Ik kom me hier ook voorzichtig melden omdat ik merk dat ik wel behoefte heb om dingen van me af te schrijven en met mede zwangere te kletsen.
Afgelopen dinsdag ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben, nadat ik al een aantal weken misselijk was na bijna elke maaltijd heb ik ervoor gekozen om een zwangerschapstest te doen. Ik was aan de pil dus ik had niet verwacht dat deze 2 streepjes zou geven. De verwekker is niet iemand waar ik een relatie mee heb, of waar ik uberhaupt iets van verwachtte. Was dus nogal een shock, ik heb mijn beste vriendin gebeld en ben daarheen gegaan. Heel fijn en lief steun aan haar gehad en ook over praktische dingen gehad gezien zij al 2 kinderen heeft. Woensdagochtend heb ik de verloskondige praktijk gebeld en ik kon gelukkig vrijdag al terecht voor een echo. Die was vrij emotioneel, gezien het toen pas echt landde wat er aan de hand was, na het zien van een hartje dat klopt wordt alles zo meer werkelijkheid. 7 weken zwanger, voor nu 19 april uitgerekend. Ondanks dat het niet gepland is, is het heeeeeeeeeel welkom en zie ik dit ook wel echt als een wondertje en een gevalletje "het moest zo zijn"
Mijn kinderwens is altijd best sterk geweest en mijn leeftijd (33) is daarin ook niet eeuwig om nog ooit een kindje te mogen krijgen.
Ik hoop dat ik hier mee mag kletsen en bij jullie af en toe kan spuien of om advies vragen. Gezien ik dit alleen doe, zonder partner, zal ik tegen wat andere dingen aanlopen