Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anjatjeuh schreef:Ik denk dat je problemen hebt door oververzorging... 3 keer per dag wassen met unicura is veel te veel, zeker als je er dan nog eens 2 keer per dag een heel sterke wondspray op doet. Je huid krijgt geen rust om te genezen en de nieuwe huid wordt iedere keer weer kapot gemaakt.
Mijn raad: stoppen met alles wat je nu doet, gewoon 2 keer per dag goed spoelen met water, en eventueel om de 2 dagen spoelen een beetje zeezoutoplossing (deze ook zeker niet te sterk maken, een halve theelepel in een mok gekookt water is meer dan genoeg).
En vooral: hem met rust laten.
DenK4ever schreef:_Kimberley schreef:Denk4ever; in de Joubertstraat. Weet niet of je dat kent?
daar heb ik jaaaaaaaaaaaaaaren geleden mijn wendbrauwpiercing laten zetten tegelijk met iemand die jij volgens mij wel kent
Anthea schreef:Ik heb hier ergens gelezen dat je unicura niet kan gebruiken voor je tongpiercing, kan het wel voor je lippiercing? Heb het nog nooit gebruikt, maar laatst nog 2 blokken unicura zeep gekocht en wil het toch wel gebruiken.
Paljassofie schreef:ja , maar wel niet al te lange cones... gewoon simpele kleintjes
Duhelo schreef:bij alloverpiercings, wil ik vanuit belgie betalen, zegt die dat hij de bic code niet herkent?