Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ballard_L schreef:Ik zet ook een stipje. Afgelopen donderdag had ik een positieve test, nu bijna 6 weken zwanger. We waren al een tijdje bezig, maar hadden het deze maand eigenlijk niet verwacht. Super spannend, ons eerste kindje!
Ik had een test gedaan, omdat ik misselijk was ‘s nachts. Overdag kan ik het nu met regelmatig eten onder controle houden, maar vannacht was het weer heel erg. Dat is wel balen, want dan slaap ik dus ook slecht waardoor ik weer sneller misselijk ben. Maargoed, nog een paar weken doorzetten en hopelijk wordt het dan beter![]()
Ik ben benieuwd hoe jullie het doen op werk. Ik denk dat als ik zo misselijk ben ik het wel snel moet vertellen, iedereen weet het anders toch al. Hoe doen jullie dat?
Gnome schreef:Fijn Marlis dat het bloeden gestopt is!!
Wij hebben een huis gekocht en daarna pas verteld aan iedereen wat het geworden was. Het is jullie toekomstige huis.. Heeft een ander niks van te vinden. Jammer dat je vriend zich zo laat beïnvloeden. Kijk wel uit dat je niets iets koopt om het kopen omdat je nu zwanger bent etc.. Zou ook zonde zijn natuurlijk.
Hier wel oké. Gisteren weer last van maagzuur en een klein beetje eruit gegooid. Blijft irritant maargoed als dat het is. Morgen alweer 13 weken op weg. Dinsdag vliegen we dus hoop dat het allemaal goed gaat
Marlis schreef:Angela_ schreef:Waren jullie in de eerste week ook al misselijk? Bij mij is het vandaag lichtelijk begonnen. Gelukkig alleen nog met vlagen.
Nee de eerste weken niet. Bij mij was het rond week 6/7/8.
Marlis schreef:Pff ik ben net gister weer thuis gekomen en gister avond laat telefoontje van m'n zus, dierenarts onderweg.
Gaat weer niet goed met kyra, paard waar laatst ook meerdere keren dierenarts voor geweest is.
Dikke darm ligt niet goed.
Injectie gehad, mocht niks eten, hele nacht om het uur controle en stappen. En over tien minuten is dierenarts er weer. Gaat weer lekker zo.
Zwager en zus dachten dat ze dood ging toen ze der gister zagen.
Hier een dagje vrij vandaag. Slecht weer hier.
Gnome schreef:Marlis schreef:Pff ik ben net gister weer thuis gekomen en gister avond laat telefoontje van m'n zus, dierenarts onderweg.
Gaat weer niet goed met kyra, paard waar laatst ook meerdere keren dierenarts voor geweest is.
Dikke darm ligt niet goed.
Injectie gehad, mocht niks eten, hele nacht om het uur controle en stappen. En over tien minuten is dierenarts er weer. Gaat weer lekker zo.
Zwager en zus dachten dat ze dood ging toen ze der gister zagen.
Hier een dagje vrij vandaag. Slecht weer hier.
Het zit jullie niet mee zeg!! Hopelijk komt ze er opnieuw doorheen. Hoe gaat het nu met de 2 teven?
Angela_ schreef:Pfff, ik had net met afvegen wat roze afscheiding.. Meteen dikke paniek en de verloskundige maar gebeld. Ze gaf aan dat het prima nog de innesteling kan zijn. Ik dacht dat je pas positief test na de innesteling, maar volgens haar is dat niet zo.
Ik wist niet dat zwanger worden/zijn zo stressvol kon zijn
Angela_ schreef:Jij had flink wat bloed toch?
Het maakt me zo vreselijk onzeker.. Bij onze m.a had ik dat ook maar dan later in de zwangerschap.