het enige wat geen pijn deed...en toen was ik snel zwaarder dan ik wilde. Ik heb vandaag Mn doel om geen calorieën te drinken niet gehaald, mijn vriend zette een glas appelsap voor Mn neus bij het eten en vond weggooien wel erg zonde, maar leuk is anders
Ben van titus af gelanceerd drie weken terug.
Hij ging linksaf en ik ging rechtdoor en klapte met m'n rechterzij op het hek.
Ik eet minimaal, drink bijna alleen maar water. Ik heb bijna geen honger. Dus volhouden gaat wel opzich. Ben ook al van de medicatie af dik een week dus ik heb ook geen last van obstipatie ofzo of dat ik daardoor nog aan kan komen.
Maar goed zakken in gewicht doe ik dus ook niet.