Red_Savage schreef:Mmmm jammer...dan ga ik toch maar voor de frenulum.
Bedankt Myryana
Wauw ik heb net de Frenulum piercing op internet opgezocht, die is echt super mooi!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Red_Savage schreef:Mmmm jammer...dan ga ik toch maar voor de frenulum.
Bedankt Myryana
Marly_ schreef:Red_Savage schreef:Mmmm jammer...dan ga ik toch maar voor de frenulum.
Bedankt Myryana
Wauw ik heb net de Frenulum piercing op internet opgezocht, die is echt super mooi!
Viva06 schreef:@Anthea: ik denk dat jij hetzelfde kreeg als ik hahaha das inderdaad niet het geen dat ik zochtmaar bij mij stonden er 2 tussen die wel goed waren
op de goede plek
lor1_1984 schreef:Ik zit erover te denken om binnenkort een piercing te laten zetten en heb er 3 op mijn lijstje staan:
Helix, tragus en navel.
Nu vraag ik me af welke van de oorpiercings ik het beste als eerste kan laten zetten.
Ik werk in een fabriek en moet daar om veiligheidsredenen een bril en helm op (eigenlijk ook oordoppen, maar ivm overgevoelige gehoorgang draag ik deze niet), is dat van invloed op de piercing?
Citaat:Wauw ik heb net de Frenulum piercing op internet opgezocht, die is echt super mooi!
-----
Iemand een foto van die piercing?
Als ik 'em opzoek krijg ik nogal ranzige dingen te zien..
kaatje77 schreef:
Bienotje schreef:lor1_1984 schreef:Ik zit erover te denken om binnenkort een piercing te laten zetten en heb er 3 op mijn lijstje staan:
Helix, tragus en navel.
Nu vraag ik me af welke van de oorpiercings ik het beste als eerste kan laten zetten.
Ik werk in een fabriek en moet daar om veiligheidsredenen een bril en helm op (eigenlijk ook oordoppen, maar ivm overgevoelige gehoorgang draag ik deze niet), is dat van invloed op de piercing?
Even offtopic, dat je met een overgevoelige gehoorgang opeens buiten de ARBO-veiligheidsmaatregelen mag vallen heb ik nog nooit gehoord. Misschien eens bij je baas aankaarten dat ie ze speciaal voor je aan moet laten meten, voordat je over enkele jaren zelf met beschadiging van je gehoor zit![]()
Zelfs bij die op maat gemaakte dingen heb ik er ontzettend last van, heb nl tot mijn 19e gehoorapparaten gehad, die ik uit heb gelaten om dezelfde reden (zijn hetzelfde soort oordopjes, die gaan tot in de gehoorgang).
Ik heb nu standaard mijn discman bij me, omdat de muziek en de dopjes de machinegeluiden ook wel redelijk dempen.
Tragus icm oordopjes lijkt me geen succes trouwens, helix zul je weinig last van hebben (misschien kiezen voor géén ringetje, aangezien de kans om ergens achter te blijven hangen daaarbij groter is)
doemaarwat schreef:Hallo allemaal
IK heb ook een vraagje
In Januari magik een navelpiercing van me ouders lijkt me ontzettend leuk alleen MYN probleem ik ben erg zenuwachtig altijd kan iemand mij in plaatjes late zien hoe die gezet word of ff duidelijk vertellen zou je me veel plezier mee doen
Liefs Doemaarwat:)
Ketaki schreef:ik zou hier nog me wenkbrauwpiercing showen.
ik ben eruit hoe ik de foto's van me telefoon op de pc heb gekregen eindelijk![]()
hierbij de foto's:
hier had ik de piercing net laten plaatsen:
hier had ik die een paar weken al:
Lous schreef:Als ik wikipedia mag geloven is de genezingstijd voor een tongpiercing 4-6 weken!!!
Weet niet of ik dat vol ga houden.
Lous schreef:Als ik wikipedia mag geloven is de genezingstijd voor een tongpiercing 4-6 weken!!!
Weet niet of ik dat vol ga houden.