[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

ElineS

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 18:28

Voor 30 euro! Mooi hoor zo!

MissBambi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 19:49

Dat kaptafeltje <3

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 20:25

Ben er echt heel blij mee. :j Zo fijn om een goed georganiseerde plek te hebben.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-16 22:23

Was ik eindelijk zover om het Moonchild palette te bestellen, accepteren ze alleen USA PayPal accounts... en ik heb geen creditcard -O-

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 08:26

Woow dat is een fijn prijsje zeg! En ideaal opgelost zo

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 10:00

Mijne zit (gelukkig) op mijn schouderblad dus ik zie hem niet. Soms denk ik dat er een spin zit en dan bedenk ik me ineens, oh ja, tattoo. :+ Ik zou hem, als ik nu weer voor de beslissing zou staan, niet zetten. Ik heb er geen spijt van verder.[/quote]

Wat je zegt over de spin, is dus precies waar ik bang voor zou zijn. Dat je een tatoo neemt en er dan zeg maar niet aan kan wennen en dat hij je niet 'eigen' wordt en je maar blijft denken dat er iets als een spin op je lichaam zit. :') Maar ach uiteindelijk zal het vast wennen.[/quote]

Haalt even een ouder bericht naar boven,
Ik ben super trots op mijn tattoo, en telkens als ik in de spiegel naar mijn schouder kijk, denk ik : heee, hij zit er nog steeds :')

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 11:06

Ideaal idd! Ziet er top uit!

Na 4 dagen makeuploos even n fullface :)
Naked 2 en op de lippen mac brave wilde eigen js watermelon soda maar de look was wat heftiger geworden dan ik dacht :=

Afbeelding
Afbeelding

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 11:07

Ik heb een vraagje aan jullie...
Voor mijn leeftijd (16) heb ik behoorlijk wat make up,
Nu ben ik het gisteren gaan uitzoeken, maar ik kwam erachter dat ik letterlijk alles gebruik, heb maar 3 producten weggedaan, foundation veel te donker, concealer ook en een uitgedroogde eyeliner.

Is dat dan raar? :')

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 11:08

Suus___ schreef:
Ideaal idd! Ziet er top uit!

Na 4 dagen makeuploos even n fullface :)
Naked 2 en op de lippen mac brave wilde eigen js watermelon soda maar de look was wat heftiger geworden dan ik dacht :=

[ [url=m/yuhqFN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/dUuidS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben zo verliefd op jouw wenkbrauwen <3

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 11:14

Wat is veel chey?
Ik had ook al n aardige stash toen.. Wel met andere merken maar zolang je niet in de financiele problemen komt en er blij mee bent is er niets aan de hand toch?

Thankss!
Kreeg van de week een compliment van een gast van ons man was een jaartje of 70 en zei meid wat heb jij prachtige wenkbrauwen! Whaha ik moest zo lachen.. Zegt ie ja je bent helemaal mooi maar wow je wenkbrauwen :=

cheybinky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:05

Tsja wat is veel... 20+ blushes, 6 bronzers, 5 foundations, talloze poeders, highlighters, mega wenkbrauw stash.

Ben me nu wel aan het verdiepen nu ik alles ruim heb, in de luxere merken, moet nogsteeds een keer een mac lipstick kopen, <3

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 12:54

Mooi Suus! Ik vind de eyeliner ook zo mooi staan! Weer een heel ander gezicht!

Mijn look van vandaag, weer enorm last van velletjes op mijn neus. Drink ook veel te weinig...

Afbeelding

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:24

Haha Suus, altijd leuk zo'n compliment. Ze zijn ook mooi nu.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 13:43

Suus ziet er mooi uit! En leuk zo'n compliment, is altijd anders als het van een klant komt. :D

Chey, tsja wat is raar en wat is normaal... Op die leeftijd deed ik 0,0 met make up en gaf mijn geld uit aan boeken en tijdschriften maar genoeg vriendinnen die een heel imperium hadden destijds. Is maar net waar je interesse ligt en waar je je geld aan uit wil geven. En als je alles gebruikt... Dus raar, nah, vind ik niet.

Kaygee, knapperd <3 Ik merk ook aan mijn huid dat ik op vakantie ben geweest en niet dagelijks 2-3 liter heb gedronken (en heeeeel ongezond heb gegeten :+) dus ga dat nu wel weer strict doen.

Suus___

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 15:03

Mooi weer kay!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:08

Zo ff fotospam, vorige week m'n 2de bestelling gehad van CP <3
Helemaal happy weer :D

Vandaag m'n 2 Jeffree's binnen gehad.. die Chinezen hebben hun best gedaan! Alleen de doefooter is echt gigantische faal. Kleuren zijn het idee maar toch erg anders.

Afbeelding
Links echt, rechts nep

Afbeelding
Androgyny
Echt (LE), Echt, Nep

Afbeelding

Afbeelding
Echt, Nep

Afbeelding
Gemini
Boven echt onder nep

Afbeelding

Afbeelding
Links echt rechts nep

Afbeelding
Van boven naar beneden:

Andro nep
Andro echt

Gemini nep
Gemini echt

Geur van Andro is prima, ruikt niet, Gemini is niet echt lekker maar niet storend. Dekken beide goed, smeren goed, mooie kleuren wel :j

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:17

Duurde het lang voor je ze binnen kreeg?
Ik ben nu namelijk ook al een tijdje op 1 aan het wachten.. Duurt wat langer dan normaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 18:26

Friem, jaaaa tweede order binnen? Ik ben benieuwd wat je nu hebt *\o/* *\o/* Shipito heeft mijn laatste 2 nu ook verzonden en dan moet ik echt stoppen voor een maand of zo. :+

Bij de neppe zie je dat de verpakking langer is maar als je geen vergelijkingsmateriaal hebt of er geen drol van weet dan kom je daar alsnog niet achter. De kleuren zijn vrij verschillend maar volgens mij is dat met de nep limecrimes ook het geval. Ziet er al met al uit als een fijne goedkope variant, ookal is de kleur anders is het weer een toevoeging. :)) (moet zeggen dat ik de kleur van de neppe Gemini prachtig vind :=)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:17

Wauw suus je look is weer mooi! Je doet je eyeliner altijd zo strak he. _/-\o_

En kaygee, je weet dat ik fan van je ben. Ik merk ook direct dat ik een rot huid krijg als ik niet genoeg drink.
En mennnn, ik word gek van die puisten door de spiraal :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:19

Colourpop heeft een flashsale op het moment en ik moet mezelf echt inhouden..... :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:24

Zooo gemeen, ik heb net een week geleden een bestelling bij Colourpop gedaan, maar ik moet me nu ook echt inhouden. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:25

Ik ga toch maar weer bestellen, vriendin van me wilde nog wat dus ik ga ook maar een paar dingen erbij gooien en zien of een andere vriendin ook nog wat wil. _O-

Inderdaad zo irritant, zeker als je net besteld hebt. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 19:31

Ik wou Chi nog bestellen, maar ik wacht wel een keer tot ik wat meer dingen op mijn lijstje heb, want ik kom zo niet aan de dertig dollar, dus geen gratis verzenden.

Edit: Oh, en Echo park, die was uitverkocht toen ik bestelde, maar nu is hij er weer , met korting.. :')

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:36

Oh my,
sale bij colourpop! Maar echt ik moet niet meer kopen.
Ik kan alles wat ik inmiddels heb verzameld aan make up niet echt meer kwijt.
Ik heb het in twee lades zitten en dan nog mijn everyday make up in zo'n organizer.
Maar twee lades is te weinig. :')
Ik moet eigenlijk dingen gaan weg doen die ik niet meer draag maar dat vind ik zo zonde, want het is nog best mooi en wat als ik het een keer goed kan gebruiken..
Dillema. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-16 20:49

Ik doe het uitdunnen van mijn collectie altijd door wat ik vind dat ik te weinig/niet gebruik wat ik overweeg weg te doen op een ander plekje te leggen. Mis ik het in de loop van een aantal maanden absoluut niet of gebruik ik het dus echt 100% niet? Dan probeer ik het te verkopen of gaat 'ie naar mijn moeder of zusje. Dat laatste is ideaal omdat ik 'm dan nog kan lenen zelfs. :')