Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
. 29 april valt nog te overzien. Mag je tot die tijd gewoon blijven trainen met de fysio? leintje_ schreef:Zo, als je tot oktober had moeten wachten, dan was dat wel heel vervelend geweest. 29 april valt nog te overzien. Mag je tot die tijd gewoon blijven trainen met de fysio?
DideH schreef:leintje_ schreef:Zo, als je tot oktober had moeten wachten, dan was dat wel heel vervelend geweest. 29 april valt nog te overzien. Mag je tot die tijd gewoon blijven trainen met de fysio?
Ja iets meer stuk maken kan niet op zich, dus nu gewoon zaak om zo sterk mogelijk die operatie in te gaan!
Ga ook even overleggen of fysio in de gipsperiode wat oefeningen heeft (of zelfs daar) om ook qua bovenlichaam en bovenbeenspieren ook beetje bezig te blijven ipv weer zo'n idioot spierverlies.
leintje_ schreef:DideH schreef:
Ja iets meer stuk maken kan niet op zich, dus nu gewoon zaak om zo sterk mogelijk die operatie in te gaan!
Ga ook even overleggen of fysio in de gipsperiode wat oefeningen heeft (of zelfs daar) om ook qua bovenlichaam en bovenbeenspieren ook beetje bezig te blijven ipv weer zo'n idioot spierverlies.
Slim, die tip kreeg ik zelf destijds ook van de fysio in het ziekenhuis, dan blijf je toch een beetje bezig
gaucho schreef:Dat zei de Fysio ook toen ik mijn linkerhand gebroken had, dat als je met rechts traint links beter blijft. Was allerlei onderzoek naar gedaan.
) dat is voor de algemene gesteldheid natuurlijk ook niet verkeerd.