_Micha_ schreef:Had je perce een diagnose nodig Kytha, want mijn huisarst heeft ook gezegt dat ik PDS heb maar neem aan dat die hypnotherapie daar dan geen genoegen mee neemt of wel?
Heb je die diagnose van de dokter ook niet nodig zodat de verzekering deze behandeling(en) verzekert?
_Micha_ schreef:Flosje: ik heb ook wel dat ik zoiets heb van het maakt mij niet uit of mensen denken dat ik me aanstel maar het is wel knap lastig als ik met mensen ergens ben ik MOET naar de wc en dat begrijpen ze dan niet, of dat ik iets niet mee kan doen en ze dat ook niet snappen.
Ik heb vanaf de basisschool al maagklachten gehad en was daardoor vooral op de middelbare school veel ziek en ging met veel dingen niet mee of vroegtijdig naar huis omdat ik ziek werd. Op mijn 17e gingen deze klachten een beetje weg, door een behandeling, maar toen kreeg ik last van PDS. En begon hetzelfde verhaaltje weer. Ik heb dus al veel mensen moeten teleurstellen en veel onbegrip gevoelt, omdat mensen denken dat ik me aanstel. Daar trek ik me nu gewoon niets meer van aan. Ik ga me niet meer schuldig of ellendig voelen door die mensen. Daar ben ik echt klaar mee.