Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gimme_Joy schreef:Ah die antwoorden stellen me weer gerust. Nadeel is dan wel dat ik eigenlijk niet echt extra kan kolven? Ik heb nu een stuk of 5 voedingen in de vriezer liggen van max. 50 cc
Het moment is misschien niet de beste, maar ik ben bang dat als ik later kolf en hij eerder komt ik te weinig voeding heb voor hem.
Ik wilde vanochtend kolven, maar we hadden nogal een zware nacht, dus ik was even druk zat met mezelf![]()
Bezorgd omdat het verschil per borst zo groot is...
marrlinde schreef:Mijn zoon dronk tot zijn tweede nog 3-4 keer per nacht zeker, tot ik gestopt ben door de nursing agitation. Achteraf denk ik dat hij gewoon honger had want nu een half jaar later eet hij s nachts vaak nog steeds wat, de ene keer alleen een banaan soms ook nog twee boterhammen erbij.kan me voorstellen dat hij dat niet uit één nachtvoeding haalde. Maar beter gaat hij overdag gewoon goed genoeg eten...
AMCM hoe lang heb je al last van de NA dan? Meestal heeft het te maken met veranderingen in de hormoonspiegels, dus bij zwangerschap, eisprong, menstruatie. In mijn cyclus geen last van maar in mijn zwangerschap drama (moet je ff m'n berichten hier terug lezen voor uitleg hoe het voelde).