maar ik moet sparen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar ik moet sparen
heb je er een foto van?
Anjatjeuh schreef:Ik denk dat je problemen hebt door oververzorging... 3 keer per dag wassen met unicura is veel te veel, zeker als je er dan nog eens 2 keer per dag een heel sterke wondspray op doet. Je huid krijgt geen rust om te genezen en de nieuwe huid wordt iedere keer weer kapot gemaakt.
Mijn raad: stoppen met alles wat je nu doet, gewoon 2 keer per dag goed spoelen met water, en eventueel om de 2 dagen spoelen een beetje zeezoutoplossing (deze ook zeker niet te sterk maken, een halve theelepel in een mok gekookt water is meer dan genoeg).
En vooral: hem met rust laten.
doe je deze verzorging al de volle 11 maand?
ga over tot twee keer per dag wassen
je huid is waarschijnlijk niet gewend aan de piercing en is nu dus ontstoken

DenK4ever schreef:_Kimberley schreef:Denk4ever; in de Joubertstraat. Weet niet of je dat kent?
daar heb ik jaaaaaaaaaaaaaaren geleden mijn wendbrauwpiercing laten zetten tegelijk met iemand die jij volgens mij wel kent
Anthea schreef:Ik heb hier ergens gelezen dat je unicura niet kan gebruiken voor je tongpiercing, kan het wel voor je lippiercing? Heb het nog nooit gebruikt, maar laatst nog 2 blokken unicura zeep gekocht en wil het toch wel gebruiken.
Paljassofie schreef:ja , maar wel niet al te lange cones... gewoon simpele kleintjes
Duhelo schreef:bij alloverpiercings, wil ik vanuit belgie betalen, zegt die dat hij de bic code niet herkent?