Nada schreef:turbotinker schreef:Wat is je bron dan?
Laat me raden!!
Ze heeft een rijke, oude vent gevonden
Hé jegh....jij hebt vaker van die enge fantasieën he...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Laat me raden!!
Laat me raden!!
_Lot_ schreef:Hahaha mijn oma van de canarische eilanden heeft als hobby naakt door de tuin lopen en is er niet van geneerd als ik lig te zonnen in de tuin 8-|. genoeg info?
Kimmie_girl schreef:Ik ga slapen lees ut morgen wel weer allemaal bij!
_Lot_ schreef:Heee joehoe we moeten bokt en prive gescheiden houden he![]()
_Lot_ schreef:Hahaha mijn oma van de canarische eilanden heeft als hobby naakt door de tuin lopen en is er niet van geneerd als ik lig te zonnen in de tuin 8-|. genoeg info?
PintoNatal schreef:_Lot_ schreef:Hahaha mijn oma van de canarische eilanden heeft als hobby naakt door de tuin lopen en is er niet van geneerd als ik lig te zonnen in de tuin 8-|. genoeg info?
okeyou don't have to say more
Nada schreef:_Lot_ schreef:Heee joehoe we moeten bokt en prive gescheiden houden he![]()
Mn PB box staat altijd voor je open
terorita schreef:_Lot_ schreef:Hahaha mijn oma van de canarische eilanden heeft als hobby naakt door de tuin lopen en is er niet van geneerd als ik lig te zonnen in de tuin 8-|. genoeg info?
en weer zie ik iets vreemds voor me ogen
turbotinker schreef:persoonlijk ga ik volgend jaar kerst voor dit motiefje;
PintoNatal schreef:Hadden jullie ook een maand of 2 misschien geleden een pink ribbon figuurtje?
Citaat:
nee joh, gooi het gwn in de groep _Lot_
PintoNatal schreef:Hadden jullie ook een maand of 2 misschien geleden een pink ribbon figuurtje?
PintoNatal schreef:turbotinker schreef:persoonlijk ga ik volgend jaar kerst voor dit motiefje;
Moooi!! Mag ik het ook gebruiken?
terorita schreef:PintoNatal schreef:Hadden jullie ook een maand of 2 misschien geleden een pink ribbon figuurtje?
nee wel een pink cadilac
turbotinker schreef:hebt vaker van die enge fantasieën he...
Citaat:
Zeker wel...zolang we niet naast elkaar in 1 bed hoeven te liggen,dan vergist hubby zich nog
turbotinker schreef:Zeker wel...zolang we niet naast elkaar in 1 bed hoeven te liggen,dan vergist hubby zich nog