[Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mowoah

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:05

Red_Savage schreef:
Mmmm jammer...dan ga ik toch maar voor de frenulum.
Bedankt Myryana Lachen

Wauw ik heb net de Frenulum piercing op internet opgezocht, die is echt super mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:10

Marly_ schreef:
Red_Savage schreef:
Mmmm jammer...dan ga ik toch maar voor de frenulum.
Bedankt Myryana Lachen

Wauw ik heb net de Frenulum piercing op internet opgezocht, die is echt super mooi!

Iemand een foto van die piercing?
Als ik 'em opzoek krijg ik nogal ranzige dingen te zien.. Clown

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:10

xDramaQueen: miss ben ik al wel te laat maar heel veel suc6 morgen he Lachen laat je ff weten hoe alles is gegaan en of het pijn deed

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:12

@Anthea: ik denk dat jij hetzelfde kreeg als ik hahaha das inderdaad niet het geen dat ik zocht Tong uitsteken maar bij mij stonden er 2 tussen die wel goed waren Knipoog op de goede plek

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 22:56

Ik zit erover te denken om binnenkort een piercing te laten zetten en heb er 3 op mijn lijstje staan:
Helix, tragus en navel.
Nu vraag ik me af welke van de oorpiercings ik het beste als eerste kan laten zetten.
Ik werk in een fabriek en moet daar om veiligheidsredenen een bril en helm op (eigenlijk ook oordoppen, maar ivm overgevoelige gehoorgang draag ik deze niet), is dat van invloed op de piercing?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 23:11

Viva06 schreef:
@Anthea: ik denk dat jij hetzelfde kreeg als ik hahaha das inderdaad niet het geen dat ik zocht Tong uitsteken maar bij mij stonden er 2 tussen die wel goed waren Knipoog op de goede plek

Haha ik schrok me echt dood Huilen van het lachen

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-07 23:23

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 00:06

De meest common naam voor het is Tongue web.. als je daarop ziet kom je al gauw de goede tegen Knipoog

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 07:48

@Anthea: haha ja ik ook ik typ da in druk op enter en volgens mij zitten hier niet egt veel mannen in dit topic die er zo een hebben ik denk huh volgens mij moest ik iets anders hebbe Tong uitsteken

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 08:54

lor1_1984 schreef:
Ik zit erover te denken om binnenkort een piercing te laten zetten en heb er 3 op mijn lijstje staan:
Helix, tragus en navel.
Nu vraag ik me af welke van de oorpiercings ik het beste als eerste kan laten zetten.
Ik werk in een fabriek en moet daar om veiligheidsredenen een bril en helm op (eigenlijk ook oordoppen, maar ivm overgevoelige gehoorgang draag ik deze niet), is dat van invloed op de piercing?

Even offtopic, dat je met een overgevoelige gehoorgang opeens buiten de ARBO-veiligheidsmaatregelen mag vallen heb ik nog nooit gehoord. Misschien eens bij je baas aankaarten dat ie ze speciaal voor je aan moet laten meten, voordat je over enkele jaren zelf met beschadiging van je gehoor zit Knipoog

Tragus icm oordopjes lijkt me geen succes trouwens, helix zul je weinig last van hebben (misschien kiezen voor géén ringetje, aangezien de kans om ergens achter te blijven hangen daaarbij groter is)

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:24

Citaat:
-----
Iemand een foto van die piercing?
Als ik 'em opzoek krijg ik nogal ranzige dingen te zien.. Clown

Haha, ja ik ook! Maar dit is 'm dus! http://tattoo.about.com/library/graphic ... miley2.jpg
Ik moet er alleen een paar jaar mee wachten. Als het mijn moeder nu vraag wordt ze helemaal gek. Clown

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 09:27

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 10:08

Bienotje schreef:
lor1_1984 schreef:
Helix, tragus en navel.

Even offtopic, dat je met een overgevoelige gehoorgang opeens buiten de ARBO-veiligheidsmaatregelen mag vallen heb ik nog nooit gehoord. Misschien eens bij je baas aankaarten dat ie ze speciaal voor je aan moet laten meten, voordat je over enkele jaren zelf met beschadiging van je gehoor zit Knipoog
Zelfs bij die op maat gemaakte dingen heb ik er ontzettend last van, heb nl tot mijn 19e gehoorapparaten gehad, die ik uit heb gelaten om dezelfde reden (zijn hetzelfde soort oordopjes, die gaan tot in de gehoorgang).
Ik heb nu standaard mijn discman bij me, omdat de muziek en de dopjes de machinegeluiden ook wel redelijk dempen.

Tragus icm oordopjes lijkt me geen succes trouwens, helix zul je weinig last van hebben (misschien kiezen voor géén ringetje, aangezien de kans om ergens achter te blijven hangen daaarbij groter is)

Bedankt, nu weet ik dat ik beter de helix kan nemen en dan bijv tijdens mijn kerstvakantie de tragus (ben dan 2,5 week vrij).

doemaarwat

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:03

doemaarwat schreef:
Hallo allemaal
IK heb ook een vraagje
In Januari magik een navelpiercing van me ouders lijkt me ontzettend leuk alleen MYN probleem ik ben erg zenuwachtig altijd kan iemand mij in plaatjes late zien hoe die gezet word of ff duidelijk vertellen zou je me veel plezier mee doen
Liefs Doemaarwat:)

Kan iemand mij hier iets over vertelllen ?

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:18

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:33

Dat ziet er best wel eng uit, al weet ik uit eigen ervaring dat de pijn best meevalt.
Of ik heb zo'n hoge pijngrens, want na het zetten van mijn neuspiercing werd er verteld dat volwassen mannen soms zaten te huilen bij het zetten.
Bij mij rolde er 1 traan over mijn wang, maar dat kwam omdat mijn traanbuis ook wat werd geprikkeld.

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:36

Ketaki schreef:
ik zou hier nog me wenkbrauwpiercing showen.

ik ben eruit hoe ik de foto's van me telefoon op de pc heb gekregen eindelijk Tong uitsteken

hierbij de foto's:

hier had ik de piercing net laten plaatsen:
Afbeelding

hier had ik die een paar weken al:

Afbeelding

wat vinden jullie eigenlijk van me wenkbrauwpiercing? Bloos

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:36

Okee de vraag die ik hier nog niet voorbij heb zien komen:

Hoelang mag je niet tongzoenen na het zetten van een tongpiercing? Bloos

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:41

de eerste twee weken komt het al niet op om te gaan tongzoenen Haha!
ik denk dat ik 3 maand had staan op orale seks ...

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:47

is dat niet de gehele genezingstijd.

ten minste, ik mocht met de navelpiercing ook de hele genezingstijd niet zwemmen

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 11:53

Als ik wikipedia mag geloven is de genezingstijd voor een tongpiercing 4-6 weken!!!
Weet niet of ik dat vol ga houden. Scheve mond

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:02

Lous schreef:
Als ik wikipedia mag geloven is de genezingstijd voor een tongpiercing 4-6 weken!!!

tuurlijk wel, je hoeft toch niet perse te tongen? Tong uitsteken

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 12:03

Lous schreef:

tja,das algemeen bekend.
6 weken genezingstijd voor een tongpiercing Tong uitsteken

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:40

ketaki ik vind je wenkbrauwpiercing echt vet stoer!
Ten eerste me tepelpiercing zit
ten tweede: Auwwwwwww
Gudverdumme wil niet weten hoe t voelt bij me rechter (gevoeligste) gelukkig heb ik een top piercer (pierct mij al 6 jaar) hij vond me een schatje haha.
Na eerst naar de shop waar ik eerst heen wilde gaan wilde weleens weten hoe hij eruit zag, vond t krap en hij was nog dicht ook, doorgereden naar mijn eigen echte piercer (hoe durf ik af te wijken haha) maar die was nergens te vinden, nouja vriendin thuis afgezet en op de weg terug kwam ik hem plots tegen hij was weer verhuist naar ze oude plek, nou ff gebabbeld enzo, hij alles klaar gezet tis echt een top gozer.

Nouja daarna schoongemaakt ik was op van de zenuwen (moest zo nodig piesen he niet normaal hele dag door 300 x geplast van de zenuwen) puntjes gezet en klem erop, dit deed enorm pijn en ik was zo zenuwachtig, werd gelukkig rustig gemaakt, en toen pakte die de naald en ploep, zo der doorheen, nou echt ik zat zowat in t plafond en was ook heel gespannen, laat ik even vertellen dat ik verre van kleinzerig ben en dol op geprikt en getatooerd worden ben Haha!
Maar goed, sieraad erin wat ook pijn deed (staafje met 2 bolletjes met diamantjes ff ontspannen want dat duurde wel ff en 3 bekers water naar achter geslokt, gaasje erop weer omgekleed en betaalt en nog wat gebabbelt.

Op de scooter had ik t ontzettend koud en hoe kouder ik t had hoe meer pijn me tepel deed, thuis doorweekt (reis leek uren te duren pfff) ff mezelf afgedroogt en me tepel schoongemaakt met een wattenstaafje en water want ik bloedde veel en mezelf bewonderd hij is zó cool en ik ben zó'n bikkel Haha!

Als ik een andere piercer had gehad was ik opgestapt, en dit meen ik terecht ik was op van de zenuwen maar ik vertrouwde Frank en ben blijven liggen, ik ben apentrots opmezelf helemaal als je nagaat wat voor een pijn ik geleden heb. ik heb een asprintje genomen en ben nu lekker aan t ontspannen. Lachen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-07 14:53

Goed dat je het toch gedurft hebt!
Erg stoer hoor!
(als ik mooie tieten zou hebben zou ik ook een tepelpiercing willen!)
Komt er misschien een fotootje? Haha!