Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Droomster schreef:Hoi meiden!
Ik lees al een tijdje mee, want de tattoo's intrigeren mij & ergens zou ik er ook nog wel een willen. Maar het valt mij op dat zoveel tattoo's die mensen al jaren hebben, zo lelijk vervagen..![]()
Dat is echt iets wat mij wel tegenhoudt, als het uiteindelijk een haast ondefinieerbare vlek wordt (vooral als hij ingekleurd is of veel schaduwen heeft lijkt mij dat eerder het geval). Ik lees er veel verschillende dingen over op google, met vele mogelijke oorzaken.![]()
Maar hoe staan jullie daar tegenover? Hebben jullie zoiets van 'dan laat ik hem later wel bijwerken' of... ?
Huertecilla schreef:Aprils_joke schreef:hey dames !!
een hele tijd geleden vroeg ik hier advies over een tattoo die ik wilde laten samen met mijn moeder.
Hier is het resultaat! en wij zijn er heel blij mee
Omdat de tekst niet geheel zichtbaar is op deze foto zal ik hem even hier typen.
Er staat where ever you are i am always with you
[ Afbeelding ]
Tja. Smaken verschillen.
Imo een lief idee waarbij de halve vlinder de kern is en de tekst het effect ervan én volledig weghaalt én platvloers maakt. Het is net als een anagram met uitleg erbij.
Daarbij; zijn jullie engelstalig? Is jullie gedachte in het engels?
Nagini schreef:Wat een onzin zeg, alsof je niets in het engels zou kunnen laten zetten omdat je niet engelstalig bent of in het Engels denkt...
Poess91 schreef:Ik heb nu 3 verschillende talen op m'n lichaam staan!
Citaat:Sorry maar die mening die gegeven is door Huertecilla vind ik dit keer echt helemaal nergens op slaan. Je kan ook tever gaan...
MyLittleLove schreef:Hmm geloof dat ik het niet helemaal volg hier
Even wat anders, ik wil zelf graag een tattoo laten zetten(wat kwam ik anders in dit topic doen
) Ik heb littekens op mijn enkel en arm, maar wilde vragen of je daar een tattoo overheen kunt zetten?
Yasmine schreef:Er wordt zo agressief gereageerd omdat dit de zoveelste keer is dat jij je mening stelt als een wet of waarheid en dat is ontzettend vermoeiend en irritant.
Huertecilla schreef:Yasmine schreef:Er wordt zo agressief gereageerd omdat dit de zoveelste keer is dat jij je mening stelt als een wet of waarheid en dat is ontzettend vermoeiend en irritant.
Je bepaalt zélf wat het effect is van wat ik schrijf![]()
Sla het gerust over. Je kan het zelfs automatisch negeren als je jouw synapsen niet wil laten prikkelen.
Is voor veel mensen heel prettig om niet geconfronteerd te worden met dat ze niet weten wat ze niet weten; dat er meer is. Dat maakt geloof zo succesvol.
Ik ben gék op taal, met name het spelen ermee, het oprekken van de grenzen ervan. Het blijft echter een hoogst geformaliseerde uitdrukkingsvorm. Afbeeldende kunst biedt veel meer mogelijkheden en omdat een tattoo op een levend lijf is, is dat nóg uitgebreider.
Daarom vind ík een tekst tatoueren een gotspe, als een Ferrari als boodschappenauto, maar ook dat is vaker het geval dan sportief gebruik.