Pff TS, dat kan je er niet bij gebruiken, slaap is zo belangrijk. Sterkte, hoop zo dat ze wat kunnen betekenen want dit kan zo niet.
urosa
Geplaatst: 25-11-22 13:03
Wat ontzettend heftig van de pijn zeg en dat je er zo van wakker van ligt. Heel veel sterkte en hopelijk meer duidelijkheid straks waar het vandaag komt en kunnen ze het beter bestrijden
Misschien een tip, wel totaal andere pijn natuurlijk. Maar toen ik dezelfde nachten had van de MS zenuwpijnen was eerst het enige dat hielp wiet gebruiken met een vaporizer. Duurde een tijd voor alle reguliere medicijnen aansloegen.
Ik ga ook beginnen met thc olie sterke dosis wegens pijn. Wellicht het overwegen waard? Het schijnt sowieso veel gebruikt te worden bij kanker. Mocht je interesse hebben, laat het me maar weten.
Heel erg veel sterkte meid! Je zit echt in een enorm rollercoaster. Denk veel aan je!
Willekes
Geplaatst: 25-11-22 14:02
Stille meelezer, we denken aan je Niet slapen is slopend en zeker door pijn. Wat goed dat je gebeld hebt. Hopelijk straks meer duidelijkheid en betere pijnbestrijding. Pijn is namelijk niet nodig, is ook kwestie van artsen goed luisteren en afstemmen, kijken wat werkt voor jouw lijf en jouw casus, zeg maar. Hou je sterk en geef aan als je het niet trekt qua pijngrens. Nergens voor nodig namelijk, of het is een keuze omdat je anders bv niet helder bent, of e.d. Dan nog. Grotendeels minder pijn, is echt mogelijk. Aka, dus ook niet anders accepteren en blijven sturen voor jezelf. Knuffel!
Ik moest normaal een scan laten nemen, helaas hebben ze het op spoed nog al laten afweten waardoor ik te laat op de afdeling was om het onderzoek nog in te plannen… ze hadden de scan meteen moeten nemen op spoed maar daar hebben ze wegens de drukte me doorgestuurd ipv direct het onderzoek te doen.
Ik moest normaal blijven maar ik ga morgen voor men kleedje shoppen en de dokter was akkoord om de pijnmedicatie gewoon thuis verder te zetten! Dus ik kan morgen gaan! Verder zouden ze in het ziekenhuis ook niets meer kunnen doen op dit moment.
Maandag heb ik dan de scan maar wel van heel mijn lichaam wat ik ook wel beter vind, dan hebben ze alles terug in kaart!
Dus nu gaan we naar de apotheek voor de medicatie en morgen ga ik mijn trouwkleed kiezen
Jammer dat je nu weer terug moet voor de scan, maar echt heel fijn dat je morgen wel je jurk kan gaan uitkiezen. Heel veel plezier alvast en hopelijk een betere nacht met de nieuwe medicatie!
Dat is heel lief van jullie maar mijn moeder stond erop dat ze mijn kleding zou betalen
Het is iets HELEMAAL anders geworden dan ik voor ogen had maar ik ben wel heel blij, enige nadeel is dat ik andere schoenen moet bestellen! Lang leve Zalando!
Het is een bordeaux cocktailjurkje geworden, knielengte met bovenaan iets kant en pareltjes/glitter en ik heb hierbij een bolero gekocht maar in een andere winkel heb ik nog een mooie (nep)bont jasje gevonden dat er perfect bij past!
Ik wou een licht roze, lange jurk met een witte bonte stola