Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cyntje schreef:Ik kan de kat nooit te lang bij me hebben. Want dan verstijf ik omdat ik het zielig voor hem vind als ik beweeg. Dus die zitten nooit lang bij mij want dan krijg ik er last van,... en op de slaapkamer mogen ze niet komen
Cyntje schreef:oh en waar zit die pijnkliniek?
aangezien mijn pijnen aardig overklaarbaar zijn en er nog steeds niet veel ontdekt is,...
Koud, tja nee vaak alleen mijn muishand en soms gewoon ineens overdag vaak. Als ik veel aan het doen ben kan ik het ook gigantisch warm krijgen. Maar in beddan probeer ik mijn ijsstompjes nog bij mij vriend te duwen maar die trapt er niet meer in helaas
luuntje schreef:Mijn huisarts geloofde in eerste instantie ook niet in fibromyalgie.
Op mijn aandringen heeft hij mij toen wel doorverwezen naar een reumatoloog.
Zij stelde de diagnose fibromyalgie.
Op het moment heb ik echter heel andere klachten. Gewrichten die half uit de kom schieten.Volgens mijn fysio is dit slijtage van het kraakbeen. Heb ik behalve fibro ook artrose.
De artrose waar/welke gradatie wordt nu onderzocht.
Vanochtend om 8.30 uur zijn er 4 buisjes bloed afgenomen. en om 9.15 uur ben ik radioactief gespoten. Om 12 uur wordt er een skeletscan gemaakt.
Vanwege alle pijn heb ik vorige week mijn paard verkocht.
En daar baal ik ontzettend van.
luuntje schreef:Mijn huisarts geloofde in eerste instantie ook niet in fibromyalgie.
Op mijn aandringen heeft hij mij toen wel doorverwezen naar een reumatoloog.
Zij stelde de diagnose fibromyalgie.
Op het moment heb ik echter heel andere klachten. Gewrichten die half uit de kom schieten.
Volgens mijn fysio is dit slijtage van het kraakbeen. Heb ik behalve fibro ook artrose.
De artrose waar/welke gradatie wordt nu onderzocht.
Vanochtend om 8.30 uur zijn er 4 buisjes bloed afgenomen. en om 9.15 uur ben ik radioactief gespoten. Om 12 uur wordt er een skeletscan gemaakt.
Vanwege alle pijn heb ik vorige week mijn paard verkocht.
En daar baal ik ontzettend van.