Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Nelleke_ schreef:Oh, ik heb die crème cup en die staat mij echt vreselijk. Shy girl daarentegen is echt een my lips but better kleur, daar heb ik al meerdere van opgemaakt.
(Mocht iemand de MAC crème cup willen ruilen, die heb ik te ruil, bijna niet gebruikt, 5x denk ik.)
Deijs schreef:Hoe staat creme cup bij jou? ik ben wel benieuwd naar een foto want ik twijfel of ik die zou kopen(of dan ruilen met jou) ik heb zelf een licht tot medium huid en donker haar.
Hvelreki schreef:Leverage schreef:Bij de dichtstbijzijnde kruidvat hebben we nog geen korting, niet dat me is opgevallen in ieder geval![]()
Heeft iemand ooit een make up advies gekregen bij Mac? Ik wil dat voor m'n verjaardag eigenlijk gaan doen, maar weet niet hoe dat in z'n werk gaatMoet je daar voor speciaal een afspraak maken of kan je zomaar binnen lopen? Zitten er ook nog kosten aan?
Ik, had ik gisteren nog gepost.
Kostte geloof ik 50 euro. Duurde ongeveer een uurtje. Dan maken ze je op naar jouw wensen en geven tips & tricks. Achteraf kan je voor die 50 euro gewoon producten uitzoeken. Best maak je inderdaad een afspraak, soms is het nogal druk daar namelijk.