[Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ellebelletje

Re: [Centraal] Voor alle vragen over borstverkleining

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 20:28

Ja, ik heb gelijk mijn verzekering gebeld..zij vonden het schandalig en zeker niet kunnen!! Het vrouwtje aan de telefoon (dus die van de verzekering) die leefde enorm met me mee en zei dat ik best op zoek mocht gaan naar een ander ziekenhuis.

Ook gelijk gedaan..minimale wachttijd: 9 Maanden!!

Die vrouw zei ook nog: Ja het is misschien heel erg vervelend om te zeggen...maar eigenlijk moet het ziekenhuis het netjes voor je oplossen en niet naar huis sturen met de melding dat je maar moet afwachten.
Ze hebben nog gelijk ook! Eigenlijk moet het ziekenhuis maar voor een vervanger zorgen of een andere oplossing.

Maar gelukkig is mijn moeder vandaag geweest en is mijn vriend enorm lief en steunen me...anders was vandaag behoorlijk verdrietig

Olle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-06 22:10

Ja dat kan ik best begrijpen dat je verdrietig bent!
Je zit je helemaal ergens naar toe te leven en vind het ook onwijs spannend en dan krijg je opeens te horen dat het niet door gaat.
Jij hebt misschien ook wel dingen moeten afzeggen of vrij moeten nemen. Dat kost ook geld en vooral emoties!

Nou ik wens je nog even veel succes, want het is natuurlijk ongelooflijk kl*te

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:44

Wat schofterig van ze Ellebelletje. (ik was op vakantie vandaar dat ik nu pas reageer) 9 maanden wachtlijst daar schrik ik wel van ik moet nog door het hele gedoe met de verzekering heen en ga op 18 mei trouwen en hoopte dan in het bezit te zijn van nieuwe boobs maar dat wordt dus heel krap als ik het zo lees.

XJuul

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-06 12:53

Ik zou verschillende ziekenhuizen bellen. Ook is het slim om als je op de wachtlijst staat tussendoor eens te bellen of er al een datum bekend is. Ik had een wachtlijst van minimaal een half jaar, ik ben na ongeveer 2 maanden geopereerd. Ik belde tussendoor op een maandag om te vragen of er een datum was en toen kon ik dezelfde vrijdag nog komen omdat er iemand uitgevallen was.

Mijn littekens zijn nu btw nog steeds vreselijk blauw/paars/zwart van de littekenbehandeling, vorige week moest ik toch naar de huisarts dus ik heb hem meteen even laten kijken. Hij zei dat het wel lang kon duren voor het weg zou trekken.

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-06 16:02

Wat een verhaal, zo zonder pardon naar huis te worden gestuurd om nog maar even een paar maanden te moeten wachten! Ik zou zeker een aantal andere ziekenhuizen bellen!

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-06 11:17

Daar ben je dan mooi klaar mee.

Ik denk dat je beter contact op kan nemen met je ziektekostenverzekering dan met andere ziekenhuizen. Bij de meeste ziekenhuizen in Nederland zijn de wachtlijsten vrij lang dus bereik je er niet veel mee. De ziektekostenverzekering heeft vaak wel afspraken met ziekenhuizen met een kortere wachtlijst of met ziekenhuizen in het buitenland en kunnen zo waarschijnlijk meer voor je betekenen dan wanneer je zo naar een ander ziekenhuis opbelt. Veel succes ermee!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-06 17:03

Heb je al iets kunnen regelen Ellen?

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:15

Hoi allemaal!!

Weer een hele tijd geleden Bloos! Bloos
Maar ik wordt morgen al geholpen!!! Ik heb dinsdag vorige week de brief van het ziekenhuis gekregen met dat ik de week erop (dus morgen) al geholpen kan worden.
Ach gut

Wel ontzettend laks om een week vantevoren een brief te sturen!!! Rolleyes Nors opkijken

Maar ik ben dus morgen een paard dagen op vakantie in het ziekenhuis! Tong uitsteken

Tot snel allemaal..enne..ik hou jullie op de hoogte!

xxxx ellen

Emeraldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-06 21:41

Succes en beterschap!!!

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 07:59

Heel veel succes!!

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 09:01

Heel veel succes!

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 10:44

Succes en we horen snel hoe het gegaan is!

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-06 14:23

Succes Ellen, hopelijk ben je erg blij met het resultaat en gaat je herstel voorspoedig!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 14:48

wow wat een verhaal Ellen!
gelukkig wordt je nu wel geholpen, succes en idd ik hoop dat je snel hersteld en dat we snel horen hoe het met je is Lachen

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-06 15:05

Veel succes Ellen, en ik hoor wel hoe het is gegaan over een paar dagen.

Ben je nog wel door dezelfde arts behandelt als die het eerst zou doen, maar op vakantie was (als ik het mij goed herinner)

Ellebelletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-06 19:29

Hoi Allemaal!!

Ik ben weer thuis hoor!!!
Gisteren moest ik om 11:00 in het ziekenhuis melden en het was de bedoeling dat ik dan om 13:00 geholpen werdt.
Dus moest ik om 12:15 ongeveer me eigen klaar gaan maken.
Maar in de tussentijd mochten we ook even naar buiten ofzo..zitten we nog geen 10 minuten buiten worden we gebeld op de mobiel dat we meteen verwacht werden want ik kon gelijk door naar de OK!

Gelijk naar binnen gegaan omgekleed en weggereden.

Infuus deed gigantisch pijn maar dat was ook het enige.

Nou,...serieus ik heb misschien 3/4x gebruik gemaakt van het pompje met morfine (kon je zelf bedienen) en daarna niks meer!!
Ik heb geen centje pijn..wel de steken af en toe, maar die zijn zeker te hebben! Bloos

Ik schrok wel vanochtend toen ze mijn verband eraf haalde want alles zat onder het bloed en de viezigheid en ze waren veeeeeelll kleiner natuurlijk Tong uitsteken

Maar wel echt super de super mooi!

Ik heb geen zwelling, geen bloeduitstortingen of rare dingen, gewoon echt een perfecte wond.
Vandaag kwam om 12:00 de PC en zei dat als ik wilde ik zo naar huis kon omdat hij zo tevreden was en het er zo goed uit zag!! Wow! Wow!

Dus om 14:00 ben ik ontslagen en vanmiddag lekker op mijn eigen bedje geslapen.
Nu heel even snel achter de pc piepelen om jullie mede te delen dat het gewoon echt geweldig gaat!!

Ik beloof jullie morgen foto's te maken en waarschijnlijk ook gelijk online te zetten!

maar ik hoop dat het zo goed blijft gaan, de plegen zeiden nog dat ze het weinig meemaakte dat iemand zich zo goed voelde gelijk na zo'n operatie.!

En het stomme is...ik ben geweldig kleinzerig en ben echt een watje..en met deze ingreep heb ik gewoon ECHT geen pijn.
Alle pilletjes die ze me wilde geven heb ik gewoon niet nodig gehad..

Hhaha maar niet te voorbarig ellen...hopen dat het goed blijft gaan Haha! Haha!

meiden...bedankt voor de lieve berichten en morgen hoogstwaarschijnlijk pictures!!
(tenminste als jullie dat willen...want het is natuurlijk best vers allemaal)

xxelle

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-06 20:14

He Ellen

Wat leuk om zo snel al wat van je te horen. Lachen fijn dat het allemaal zo voorspoedig verlopen is en dat je geen pijn hebt. Hopelijk blijft dat zo en gaat je herstel heel snel. Gefeliciteerd met je mooie nieuwe borsten. Lachen

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 07:05

Wat goed Ellen!!
Ben erg benieuwd naar je nieuwe boops hoor!
Fijn dat je er geen tot bijna gaan pijn van hebt.
Eindelijk toch gebeurd!!
(een last vals van je schouders)
Dacht je niet toen het verband eraf ging:waar zijn mijn tieten???
(dat dacht ik toen wel,zo'n stuk kleiner waren ze geworden) Cool

juthi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:40

Fijn om te horen dat het zo goed met je gaat en dat je weinig pijn hebt!
Ik ben ook benieuwd hoe het er nu uitziet!

Doe nog wel een beetje rustig aan he! het is niet niks geweest..

Henzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 09:48

Wauw, zo'n positief verhaal heb ik zelden gehoord! Echt fijn dat het zo goed gaat. En lekker he dat ze zo klein zijn! Knipoog Hopelijk blijft het goed gaan. Ik had na een paar dagen een terugval met toch bloeduitstortingen enzo maar ik duim voor je dat het goed blijft gaan! Maar idd, niet te voorbarig zijn en rustig aan blijven doen!

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:50

Mooi zo dat het zo pijnloos is gegaan! Houd je nog even rustig en dan komt vanzelf alles weer goed.

Zitten de drains er bij jou nog in? Weet je ook hoeveel gewicht ze eraf hebben gehaald?

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 10:56

Henzz schreef:
Wauw, zo'n positief verhaal heb ik zelden gehoord! Echt fijn dat het zo goed gaat. En lekker he dat ze zo klein zijn! Knipoog Hopelijk blijft het goed gaan. Ik had na een paar dagen een terugval met toch bloeduitstortingen enzo maar ik duim voor je dat het goed blijft gaan! Maar idd, niet te voorbarig zijn en rustig aan blijven doen!

Volgens mij staat dit topic vol met dit soort positieve ervaringen. Knipoog

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 10:58

Volgens mij ook wel. Al moet ik zeggen dat ik wel jaloers ben op mensen zoals Ellen die eruit kwamen en geen pijn hadden. Ik heb wel pijn gehad, maar ik had ook eigenlijk bijna tot geen pijnstillers. Ik heb dus ook niet aan de morfine gezeten.

MissJ

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-06 11:00

Olle schreef:
Volgens mij ook wel. Al moet ik zeggen dat ik wel jaloers ben op mensen zoals Ellen die eruit kwamen en geen pijn hadden. Ik heb wel pijn gehad, maar ik had ook eigenlijk bijna tot geen pijnstillers. Ik heb dus ook niet aan de morfine gezeten.

Ik heb ook geen morfine gehad. tenminste, niet bewust. Toen ik bijkwam uit de narcose op de verkoeverkamer vroeg een zuster aan me of ik pijn had, toen had ik een wat branderig gevoel waar ik iets voor in mijn infuus kreeg, maar dat was het enige wat ik aan pijnstillers gehad heb. Lachen

Olle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-06 11:01

Dat heb ik dus ook gehad. Maar was ook wel blij dat ik wat pijn had, want dan doe ik extra voorzichtig. Als ik geen pijn heb ga ik rustig alles doen.