Ik wil juist aankomen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melia

Re: Ik wil juist aankomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 16:46

Hmm, ik ben 1.80 en weeg 56 kg dus die verhouding is idd wel wat groter maar beweeg je ook heel veel?
Ik heb (gelukkig) dat probleem niet dat ik geen vetten kan eten en ik eet zelf ook veel koek/lekkernijen en ook veel brood en warm eten ook wel goed. Fruit eet ik eigenlijk nooit dus op zich is dat niet zo goed. Maar als ik een paar dagen thuis zou zitten en de hele dag op m'n luie reet zit of een beetje hang, dan kan ik gelijk al merken dat ik dikker word. Gelukkig heb ik daar nooit tijd voor want ben eigenlijk altijd wel druk dus misschien heb jij dat ook? Dat je veel beweegt, veel dingen doet en bezig bent en dus veel verbrand? Zorg ook dat je (voldoende en) 3 keer op een dag eet, dus 2 keer brood of crackers oid en 1 warme maaltijd.
Maar bij mij ziet het er ook niet uit alsof ik mager bent (vind ik) en voel me ook zeker niet slap of futloos Knipoog.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 16:49

Momenteel zit ik de hele dag stil, maar dan heb ik ook helemaal geen trek in wat dan ook...

Phylos

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-08 19:24

ik ben 1.68 en 48 kilo
ook niet veel, maar ik zit er ook niet mee. voor mij is het wel handig want ik houd erg van eten en zou ook niet dikker willen zijn.

Advies is denk ik om naar een dietiste te gaan..die weten er gewoon veel van en kunnen je goed advies geven.
Mij lijkt het ook verstandig om wat vaker tussendoortjes te eten

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-08 20:15

Tussendoortjes eten doe ik al wel! Ik eet heel weinig bij de 'grote' maaltijden omdat ik zoveel tussendoortjes eet Haha!.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-08 00:05

Hoe gaat het nu eigenlijk met die mensen die gewichtstoename probeerden? Al aangekomen? Haha!

Toch heb ik ook wel iets heel nuttigs uit dit topic gehaald: gezond blijven leven! Dat is misschien best lastig omdat je de neiging krijgt om veel vette dingen te eten en weinig te bewegen omdat je anders afvalt. Maar dat kun je inderdaad beter niet doen. Ook al weet ik niet wat je anders moet doen... van sporten word je wel zwaarder, want je krijgt spieren, maar dat houdt ook op. Ik voel me wel beter als ik ook sport. Dan heb ik ook meer honger enzo. Dus dat hou ik erin!
Verder eet ik nog best gezond. Lust geen patat, pannenkoeken... en ik hou erg van volkorenbrood. Alleen gooi ik er altijd vruchtenhagel en honing op dus dat is weer minder Bloos

cruesli

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 00:18

Ik ben nog steeds blijven steken op 56.3 Haha! Helemaal blij mee nog steeds.
Ook ik moet proberen om gezonder te eten. Ik ben nu eenmaal een echte zoetekauw en ik ben gek op vet en zoet eten Bloos
Ik probeer ook echt elke dag 2 stuks fruit te eten, maar 9 van de 10 keer vergeet ik dat gewoon.
Verder houd ik helemaal niet van brood en als ik dan brood moet eten, dan gaat er al snel choco pasta op of speculaas of smeerpaté.
Avondeten eet ik wel heeeel veel verse groenten, ben ik gek op!

Ik probeer ook altijd om elke 2 uur iets te eten, wat dan ook, als het hongergevoel maar weer even gestilt is en nu begint het dus ein-de-lijk langzaam wat vruchten af te werpen, omdat ik voor het allereerst boven de 55 kg ben Haha! Haha! Haha!

_WenDy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 05:13

Ik heb tot mijn 15 e 45 kilo gewogen, ben in 1 maand 7 kilo aangekomen en zie daar ; ik werd ongesteld! Jaren lang 52 kilo gewogen uiteeindelijk ben ik langzaam maar zeker richting de 56 a 58 kilo gekropen, meestal door anti conceptie pil verandering kwam ik aan. 2,5 jaar geleden gestopt met roken maar ik kwam nog niet aan...

Inmiddels heb ik mijn record gehaald! (ben nu 29 jaar) 63 en een halve kilo, Go jij! Go jij! Go jij! Go jij!
Boven de 60 kilo Haha! , niet te geloven, zit inmiddels alweer op de 60 kilo, helaas maar het is goed zo, anders moet ik zoveel nieuwe kleren kopen Vork , haha.

En hoe komt het? Ws toch regelmatiger en gezonder eten...en af en toe een zwaardere anti conceptie pil doet wonderen ROFL

bietjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-08 17:20

Mmh zal vanavond is op de weegschaal gaan staan om te kijken
zometeen lekker nassi eten Haha!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-08 18:40

Ik eet veel. En ik kom ook niet bij. Weeg nu nog geen 51 kg, ben ong een meter 66. Daarmee heb ik net geen ondergewicht.
Ik neem ook de pil, niet om bij te komen uiteraard, maar daar ben ik nog geen gram van aangekomen.

Geen idee wat het is. Zolang ik niet ga vermageren maak ik me er niet te druk om. Ik heb wel de indruk dat het tijdens de examens nog erger is. En niet dat ik dunner wordt, maar gewoon veel meer honger heb. Nu zijn die gedaan dus eens kijken of het beter wordt. Lachen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 11:47

54 Go jij! Go jij! met kleren aan

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 13:54

Hebben jullie trouwens ook moeite met het kopen van BH's? Bij mij is de onderwijdte altijd te breed. BH's beginnen meestal bij onderwijdte 70, maar ik heb me laten opmeten en toen kwam daaruit dat ik onderwijdte 63 had, met een cup E. En ja, een 70 ondersteunt dan echt voor geen meter. Voor heel veel geld kun je wel aan een 65 onderwijdte komen, met een cup E, maar ook die is dus nog te groot. 60 maken ze niet.
Nu vernaai ik af en toe een 70 D en die zit dan wel een beetje, maar liever heb ik goede ondersteuning. Want sportBH's bijvoorbeeld passen nooit en die kun je ook niet echt verstellen.

Meer mensen die zo'n probleem hebben? En wat doen jullie daaraan?

berpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 14:53

ik had me hele leven hetzelfde probleem, atijd ondergewicht.
ik dacht altijd ik kan eten wat ik wil maar kom niet aan.
nu ben ik 37 en jeeeeeh eindelijk moet ik beetje op gewicht gaan leten.
ik zit nu tegen maat 40 aan hiervoor altijd 34.

heerlijk mensen zeggen wel pfff je wordt dik, jeeeeeee mooi compliment.
ik wil niet afvallen en zou het niet erg vinden nog iets aan te komen.
ik heb eindelijk borsten van niks naar d cup, lekker hoor.

nu weet ik dat ik gewoon nooit voldoende at.
eet vaak en gevarieerd en sto niet naar 3 hapjes maar eet je bordje leeg.
ik zou nooit meer zo mager willen zijn 49 kilo bij een lengte van 167 veels te dun.

het stoort me ook omdie magere mensen op tv te zien, geeft een verkeerd beeld vind ik , tjee was ik ook zo, vreselijk.

toch trek je niks aan van mensen die opmerkingen maken, ga gewoon lekker eten zo vaak mogelijk en zo gevarieerd mogelijk, alleen blijf wel gezond eten, niet te veel vet en genoeg groente en fruit.

sorry voor het ontbreken van de hoofdletters, ik heb reuma en kan op dit moment 1 vinger gebruiken dus laat de hoofdletters even voor wat ze zijn.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:23

Ik heb omtrek 75 dus dat zit wel goed (al kijk ik ook wel uit waar ik ze koop want sommige hebben zeer beperkt van 75).
Maar dat is wel vreselijk vervelend voor je zeg. Ik heb wel al bh's met bandmaat 65 gezien (en niet alleen E), maar kleiner ook niet. Zoals je zegt, die bestaan waarschijnlijk niet. Kan je in een speciaalzaak niet vragen om er een stuk of 2 op maat te laten maken? Ja, je zal wel wat geld kwijt zijn maar dan heb je tenminste een degelijke bh.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:25

Oh en waar koop je je bh's?
Want ja, ik weet wel dat 65 ook te groot voor je is, maar in een lingeriezaak hebben ze meestal toch meer keuze in bandmaat 65 dan in een grootwarenhuis.

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 17:26

zo ik zal me ook weer is melden

is een ramp al die topics bij houden Tong uitsteken

zie dat er toch aardig wat zijn die wat zijn aan gekomen

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 18:56

fiekhe schreef:
Oh en waar koop je je bh's?
Want ja, ik weet wel dat 65 ook te groot voor je is, maar in een lingeriezaak hebben ze meestal toch meer keuze in bandmaat 65 dan in een grootwarenhuis.

Ik koop altijd bij lingeriezaken. Toen ik eindelijk eens een passende wilde hebben ben ik bij 2 speciaalzaken binnengelopen, maar die zeiden dat ze iets met omtrek 60 niet op maat konden laten maken... 65 konden ze eventueel wel bestellen.

Maar over de 90 euro vind ik toch wel erg duur voor een BH... ik geef het dan niet uit aan eentje die niet helemaal goed zit.

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:06

Ja dat is wel duur, ik zou het er wel voor over hebben maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Lachen
Vreemd, bij ons hebben ze er gewoon van 65. Niet in elk merk, maar toch wel genoeg...

Het is wel een vervelend probleem!

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-08 20:25

fiekhe schreef:
Ik neem ook de pil, niet om bij te komen uiteraard, maar daar ben ik nog geen gram van aangekomen.
Ik neem het trouwens voor hormonale haaruitval. En niet waarvoor het lijkt dat ik het neem door mijn verkeerd geformuleerde zin. Clown

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-06-08 22:25

fiekhe schreef:
Ja dat is wel duur, ik zou het er wel voor over hebben maar dat moet je natuurlijk zelf weten. Lachen
Vreemd, bij ons hebben ze er gewoon van 65. Niet in elk merk, maar toch wel genoeg...

Het is wel een vervelend probleem!

Ik heb het alleen over voor een passende bh, en dus niet voor een 65.

kathris

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 16:19

@Sheran,
ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont of wel is in Utrecht komt, maar hier zit er op Vredenburg een winkeltje "SandraBra" (als ik t goed heb) die heeft ook nog wel eens BH's met omvang 60 vanaf een D-cup tot aan iig een G-cup
misschien dat je daar wat aan hebt?

edit: de prijzen van die BH's zijn ongeveer €50,- tot aan €70,-

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-08 17:15

kathris schreef:
@Sheran,
ik weet niet of je in de buurt van Utrecht woont of wel is in Utrecht komt, maar hier zit er op Vredenburg een winkeltje "SandraBra" (als ik t goed heb) die heeft ook nog wel eens BH's met omvang 60 vanaf een D-cup tot aan iig een G-cup
misschien dat je daar wat aan hebt?

edit: de prijzen van die BH's zijn ongeveer €50,- tot aan €70,-

Ah, dank je! Ik kom nooit in de buurt van Utrecht,maar als ik daar wel eens kom dan zal ik er zeker kijken! Ik heb dus een 60F nodig, zeiden de opmeetmensen.

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:19

Iemand tips uit eigen keuken om aan te komen?
mac enz enz werkt niet!

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:19

Dan hoor ik het graag via PM want ik kan iemand heel blij maken met tips!

Jade

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 17:26

mm ik woog ook nooit zoveel, maar lees hier wel hele extreme gevallen Bloos
175 en heb tot mijn 20e ofzo nooit meer dan 55 gewogen, nu een paar jaar verder en als ik me klem vreet kan ik de 60+ halen Vork maar meestal heb ik daar geen zin in en weeg ik 58 :p

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-08 19:35

Sheran schreef:
Ik heb het alleen over voor een passende bh, en dus niet voor een 65.

Ja dat is waar.
Ik hoop dat je dan in die winkel in Utrecht wat vindt. Lachen