Juangi schreef:Vervelend zeg, al die klachten! Verstopping is echt naar! Las dat magnesium oxide hier ook goed werkt, omdat het al snel laxerend werkt. Daarnaast ook tegen maagzuur, dus een dubbele klap. Misschien heb je daar wat aan?
Zijn jullie al aan het oriënteren voor autostoelen? Wat vinden jullie een normaal bedrag. We willen een maxi cosi en een draaibare lijkt heel fijn, maar vind 500 echt aan de prijs. We willen wel een maxi cosi met zo’n stang zodat we hem ook kunnen wegdragen.
Wij hebben bij de eerste een cybex cloud Z met draaibare base gekocht, heel veel plezier mee en die kan nu nog een ronde mee. Wij gebruiken inmiddels de base met een Sirona (?) stoel geloof ik. Dus wel dat soort bedragen, maar zeker in de auto waar we veel mee rijden wilde ik een veilige geteste optie en ook wat comfort voor ons en dat vind ik bij draaibaar echt fantastisch. In de groep 0 stoel gebruikte we het wel significant minder dan nu. Nu wil ze nog wel eens in volledige rigor mortis schieten en dan is het prettig dat we gewoon recht voor het stoeltje staan.
Hoewel we nog even de onderzoeken van de Consumentenbond ernaast leggen, even kijken of er nog andere veilige, prettige opties zijn.