[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sall

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:33

Tamadine schreef:
Weet iemand hoe lang en hoe vaak je tattoo moet insmeren?
Heb m zaterdag 21-03 laten zetten. Smeer nu 2x daags bepantene.

Ik heb m op dezelfde dag laten zetten
Heb de tattoo de eerste week 2x P dag gewassen m speciale zeep en ingesmeerd m bepathem
Soms vaker gesmeerd, als het trekkerig aan voelde
Nu smeer ikOh trouw 2x per dag, maar eigenlijk niet echt meer nodig (al heb ik af en toe nog lichte jeuk) er zijn bijna geen velletjes of verdikkingen meer

NYC2B

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:37

Pff wachten duurt lang... vooral als je tot 11u moet wachten om hem te zetten haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 20:45

Waarom ook tot zo laat joh? Ik zou persoonlijk nooit zo laat een afspraak willen haha

StormMilagro

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:04

Heeft iemand hier ervaringen met een tattoo op de (zijkant van) voet? Ik heb een gaaf idee, maar de enige plek waar ik hem echt tof vind, is de linkerzijkant van mijn rechtervoet. Ik heb alleen ook gehoord dat dit toch wel enorm pijnlijk kan zijn, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 21:13

Emmaa_ schreef:
Waarom ook tot zo laat joh? Ik zou persoonlijk nooit zo laat een afspraak willen haha

Hij werkt s avonds van 8 tot 12 aan tattoos, hij doet het erbij geloof ik!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:05

Morgen een betere foto (lijntjes lijken hier bibberig terwijl ze echt re-te-strak zijn) maar aanschouw.. Mijn nieuwe liefde <3
Afbeelding

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:23

Nikkii94 schreef:
Heeft iemand hier ervaringen met een tattoo op de (zijkant van) voet? Ik heb een gaaf idee, maar de enige plek waar ik hem echt tof vind, is de linkerzijkant van mijn rechtervoet. Ik heb alleen ook gehoord dat dit toch wel enorm pijnlijk kan zijn, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen :)

AH joh, even pijn, daarna mooie tattoo. Geen ervaring mee trouwens.

Wilde van de week lang de shop gaan. Maar god.... Werk plant mij ongevraagd vaak in.. Dag vrije tijd.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:23

Emmaa_ schreef:
Morgen een betere foto (lijntjes lijken hier bibberig terwijl ze echt re-te-strak zijn) maar aanschouw.. Mijn nieuwe liefde <3
[ [url=m/2ultoO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wait what.. Zo snel gezet? Hahaha. Meen dat je er gisteren nog over na aan het denken was? Of heb ik dat verkeerd?

Geen aanvalling ofzo hoor! Vind em heel tof!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:29

Ik zit er al sinds januari dit jaar over na te denken haha. Maar postte hem zelfs vanmiddag pas hier in het topic om meningen te vragen :)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 22:32

Haha oh zo! Nou tof zeg!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 23:28

Haha. Ik zat ook al zo van: Huh? Die heeft ze vandaag toch pas geplaatst.
Had je artiest zomaar een plekje over?
Hij is tof hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-15 23:30

De artist waarbij ik mijn vorige heb laten zetten durfde hem niet aan en zit ook even zonder shop op dit moment.. Maar er is een nieuwe shop in Utrecht geopend (the Ink Society) waar ik echt heeeeeul erg over te spreken ben. Echt een enorme aanrader. Allemaal vrouwen, tatoeëren met stille apparaten en proberen het hele idee dat je bij het zetten van een tattoo geen pijn mag hebben etc een beetje te doorbreken. Een hele intieme sfeer hangt er. En ik kon inderdaad toevallig direct terecht! :D

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 00:32

Heb je snel gefixt Emma :D Ik vind 'm gaaf.

Ash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 05:57

Super gaaf dat kompas met bloemen. Erg nice. :)

Nikkii94 schreef:

Ik heb aan de binnenkant van mijn linkervoet een vlinder staan. Deze loopt ook iets Door onder mijn voet. Was mijn eerste tattoo en vond de pijn erg mee vallen. Maar mijn pijngrens ligt hoog. Denk er ook over die tattoo te laten coveren.

Bedankt voor jullie mening betreft hondenpootje. Denk toch dat ik voor een andere plek ga en Zit te denken aan mijn linkerzij tv mijn bh. Pijnlijke plek dat wel hahah

Haunting

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:15

Emmaa_ schreef:
Allemaal vrouwen, tatoeëren met stille apparaten en proberen het hele idee dat je bij het zetten van een tattoo geen pijn mag hebben etc een beetje te doorbreken. Een hele intieme sfeer hangt er. En ik kon inderdaad toevallig direct terecht! :D

Stille apparaten. Tja de één irriteert zich aan het geluid en de ander vind het niet erg.

Maar het idee dat je bij het zetten geen pijn mag hebben snap ik niet helemaal. Hoe willen ze dat bereiken? Vond het grootste gedeelte van het zetten niet zo erg. Af en toe en plek je waar het "pijn" deed maar dat was het dan ook.

xJurdyWonanx

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:19

Geloof dat het juist andersom is, het idee doorbreken dat je geen pijn mag hebben. Dus in feite dat het oké is als het pijn doet en je ze daar rekening mee houden. Heb het wel 3 keer moeten lezen maar dit is wat ik er nu in lees.

Judass

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:21

Emmaa_ schreef:
De artist waarbij ik mijn vorige heb laten zetten durfde hem niet aan en zit ook even zonder shop op dit moment.. Maar er is een nieuwe shop in Utrecht geopend (the Ink Society) waar ik echt heeeeeul erg over te spreken ben. Echt een enorme aanrader. Allemaal vrouwen, tatoeëren met stille apparaten en proberen het hele idee dat je bij het zetten van een tattoo geen pijn mag hebben etc een beetje te doorbreken. Een hele intieme sfeer hangt er. En ik kon inderdaad toevallig direct terecht! :D

*kruipt uit meeleeshoek*
Wauw ik heb even gegoogled en Rosie's linework is echt precies wat ik zoek :j. Jammer alleen dat ze niet zoveel met kleur werkt..
Jij bent zeker ook bij haar geweest?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:30

Tof Emma! :D

Nou ik ben wakker, werd een latertje gisteren! Ik vond de pijn echt niks voorstellen _O- Het scheelt dat er bij mij natuurlijk niets ingekleurd hoefde te worden.

Afbeelding

RoosG

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:34

Mooi Deijs! Ik heb iets hoger dan jij ook een tattoo en vond het ook meevallen. Welke shop was je geweest?

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:40

Dankje! Artman in Elburg :)

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:41

Mooi Deijs en Emma!

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:42

Bij mij hoefde ook niet echt ingekleurd te worden in mijn zij maar ik kon het goed voelen _O-

laughterline

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:44

Doen lijnen niet pijner dan inkleuren? :P heb ik ooit eens gehoord :+

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:46

Nou ik vond het niets voorstellen :P

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-15 08:53

laughterline schreef:
Doen lijnen niet pijner dan inkleuren? :P heb ik ooit eens gehoord :+

Ik heb het ook wel eens andersom gehoord haha. Ligt er misschien een beetje aan welke techniek ze gebruiken