Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
X_Armani_X schreef:Maar 1 ding als je denkt dat je zwanger bent of het niet zeker weet en een zwangerschapstest wil doen doe dit dan wel bij je dokter die uit de winkel zijn niet te vertrouwen.
Vriendin van mij heeft dit mee gemaakt en die test zei dat ze niet zwanger was maar ze was vaak misselijk en is ze naar de huisarts gegaan bleek dat ze al 4 maanden zwanger was en loopt nou met een kind van 5 jaar.
Dus doe dit dan wel bij je dokter haha dan weet je het teminste zeker![]()
_Debbie_ schreef:Ik heb ook een vraagje;
Kan het zijn dat je pas een aantal jaren later last krijg van de bijwerkingen van de pil?
Zoals bijvoorbeeld dat je aankomt?
Ik ben namelijk ineens in korte tijd heel wat aangekomen terwijl er niets is veranderd..geen ander eetpatroon of wat dan ook.
Heb iemand dit ook meegemaakt bij de pil (slik microgynon 30)?
_Debbie_ schreef:Ik heb net even op de site zitten kjken van die nuvaring...en het wordt allemaal heel mooi uitgelegd maar nu heb ik een vraag;
Ze zeggen dat het net zoiets is als een tampon inbrengen,ik gebruik altijd tampons maar blijf ze altijd voelen hoe ik ze ook inbreng ik blijf ze altijd voelen..
Zou dit met die nuvaring dan ook zo zijn?
FlEuRXBoNnY schreef:'ff nog vraagje over die microgynon 30...
je kan togh gwoon 1 strip doorslikken? zegmaar dat je 1x geen stopweek neemt.. en ben je dan die stopweek erna heel erg ongesteld of niet?
_Scarlet_ schreef:Heeft er iemand hier ervaring met Mirena (hormoonspiraaltje)?
<knip>
Maar goed, ik zat dus te denken aan het spiraaltje. Alles wat ik erover gelezen heb is erg positief, afgezien van dingen als afstoten e.d., maar goed, die kans is niet zo enorm groot geloof ik. Alle ervaringen zijn welkom, positief of negatief.
_Debbie_ schreef:Ik heb net even op de site zitten kjken van die nuvaring...en het wordt allemaal heel mooi uitgelegd maar nu heb ik een vraag;
Ze zeggen dat het net zoiets is als een tampon inbrengen,ik gebruik altijd tampons maar blijf ze altijd voelen hoe ik ze ook inbreng ik blijf ze altijd voelen..
Zou dit met die nuvaring dan ook zo zijn?