Sizzle schreef:Die laatste 2 woordjes: „dus tja“
Gaven mij nogal sterk het gevoel dat je het maar onzin vind.
Daarnaast vergelijk je het met de pil wat dus geen vergelijk is. En je deelt het aantal gevallen door het totaal en zet het niet af tegenover gevallen door covid per leeftijdsgroep.
Inderdaad, we hebben niet alle data dus dat gespeculeer wat hier op bokt gebeurd is weinig zinvol.
Juist wat anti-vaccers vaak doen, het steunen op incomplete data en individuele gevallen, is niet zinvol. Men moet oppassen niet hetzelfde te doen met het goedpraten van een bijwerking of het bagatalliseren van een officieel bericht.
Langzaam is iedereen het zo zat (ik ook) dat al snel de gedachte ontstaat: ja maar het zijn er maar 30, who cares, ik wil weer (vul maar in). Echter zijn die 30 ook iemands kind/moeder/broer/zus en die vragen zich nu af of dit niet gebeurd was met een ander vaccin.
Het is aan de mensen met de daadwerkelijk cijfers om daar een oordeel over te geven. Als zij met het advies komen: stoppen, dan neem ik dat serieus.
Als ze zeggen: veilig, dan neem ik dat ook serieus.
Dan heb je mijn bericht verkeerd geïnterpreteerd want ik vind het juist geen onzin en het is ook wat ik verwacht had als uitspraak.
En ja, die 30 mensen zijn inderdaad iemands familie en vrienden, maar wat bedoel je daarmee in dit geval?