ik had het nog nooit gezien!
dit volg ik even!

iemand tips voor een droge huid,
naja droge huid ik weet niet echt hoe ik het uit moet leggen,
maar dat je allemaal kleine bultjes voelt..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hubba schreef:''smeert een aardappel op haar hoofd''
Riss schreef:Voor schrale lippen kan je ook gewoon boter op je lippen smeren
En ik heb nu heel veel citroensap in mn haar,
k ga zo douchen en laat ik wel even weten of het blonder is geworden!
Riss schreef:Voor schrale lippen kan je ook gewoon boter op je lippen smeren
Kit_for_ever schreef:I loooooove Purol!!! Super spul!
Nog meer mensen die het deze dagen de hele dag koud hebben maar ontzettend veel zweten? Ik kan echt geen blousje aan, de plekken komen tot mn knieen zowat! Iemand dé tip of hét product?
WildWings schreef:Kit_for_ever schreef:I loooooove Purol!!! Super spul!
Nog meer mensen die het deze dagen de hele dag koud hebben maar ontzettend veel zweten? Ik kan echt geen blousje aan, de plekken komen tot mn knieen zowat! Iemand dé tip of hét product?
Hier nog eentje.. maar ik krijg het ook heeeel snel warm als ik een stuk heb gefietst, dan zweet ik me kapot. Maar ook gewoon als ik stilzit en het niet extreem warm heb.
Ben nu net begonnen met Oderex Extra Dry, gewoon bij de drogist en supermarkt te koop, het is een soort deodorant die je 2 - 3 keer in de week maar gebruikt na het douchen, en hij werkt echt super. http://www.odorex.nl/odorex.asp?id=5 --> En dan even op hun site kijken.
Ik gebruik 'm nog maar 1,5 week, dus ik weet niet of het op den duur minder goed gaat werken, maar tot nu toeGeweldig spul, helemaal geen zweetplekken onder m'n oxels meer gehad, al sinds de eerste dag niet meer. Je merkt wel dat je iets meer op andere plekken zweet (ik bij mijn nek wat), maar dat heb je altijd omdat je de klieren bij je oksel afsluit met deodorant.
lisaamor schreef:Riss schreef:Voor schrale lippen kan je ook gewoon boter op je lippen smeren
en is het blonderder
natasja1991 schreef:als je je haar blonder wil hebben, koop een pakje blonde haarverf bij de action voor 2,50
lisaamor schreef:Riss schreef:Voor schrale lippen kan je ook gewoon boter op je lippen smeren
en is het blonderder
Riss schreef:nee
alleen mn beetje lichtblondere plukken zijn nóg blonder geworden
casperrr schreef:Dat is al zo vaak genoemd. Maar als er iets is wat wel slecht is dan is het wel tandpasta op je puistjes doen. Tenzij je wilt dat je huid er slecht van wordt en het weer terug komt, dan moet je het er vooral opsmeren.