Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb zo'n vreselijke jeuk. Slecht geslapen, slechte concentratie. Een chagarijnige Kim die niets kan en wil doen. Bah.
Het is wel stil geworden... Iedereen in de zon?
LaFunkyJazz schreef:ik heb t, in mn gezicht, mn handen bleh.
Chronisch constitueel (ofzo??) eczeem.
Ik heb nu nieuwe zelf, werkt heel goed, voor hoelang het mag duren.
Volgende maand krijg ik nieuwe allergie testen (plak + prikproef)

heb wel weer wat uitslag onder aan mn rug helaas
Kimmm schreef:@ Roelke_: Wat is de naam van de vochtinbrengende zalf? Want mn huid is zó droog. Weet gewoon niet meer wat ik eraan kan doen. Hierdoor gaat het juist zo ontzettend jeuken.
maar bij mijn eczeem heb ik amper verschil gemerkt. nu is het laatst een tijdje weggeweest, maar het is nu weer heel erg terug
wat moet ik doen?
Izie schreef:edit --
http://www.equilac.be , kan je gratis proefpakkeet aanvragen.. is wel belgie maar kan ook naar nederland

Jaimyliefje schreef:nu is het laatst een tijdje weggeweest, maar het is nu weer heel erg terugwat moet ik doen?
Haha
) dus ja, daar wordt ik niet echt blij van..
en mijn nagel ook
dus ik ben heppie
9en ik heb een goeie bui door het mooie weer)
Echt heel vervelend! Heb het op school ook gehad. Hand helemaal onder het bloed en dan nog half moeten smeken voor een pleister. Na een uitgebreide studie van de mensen bij de balie uiteindelijk met veel gemopper een ministukje pleister gekregen 

Heel erg veel sterkte. We denken allemaal aan je. Ik weet hoe het voelt. Kiezen op elkaar en doorzetten. Iets anders is er niet. Is het niet een optie om onder de zonnebank te gaan liggen of met dit zonnige weer juist met open schoenen te gaan lopen om elk zonnestraaltje op te pikken?