Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
staroo schreef:@ PW Nou het is wel meegevallen. De bewoners waren door het dolle heen en vielen me om mijn nek, wat ook weer tot gevolg had dat ouders en andere belangenbehartigers schaapachtig keken, want waarom zou je een personeelslid nu zo ineens heftig begroeten. Het is niet mijn sterkste kant om mensen op de hoogte te laten zijn van mijn ziektebeeld en ga zulk soort mensen dan impulsief uit de weg. Maar goed toen zag ik één van de "gewraakte" collega's die tegen mij zei : "zo leef jij ook nog? waarop ik poeslief antwoordde: jaaahaaa. "zo . . . kom je alweer bijna terug?" Ik weer: jjjhaaa. "OOHHH echt?" Toen schoot ik uit mijn slof en zei: "joh hou toch op met je komedie, ik heb al zoveel gehoord over jouw uitspraken, hier heb ik echt geen zin in, wat mij betreft heb ik jou niks meer te vertellen, 't is wel goed zo". Of woorden van gelijke strekking, niet slim maar ik kon me ineens niet meer inhouden. Een collega die naast me stond die zei ik kan me jouw reactie goed voorstellen, ik begrijp het wel, de collega die ik van repliek diende, die wist even totaal niet hoe ze het had, alsof ze water zag branden maar inmiddels zal ze wel weten, wat ik bedoelde. Ik was blij dat ik naar huis kon maar de collega die afscheid nam vond het heel erg leuk dat ik gekomen was, nou daar gaat het dan tenslotte om, voor haar kwam ik uiteindelijk.
Pollewoppy schreef:Het is zeker goed om je te realiseren wat je aan je vriend / man hebt. In moeilijk periodes doe ik banketstaaf tegen vriend en voel me daar ook echt rot om. Dat spreek ik ook naar hem uit. Ik wil namelijk helemaal niet zo tegen hem doen en normaal gesproken doe ik dat ook niet op deze manier, maar ik zit mezelf dan zo in de weg dat hij niks goed kan doen. Gelukkig heeft hij heel veel begrip en geduld. En wat denk ik ook heel belangrijk is, we kunnen goed praten samen.
Wel heftig trouwens staroo wat er gebeurd is. Kan me voorstellen dat dat een behoorlijke impact heeft. Gelukkig is het goed gekomen.