Dat plukbrood ziet er ook heerlijk uit zeg!
Silby, dat soort hulp ik altijd welkom

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Steenbok12 schreef:Ja. Moederdag goed idee. Ik ben 3 mei jarig. Dus denk dat ik het top boek van de bieb misschien zelf wel wil dan!
Plukbrood lijkt me ook heerlijk. Voor hoeveel personen en kcal is die. Die zal wel aantikken?
goesju schreef:Ik heb vandaag ook het zomerboek binnengekregen. Wat een lekkere recepten/ gerechten staan daar in zeg.
Gister heb ik de aardappel maar dan anders en de energierepen gemaakt en ik moet zeggen dat het me niet tegenvalt. Morgen ga ik via de app voor het eerst een dagmenu volgen. Ben benieuwd hoe dat bevalt.
Ik ben lid geworden van de Facebookpagina en de resultaten hier op bokt en op Facebook zorgen wel voor een extra stimulans. Jeetje, wat gaat iedereen goed. Hopelijk kan ik over een tijdje ook zulke goede berichten schrijven.
Laura82 schreef:Ik heb het plukbrood eerder vandaag opgezocht, t is een recept voor 20 pers à iets van 93 kcal per stukje geloof ik. Al met al is het als "maaltijd" dus wel fors in de kcal, 1860 kcal voor het hele brood.
Ik heb m wel een keer in de planning staan om te maken, als we weer bezoek mogen ontvangen