Noordje wij hadden ook zo'n prachtig licht toen de kraanvogels overvlogen
moonsparkle
Geplaatst: 09-11-21 21:05
Het wordt wel steeds wat minder hoor of ik moet steeds meer mijn best doen althans ik hou het wel bij 7 per keer anders neemt het onderhand een pagina in beslag, haha
Gisteren toen ik het hooi voor de paarden in de buitenstal ging ophangen, stond ik ineens oog in oog met 3 reeën. Later zag ik dat er nog een 4e stond (te eten, had niks door )
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 09-11-21 21:55
Mooie lucht hierboven en bizar dat weerverschil.
Shirlee beterschap
Dit was vandaag hier, fotos helaas niet helemaal scherp. Wiebelhanden vandaag jammer genoeg
Tijdje niet gepost, want echt wandelen kon ik met mijn rug niet, maar wel lekker met jullie meegelezen en hele mooie (en leerzame!) foto’s gezien. Maar vandaag deed ik weer een blokje, met de kleine pony (ja, ik moet haar staart wassen van ons allebei geen hobby)
Ik kwam nog wat hele donkere paddenstoelen tegen, zwarte, denk ik, maar het was te donker om een fatsoenlijke foto te maken. Vrijdag nieuwe poging.
moonsparkle
Geplaatst: 09-11-21 22:07
Lekker met de beestjes op pad
Bootsiebob
Geplaatst: 09-11-21 22:18
Leuk Karuna en Hilary met aanhang op pad
Niets te zien van de trilhanden hoor. Ik had er vandaag ook last van, gelukkig toch een paar gelukte foto’s
Ik kon gelukkig op tijd remmen. Ik zag er 2 die al aan de andere kant stonden, maar je weet nooit met hoeveel ze zijn. Er was dus nog een nr 3. Ik ben er altijd bedacht op, dus ik rijd niet heel hard.
De 4 die bij ons lopen, lagen vanochtend bij de buren in het grasland, zag alleen de koppies