Maar komt misschien ook omdat het nu winter is en dat er meer bij past

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Bizzybijtje schreef:Is zelf ombre verven een beetje te doen of niet? Ik ben nu rood maar wil donkerbruin met een hele subtiele ombre. Als het nog een beetje rood lijkt vind ik dat niet erg overigens. Iemand die er ervaring mee heeft? Ik dacht zelf dat het een kwestie is van eerst donkerbruin verven en vervolgens touperend van onder naar boven wat ombrespullie aanbrengen?
Frummels schreef:Nu ik niet meer in kleur wilde variëren ben ik maar voor een pony gegaan haha.
Vind het zelf erg leuk, maar vriendje vindt het vreselijk. Doet hem aan zn moeder denken zegt ie.
Vanmorgen waren we bij zijn moeder op de koffie en ze konden er beiden maar niet over ophouden dat ze het niet leuk vonden staan en dat mijn oude kapsel leuker was. Ik werd er een beetje moe van dus ging maar lekker onbeleefd op mijn telefoon zitten spelen. Toen kreeg ik zelfs nog even te horen dat ik er met dit kapsel d-o-m uit zie. En bedankt![]()
![]()
En nu ben ik niet de meest zelfverzekerde persoon op deze aardbodem, dus ik loop nu al sinds we thuis zijn met een staart in mijn haar en mijn pony met een speldje naar achteren.![]()
Wou dat ik eens wat meer Sch**t kon hebben aan zulke opmerkingen.
Anyway, omdat ik het zelf dus wel leuk dacht te vinden, even een foto (sorry hij is in z/w komt van mn fb pagina) :
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/ ... c66bc5b030
xDonja schreef:Simbaa, toevallig heb ik die gisteren zelf gezet met L'Oreal Glam Highlights! Is heel gemakkelijk, alleen ik heb het niet zo netjes gedaan omdat ik geen strepen wou, maar mijn haar is er over het algemeen wel lichter geworden en dat was mijn bedoelingZe zijn nu in de aanbieding bij de Etos, 10 euro ipv 16
![]()
Ik zal vanmiddag even een foto plaatsen!