wie heeft HET middel tegen puistjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Debortje_

Re: wie heeft HET middel tegen puistjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:25

Ik heb ook gehoord, dat in de zon liggen goed voor je puistjes zijn?

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:31

daarvan drogen je puistjes idd uit daarom ga ik regelmatig even onder de zonnebank. Maar je moet je huid weer beschermen tegen de uv stralen anders beschadigt je huid! Dus goed smeren.
En voor de mensen die nioxin gaan gebruiken smeer je na het zonnen in met scalp is ook een aftersun.
Heb er toevallig vandaag weer een info folder over gehad dat de zon steeds schadelijker word voor de huid incl foto met de telescoop dat ziet er echt verschrikkelijk huid.

Het is net als te lang gebakken vlees kanker verwekkend als je je huid is verbrand. Nioxin scalp hersteld deze huid voor een groot deel waardoor het minder schadelijk is voor de gezond heid.
En zorgen dat je voor het zonnen goed smeer!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 20:41

ik wil jullie allemaal even bedanken voor de leuke enthausiaste berichtjes en pms.
Voor iedereen die besteld heeft alles staat in dozen klaar. Aangezien dit er ontzettend veel zijn geworden en mijn halve bij keuken vol staat met pakketjes is het lastig te zien wie allemaal betaald heeft. Ik ga alles even goed uit zoeken via internet bankieren wie wat betaald heeft en degene waarvan ik geld heb ontvangen krijgen allemaal een pm dat het opgestuurt word morgen.

Ik hoop dat jullie allemaal net zo veel baad zullen hebben als alle andere en jullie straks puistvrij door het leven gaan Haha!

veel plezier er mee allemaal Haha!

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:06

Een aantal bokkers hebben een tijdje geleden bij Breitling haar middeltjes besteld. Ik ben nu best wel benieuwd hoe het bij jullie werkt!
Dus kom maar op met de verhalen Haha!

Oonax

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 13:22

Ik heb zoveel chemische producten geprobeerd en geen enkel werkte... Ik had de potjes en crèmes dus al lang opgegeven.
Had echter iets gelezen over het 'wondermiddel' Tea Tree Olie. Nogal sceptisch een lotion gekocht met Tea Tree in...
Het is de eerste keer dat ik verschil zie! Heb al twee weken geen dik opvallend puistje meer gehad en de onderhuidse rode ontstekingen trekken ook weg. Ik heb zelfs weer chocolade gegeten (en normaal heeft dat echt wel een negatief effect op mijn huid! Ik heb er een paar keer speciaal op gelet en mijn huid reageert op chocolade.)

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 14:43

Ik gebruik al een jaar lang Tea Threa van het Kruidvat, de wasgel, de lotion en ik heb ook nog de dagcreme maar die smeer ik nooit op. Ik ben er zeer tevreden over! Ook omdat het helemaal natuurlijk is! Geen agressieve chemische middelen...

Het is ook nog eens heel erg goedkoop! Ik zou het gewoon eens proberen voor het geld hoef je het niet te laten.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:34

Bij mij wordt het daar juist een ontploffing van helaas.
Had vanalles ervan. Scrubgel, gezichts reinegings gel. Zelfs een potje met van dat spul dat je in heet water moest doen zodat je kon stomen.

o0marije0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 11:33

foutje..

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 12:55

o0marije0o schreef:
Een aantal bokkers hebben een tijdje geleden bij Breitling haar middeltjes besteld. Ik ben nu best wel benieuwd hoe het bij jullie werkt!
Dus kom maar op met de verhalen Haha!

Om welk middeltje gaat het eigelijk? staat vast wel ergens, maar ik vind het iets té, om 29 paginas door te gaan spitten...

brendalevita

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:56

Het gaat om nioxin~~!!
Bij mij werkt het beter dan andere producten die ik heb gebruikt~~~!!!

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-07 09:25

Thanks! Ik gebruik op dit moment (en al jaren) de Diane 35-pil (die onder andere acne tegen gaat), maar ik wil die pil natuurlijk niet voor altijd gaan gebruiken. Ooit wil ik ook kinderen he. Knipoog En dan is het wel handig om iets achter de hand te hebben.

roest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:37

nou, al mijn geweldige middeltjes werken niet meer, niet eentje Huilen
ben 3 weken geleden gestopt met de pil, ik lijk weer een 16-jarige, duidelijk een hormoonkwestie Clown

Suomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:41

roest schreef:
nou, al mijn geweldige middeltjes werken niet meer, niet eentje Huilen
ben 3 weken geleden gestopt met de pil, ik lijk weer een 16-jarige, duidelijk een hormoonkwestie Clown

Dermatoloog kan je antibiotica voorschrijven. Ja

munawwarah

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-07 21:42

clinique of shiseido 3 stappenplan, wel prijzig maar je kan eerst een paar testmonsters proberen

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 09:46

Ik wil de bokkers die besteld hebben even er op wijzen dat het wel de bedoeling is dat die bestelling na gekomen word. Ik heb nu al een paar weken 3 pakketjes in mn keuken staan van mensen die geld over zouden maken en niks meer laten horen.
Dat is niet helemaal de bedoeling. Van 1 iemand heb ik maar een pm gekregen met uitleg waarom het niet over gemaakt is. De rest laat gewoon weg niks meer van zich horen.

Dus als jullie even goed willen nadenken voor je een bestelling doet zou ik dat wel op prijs stellen. Ik heb er heel veel werk aan om alles te bestellen en klaar zetten. Ik doe dit allemaal graag maar dan wil ik wel dat ik het ook kan versturen Knipoog

Dus even een berichtje in het algemeen. Als je een bestelling doet hou je dan aan je bestelling Lachen

Rooos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 17:58

Ik heb ook altijd last van puistjes, mijn gezicht is er niet vol mee maar ze zitten er wel.. nu heb ik een maand geleden een stick van Yves Rocher geprobeerd en het werkt perfect, je moet eerst je gezicht schoonmaken met lotion dat je erbij krijgt en daarna de stick erop en daarna dagcreme, je bent even bezig maar het werkt perfect!!

roosbananas

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 00:30

Tandpasta. Clown
Nu heb ik (sinds ik de pil pak) amper nog last van puistjes. Af en toe verschijnt er zo'n verschrikkelijk ding. 's Avonds voor het slapengaan tandpasta op de puist. De volgende ochtend is de puist uitgedroogd. 2 dagen later zie je er niets van. Haha!

Maargoed ik begrijp ook wel dat je niet heel je gezicht met tandpasta gaat volsmeren. *LOL*

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 14:00

En tandpasta is zó niet goed voor je huid.
Werd al meerdere malen in het topic gezegt.
En zo af en toe een puistje kan het geen kwaad, maar als het niet bij 1 puistje blijft doe je je gezicht meer kwaad dan goed door tandpasta erop te doen

Debortje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-07 20:26

Ik heb vandaag Eryderm lotion 2% gekregen, iemand hier ervaring mee?

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:25

Ik heb er nu niet zoveel last van, maar als er af en toe zo een monster is dan smeer ik er inotyol op. Is een créme tegen huidziekten. Normaal word het gebruikt voor luierdermatitis. Vork

Uppojono

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:27

Inderm, heb ik goede ervaringen mee.. Kun je volgens mij wel alleen bij de dokter halen..

Surion

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 10:52

Oh ja, nog vergeten. Ik was biergisttabletten gaan halen, mijn huid reageerde er echt slecht op!
Ik had wel 2x zoveel puisten als normaal, ben er nu mee gestopt en wonderbaarlijk zijn ze allemaal weg.

Soo_Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 11:11

weet iemand misschien wat de kosten van Skin 2 Moro zijn ?
En heeft iemand hier er ervaring mee?

Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:07

Gezond eten! Lachen

Emytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-07 15:11

Voor mensen met echt veel puistjes heeft gezond eten weinig zin hoor en ik spreek uit ervaring. Knipoog