Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X__Hardc0re_ schreef:Ik weet het niet beetje makkelijke beslissing om dat nu zo te zegge terwijl ik kern gezond achter me pctje zit thuis.
casperrr schreef:nou nou, zo kan ie wel weer hoor IkbenEllen...
Redrumfox schreef:Ik ben geen donor, ik vind het onnatuurlijk. Ga je dood? Dan ga je dood. Als ik de mogelijkheid zou krijgen om een donororgaan te krijgen, zou ik dat ook meteen weigeren. Geef dat ding maar aan iemand die onnatuurlijk wil zijn.
Oftewel: iedereen moet z'n eigen boontjes maar doppen. We leven allemaal al lang genoeg, en er zijn al teveel mensen op deze aardbol. Van mij hoeft het leven niet nóg meer verlengt te worden.
IKbenEllen schreef:casperrr schreef:nou nou, zo kan ie wel weer hoor IkbenEllen...
Sorry, ik wijk in deze niet van mijn mening af, heb dit ook al een aantal keer gezegd in dit topic.
Shadow0 schreef:"Boeiuh dat er mensen doodgaan? Daar ga ik nu niet over nadenken."
X__Hardc0re_ schreef:En of ik nou daalijk dood lig tegaan onder een auto en in eens een orgaan nodig heb heb ik geen keus misschien denk ik daarna er wel anders over..
Shadow0 schreef:Ik deel de mening van IkbenEllen, ik vind het nogal kwalijk dat mensen op deze manier beslissingen nemen over nogal belangrijke zaken. "Boeiuh dat er mensen doodgaan? Daar ga ik nu niet over nadenken."
Ik vind dat je dat soort beslissingen naar eer en geweten moet maken, maar ik zie in zo'n opmerking niet veel van eer, noch geweten.![]()
Redrumfox: jij weigert dus alle vormen van medische hulp?
IKbenEllen schreef:Moet je misschien eens doen![]()
En dit kun je volgens mij alleen als volwassen persoon voor jezelf beslissen, je kunt wel je wens (whatever that may be) aan je ouders kenbaar maken natuurlijk.