Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
JosjeBE schreef:Ik zou zeggen dat je met twee kleine plekjes toch nog een kans hebt op genezing (middels o.a. bestraling). Wat ik ook gehoord heb, is een alternatieve manier, is dat ze een bepaald goedje inspuiten op de 2 plekjes die je noemt en die zouden dan de tumor helemaal moeten 'inkapselen' waardoor hij niet meer kan groeien.
BeFunny schreef:Of het normaal is weet ik niet. Alleen dat ik dat als antwoord kreeg.
Hier het volledige eigen risico wat in 1 keer weg was met gelijk daarachter aan twee mooie rekeningen geeft een mooi contrast
[ [url=m/QubIYe.jpg]Afbeelding[/url] ]
En dit is voor de tamoxifen voor 1 maand en kreeg ik dus niet vergoed![]()
[ [url=m/PxvuGf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb nooit om een ander merk gevraagd hoor dus wellicht dat daar nog wat voel te regelen.
En wat betreft die overige rekeningen ik zou niet weten waar ik daarmee terecht zou kunnen.
Alenthe05 schreef:Ik lees al een tijdje mee, maar kan je al die extra zorgkosten niet aftrekken van de belasting? Misschien eens zo'n belastingmannetje na laten kijken of vragen. Ik weet nog uit de tijd dat mn moeder ziek was dat mn vader heel veel extra gemaakte kosten kon aftrekken van de belasting.
Het is het vragen waard.
Verder wil ik je heel veel sterkte wensen, nogal een rollercoaster.