Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sannuh schreef:Skitter schreef:Ehm, ik wil niet zeuren hoor maar volgens mij is dit helemaal geen echte eskimo piercing maar gewoon een ringetje in een labret. Tenminste daar lijkt het STERK op!!
Betere eskimo piercing foto:
Klopt, ik zei ook dat de piercing op mijn foto GEEN eskimo is. Zie hieronder mijn quote:
Sannuh schreef:De piercing op de foto is geen eskimo. Het is gewoon een ringetje in de lip (labret) maar het ringetje is niet helemaal dicht zeg maar en heeft aan allebei de uiteinden een bolletje. Het is inderdaad niet helemaal duidelijk
_Scarlet_ schreef:Sowieso zit er nog een verschil tussen een gewone lippiercing en een labret volgens mij. Een lippiercing zit ónder de lip, een labret meer in het midden van je kin (daarom ook vaker de naam kinpiercing).
marlies85 schreef:hoera heb net te horen gekregen dat ik waarschijnlijk nog deze week mijn piercing mag laten zetten.....
Saskiaatje schreef:Maar krijg je altijd eerst een paar weken een staafje en dan pas een ringetje? Ik wil liever namelijk meteen een ringetje.