Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Celebi schreef:Ik kom even trots delen dat ik net onwijs veel zin had in chips, maar deze expres niet in huis had en dus maar een maisbroodje belegd met kipfilet en ijsbergsla. Doet niet hetzelfde voor mijn hoofd helaas, maar het is wel een goede keuze.
Absoluut de goede keuze!
Sportschool heb ik wel geprobeerd, maar voelde me daar niet op m'n plek.

Boyzone schreef:Ik ben dan wel benieuwd waar jullie sporten.
Ik ben dus nog zoekende.
Ik heb gesport bij basic fit maar daar miste ik echt een stukje begeleiding.
En nu dus bij de Loods in Nieuwegein geweest.
Op de sportschool is er verder niets leuks dus oordopjes in, Q music aan en gaan.
Kidde schreef:Ik sport eigenlijk altijd rond acht uur. Dat is toch niet zo laat? En anders eerst sporten en dan eten?
Bellatrix schreef:Mijn sportschool is 2 minuten lopen, ik heb ook geen reistijd, en dat scheelt ook.
MarlindeRooz schreef:Ik vind sporten leuk. Krachttraining, hardlopen, fietsen. Wandelen (15 km en verder) ook. Alleen ik heb weinig energie dus ik moet constant keuzes maken. Badkamer schoonmaken of wandelen. Boodschappen of hardlopen.![]()
En dan winnen de andere dingen het vaak. Maar ik heb 1x per week een uitlaathondje dan moet ik wel.
KimD schreef:MarlindeRooz schreef:Ik vind sporten leuk. Krachttraining, hardlopen, fietsen. Wandelen (15 km en verder) ook. Alleen ik heb weinig energie dus ik moet constant keuzes maken. Badkamer schoonmaken of wandelen. Boodschappen of hardlopen.![]()
En dan winnen de andere dingen het vaak. Maar ik heb 1x per week een uitlaathondje dan moet ik wel.
Kom je gezellig de vierdaagse in Limburg lopen?

MarlindeRooz schreef:Daar zijn veel andere mensen toch?
Ik ben wel van plan om een paar dagen in Luxemburg de Mullertaltrail te gaan lopen. Met mijn vader!
Bij de vierdaagse wandelen ze tenminste op stevige pas door en (kleine) kinderen zijn niet welkom, die hebben een eigen route.
Kidde schreef:Ik sport eigenlijk altijd rond acht uur. Dat is toch niet zo laat? En anders eerst sporten en dan eten?
Wekker gaat elke ochtend om 05.00