Maar komt misschien ook omdat het nu winter is en dat er meer bij past
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik kreeg geen rare verkleuringen oid
Maakt je heel zacht en vrouwelijk vind ik 
Bizzybijtje schreef:Is zelf ombre verven een beetje te doen of niet? Ik ben nu rood maar wil donkerbruin met een hele subtiele ombre. Als het nog een beetje rood lijkt vind ik dat niet erg overigens. Iemand die er ervaring mee heeft? Ik dacht zelf dat het een kwestie is van eerst donkerbruin verven en vervolgens touperend van onder naar boven wat ombrespullie aanbrengen?
Mijn roze haar was inmiddels al van felroze naar pastelroze, naar een beetje peach en naar oranje met wat roze strepen verkleurd
Vond het vandaag tijd voor een andere kleur, helaas zie je veel van de wat donkerdere roze overblijfsels er nog wel door heen

Maar voorlopig geef ik mijn haar even rust.
Maar toen dacht ik een keer van, ach wat zal het, ik ontkleur mijn haar en gooi er felrode verf in. En nouja, als je die stap 1x zet is het niet zo moeilijk meer om het nog eens te doen. Als het niet mooi uit pakt moet je gewoon je haar veel wassen, de meeste kleuren vervagen best hard dus dan kan je er zo weer wat nieuws in doen
Moet ik het eerst ontkleuren voordat de kleur wil pakken ofzo? Het is hiervoor al vaak geverfd, met name blond en bruin. Van mezelf ben ik donkerblond
alleen waar je normaal uitgroei krijgt is het de juiste kleur, de rest van mijn haar is nu een vreemde koperachtige kleur.
dan kan je of je haar helemaal kort knippen, maar meer is er niet aan te doen.
Frummels schreef:Nu ik niet meer in kleur wilde variëren ben ik maar voor een pony gegaan haha.
Vind het zelf erg leuk, maar vriendje vindt het vreselijk. Doet hem aan zn moeder denken zegt ie.
Vanmorgen waren we bij zijn moeder op de koffie en ze konden er beiden maar niet over ophouden dat ze het niet leuk vonden staan en dat mijn oude kapsel leuker was. Ik werd er een beetje moe van dus ging maar lekker onbeleefd op mijn telefoon zitten spelen. Toen kreeg ik zelfs nog even te horen dat ik er met dit kapsel d-o-m uit zie. En bedankt![]()
![]()
En nu ben ik niet de meest zelfverzekerde persoon op deze aardbodem, dus ik loop nu al sinds we thuis zijn met een staart in mijn haar en mijn pony met een speldje naar achteren.![]()
Wou dat ik eens wat meer Sch**t kon hebben aan zulke opmerkingen.
Anyway, omdat ik het zelf dus wel leuk dacht te vinden, even een foto (sorry hij is in z/w komt van mn fb pagina) :
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... c66bc5b030
Ze zijn nu in de aanbieding bij de Etos, 10 euro ipv 16
xDonja schreef:Simbaa, toevallig heb ik die gisteren zelf gezet met L'Oreal Glam Highlights! Is heel gemakkelijk, alleen ik heb het niet zo netjes gedaan omdat ik geen strepen wou, maar mijn haar is er over het algemeen wel lichter geworden en dat was mijn bedoelingZe zijn nu in de aanbieding bij de Etos, 10 euro ipv 16
![]()
Ik zal vanmiddag even een foto plaatsen!
)