[Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleenn

Re: [Centraal] Het piercingtopic, deel 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-07 22:50

oee het idee dat een piercing in je teen zit lijkt me niet prettig Tong uitsteken

als je navelpiercing vast plakt komt dat vaak door wondvocht.
Als wondvocht opdroogd zit hij vast. In het begin trok ik me navelpiercing los, maar dat was niet zon goed idee. Het beste is om gewoon onder de douche het af te laten spoelen. het weekt als waren los en kan je het goed schoonmaken!
Wondvocht haald ook de bacterien eruit dus dat is niet verkeerd.

Als ik een dag heb over geslagen om goed schoon te maken heb ik ook wondvocht, maar naar mate je hem goed schoon houd gaat het vanzelf weg, omdat de boel dan heelt.

Ik heb hem nu bijna 2 maanden en één week en geen moment spijt Haha!
Ik heb nog niet gezwommen, omdat die van mij af en toe gevoelig is. Ik wil graag dat hij eerst goed geneest voordat ik het water in spring Knipoog

toen ik net me tragus had draaide ik alleen onder de douche er wat aan. Verder heb ik nooit enig spul ervoor gebruikt en nooit last van gehad Haha!

Ik wil graag ook een tattoo aan de onderkant van me buik.
Maar ik denk er eerst nog paar jaar over na, zodat ik geen spijt krijg en ik iets speciaals heb bedacht om te laten zetten..

chas

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 09:11

Irismacho schreef:
Hahahaha. Ik had gedroomt dat ik zelf een navelpiercing ging zetten Nagelbijten / Gniffelen
Haha, vet grappig. Nee ik laat het wel doen, over een tijdje Tong uitsteken

Ik had vroeger met een stel vriendinnen waren we een jaar of 15 ,sliepen we in de zomer in eentent bij een vriendin en kwamen op het idee om een neusbelletje te nemen ,...Okeej bevroren spinazie uit de vriezer gehaald omdat er geen ijsklontjes waren ...deed wel zeer hahahaha maar gaatje zit er nog steeds is wel dicht ,Maar ik overweeg om hm door te laten piercen en een klein dingetje te nemen ....

en een tatoo wil ik ook op mn zijkuit/enkel wil wel een aparte tekens en de beginletters van mijn kinderen ,Maar heb nog niks leuks gevonden .....

Piercing in je teen ????? lijkt mij ook niet prettig

Kissmex

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 10:18

Uhm.. nee ben niet meer terug gegaan omdat ik hem eruit heb gehaald en dacht hoef k dan ook niet meer terug te gaan maar heb der achteraf wel spijt van want wil hem nu echt terug maar kweenie of dat nog kan....

DuheloJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 11:42

ik heb de indruk dat mijn tongpiercing een stukje uitscheurd
langs de onderkant heb ik een heel mooi rond gaatje, maar de bovenkant zit er een klein sneetje in (naar mijn tanden toe)
is dit normaal?

milo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 13:32

je mag ook niet je navelpiercig lostrekken hoor!!
onder de douche even laten weken en dan komt hij vanzelf. anders trek je het huidje los die je lichaam probeert te helen.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 13:36

nee en pijnlijk ook Tong uitsteken

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 14:42

Ik ga vrijdag een tongpiercing laten zetten. Mams gaat mee omdat ze toestemming moet geven omdat ik nog onder de 16 ben, maar die blijft geloof ik het liefst thuis.. Haha!
Ik heb gehoord dat je veel koud water moet drinken en ijs moet eten en de eerst dagen zo veel mogelijk vloeibaar voedsel. Wat hebben jullie gedaan om de zwelling van je piercing zo min mogelijk te houden?

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 14:59

spoelen met listerine en ijs laten smelten op me tong Clown

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 17:33

Niet spoelen met listerine.. dat is te sterk.. 0_o Gewoon spoelen met afgekoeld gekookt water + zeezout (geen gewoon zout) of iets waar GEEN alcohol in zit want dat droogt het juist uit.

Ijsklontjes of waterijsjes eten, GEEN softijs of schepijs.

Ga waarschijnlijk zaterdag mijn venoms laten zetten.. moet even kijken of het financieel haalbaar is (en dat weet ik morgen pas ><)

SuusJa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 18:54

Oe spannend myryana en CheRel :d

gipsyboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:17

CheRel schreef:
Ik ga vrijdag een tongpiercing laten zetten. Mams gaat mee omdat ze toestemming moet geven omdat ik nog onder de 16 ben, maar die blijft geloof ik het liefst thuis.. Haha!
Ik heb gehoord dat je veel koud water moet drinken en ijs moet eten en de eerst dagen zo veel mogelijk vloeibaar voedsel. Wat hebben jullie gedaan om de zwelling van je piercing zo min mogelijk te houden?

ik zie dat je in amsterdan woont maar in haarlem (noord)
mag het vanaf 16 dat is bij een vrouw thuis en ze heeft ook een klein winkeltje geloof ik.
staat in het goudengids.

maar ik heb net na het piercen 1 watreijsje gegeten.
en voor de rest wel elke keer als je wat gegeten heb je mond spoelen met listerine.
het moet trouwens wel gele zijn!!!!!
andere kleueren is niet goed! zegt zei, weet niet precies hoe het zit.

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:18

iehh piercing in je teen is echt niets voor mij!

C_hristel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 19:20

_tarja_ schreef:
ik zit er ook over te denken om een tattoo op me onderrug te laten zetten Tong uitsteken weer wat anders dan piercings....nog meer mensen mer tattoo's? Doet het zeer Bloos Tong uitsteken

Ik wil sterretjes op mijn onderarm, mrja als ik 40 ben wil ik dat niet meer dus ik hou het maar bij dromen Tong uitsteken

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 20:49

Spannend Myryana!

Is het zo duur dan, venoms?

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:00

Nou het zijn in feite 2 piercings.. dus.. moet even kijken. Misschien dat ik er een korting op kan krijgen aangezien ik ze tegelijk laat zetten.. Zie wel even.. Anders kan ik goed rond de 90 euro kwijt zijn Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:01

Ja, dat is best nog wel duur... dus korting vragen ja!

Wel foto's plaatsen he!

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:37

Yep zal ik doen Haha!

Nou maar hopen dat mijn geld morgen gestort is.. anders moet het nog een weekje wachten.. ><

aam_mic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 21:49

ik heb vandaag me tepelpiercing laten zetten!
het was eigenlijk spontaan uit het niets.. een vriend van me vroeg of ik nog een piercing wilde, aangezien ik eigenlijk haast nergens piercings kon (in m'n gezicht of rug vanwege werk in de zorg) dacht ik een tepelpiercing! en die vriend van me betaalde:P

rosan

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:08

milo schreef:
je mag ook niet je navelpiercig lostrekken hoor!!
onder de douche even laten weken en dan komt hij vanzelf. anders trek je het huidje los die je lichaam probeert te helen.

Wat bedoel je met lostrekken?

Je mag hem toch wel bewegen als ie beetje vast zit zeg maar dat hij weer beweegbaar is Clown

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:13

Eigenlijk niet.. dan moet je even onder de douche laten weken zoals milo al zei, of als je geen zin hebt om onder de douche te staan, doe wat afgekoeld gekookt water (met zeezout) of gewoon lauw water in een kopje of een eierdopje en zet die omgekeerd op je buik, dan daarna even goed afspoelen, dan zul je zien dat die korstjes er ook weg zijn.

DuheloJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:14

Duhelo schreef:
ik heb de indruk dat mijn tongpiercing een stukje uitscheurd
langs de onderkant heb ik een heel mooi rond gaatje, maar de bovenkant zit er een klein sneetje in (naar mijn tanden toe)
is dit normaal?

nogmaals ophalen want blijkbaar leest iedereen over mijn vragen heen ...

Myryana

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:21

Speel je veel met je tongpiercing? Want dat moet je dus niet doen.. Of hij uitscheurt dat kan ik niet zien zonder een foto..

Als je echt bang bent dat hij is uitgescheurd ga dan langs je piercer, die weet het echt het beste.

marleenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-07 22:29

Ga even langs de piercer die weet het denk ik beter dan dat wij alleen jou verhaal horen en niks kunnen zien.
succes!

Kissmex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 09:22

Het is volgens mij wel zo dat mensen die idd teveel met hun tongpiercing spelen een scheur of grote gaatje in hun mond krijgen. Het is gewoon niet handig om teveel met dat ding te spelen. Ten eerst is het super slecht voor je tanden en je kan er scheuren of grotere gat van krijgen. Maar ik denk ook dat je beter eventjes langs de shop kan gaan, want hun kunnen dan ook precies zien wat je bedoeld.

Cherellee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:33

gipsyboy schreef:
CheRel schreef:

ik zie dat je in amsterdan woont maar in haarlem (noord)
mag het vanaf 16 dat is bij een vrouw thuis en ze heeft ook een klein winkeltje geloof ik.
staat in het goudengids.

Bij de piercingshop waar ik mn navelpiercing ook heb laten zetten mag het vanaf 14 jaar. Het is een bekende en hygienische shop dus ik neem aan dat ze weten vanaf hoe oud een piercing verantwoord is(lichamelijk dan, heb het niet over spelen en hygiene).