Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Ah ja droge lucht en hooikoorts kan t ook verklaren
raket schreef:Het is niet anders. En aangezien ik zo ziek was viel het best mee. Het was niet eens een optie om naar buiten te gaan.
Straks kan ik weer werken en heb ik het al gehad, dat is ook fijn om ge weten.
Hiraeth schreef:Anoniem schreef:Ah ja droge lucht en hooikoorts kan t ook verklaren
Ik reageer toch eventjes: ik heb sinds ik de diagnose astma heb gekregen niet zo veel last gehad van benauwdheid als dat ik nu heb. Verder ben ik net als jij kiplekker, dus ik vrees dat dit gewoon een stomme tijd is voor astmapatienten.
Ik kruip weer onder mijn steen omdat ik vrij zeker ben dat ik geen corona heb, maar voordat ik dat doe wil ik iedereen even een duimpje omhoog geven hier. Het is heel informatief om te lezen welke symptomen iedereen heeft en ik vind het fijn dat jullie ook de tijd nemen om mensen met twijfel gerust te stellen en te informeren.
Van harte beterschap nog voor de mensen die er op dit moment mee zitten.
Petrichor schreef:Sterkte Annemiek!
Vreselijk wat veel doden de afgelopen 24 uur, zou dat de redenen zijn van de persconferentie van vanavond?
raket schreef:Ik voel me eindelijk weer beter.
Ik moet de stootkuur prednison nog afmaken en als ik dan een een week klachtenvrij blijf mag ik eindelijk weer patiënten zien in het ziekenhuis. Gelukkig mag ik wel eerder naar buiten.
32 dagen zit ik nu in isolatie.
karuna schreef:Ik was er in januari al meebegonnen. Flink opgebouwd afgelopen maand. Dit s voor mij de rotste periode. Aantal planten achter elkaar waar ik heftig op reageer. Ieder jaar wel prednison erbij nodig om houdbaar te houden. Mag nu niet vanwege corona gedoe. Ben nu extra blij met mondkapje. Idee voor de komende jaren ook.
karuna schreef:Is me ernstig afgeraden door de huisarts. Terwijl ze weet hoeveel baat ik ervan heb. Het fijne weet ik niet maar de combi prednison in hogere dosis met corona virus schijnt verergering van virus te kunnen veroorzaken. Dus ze zegt zolang ik de reactie nog kan volhouden zonder hoe irritant ook geen prednison.
karuna schreef:Klopt. Maar voor het geval dat. Mijn afweer is soms niet best in antistoffen maken, kan er niet van uit gaan dat ik nu beschermd ben. Kan het met wat oech weer krijgen zolang onbekend is of ik ook antistoffen heb. Dus vandaar deze logische keuze. Gewoon hopen op braaf hooikoorts.
tokedri schreef:karuna schreef:Klopt. Maar voor het geval dat. Mijn afweer is soms niet best in antistoffen maken, kan er niet van uit gaan dat ik nu beschermd ben. Kan het met wat oech weer krijgen zolang onbekend is of ik ook antistoffen heb. Dus vandaar deze logische keuze. Gewoon hopen op braaf hooikoorts.
Je maakt alleen antistoffen als je het had. Ook jij, iedereen.
Maar de vraag is of je het had als je niet bent getest
raket schreef:Ik voel me eindelijk weer beter.
Ik moet de stootkuur prednison nog afmaken en als ik dan een een week klachtenvrij blijf mag ik eindelijk weer patiënten zien in het ziekenhuis. Gelukkig mag ik wel eerder naar buiten.
32 dagen zit ik nu in isolatie.
Hiraeth schreef:Anoniem schreef:Ah ja droge lucht en hooikoorts kan t ook verklaren
Ik reageer toch eventjes: ik heb sinds ik de diagnose astma heb gekregen niet zo veel last gehad van benauwdheid als dat ik nu heb. Verder ben ik net als jij kiplekker, dus ik vrees dat dit gewoon een stomme tijd is voor astmapatienten.
Ik kruip weer onder mijn steen omdat ik vrij zeker ben dat ik geen corona heb, maar voordat ik dat doe wil ik iedereen even een duimpje omhoog geven hier. Het is heel informatief om te lezen welke symptomen iedereen heeft en ik vind het fijn dat jullie ook de tijd nemen om mensen met twijfel gerust te stellen en te informeren.
Van harte beterschap nog voor de mensen die er op dit moment mee zitten.
mariekeoo schreef:Ik ga mij alleen maar beroerder voelen. De pijn in mijn benen word steeds intenser, ik ben doodop, heb nu ook pijn in mijn nek en last van pijn in mijn kaak en migraine. Temperatuur blijft wel goed. Ik ben niet echt verkouden. Heel soms een kuchje, maar niets raars. En mijn eetlust is nu ook echt even mwa
genja schreef:karuna schreef:Ik was er in januari al meebegonnen. Flink opgebouwd afgelopen maand. Dit s voor mij de rotste periode. Aantal planten achter elkaar waar ik heftig op reageer. Ieder jaar wel prednison erbij nodig om houdbaar te houden. Mag nu niet vanwege corona gedoe. Ben nu extra blij met mondkapje. Idee voor de komende jaren ook.
Waarom zou prednisolon nu niet mogen ? Ook Corona patiënten worden hiermee behandeld als de antibiotica niet aanslaat. Dus ik snap je logica niet helemaal.