MyWishMax schreef:Ik zou het zonde vinden als het op slot zou gaan. Ik denk zelfstandig en ben best kritisch wbt vaccinatie. Vooral de 'extra' vaccinaties zoals griepprik. (en zoals eerder genoemd vooral bij mijn dieren haha). Tegen de tijd dat er een vaccinatie voor corona zou zijn zou ik daar graag wat meer over kunnen praten. Ik vind het hier fijn hoe bepaalde bokkers de diverse onderzoeken kunnen uitleggen. Ik heb wel wat ervaring in het lezen van onderzoeken en ben ook goed in engels, maar niet in medische onderzoeken en helemaal niet in het engels. Ik kan dat natuurlijk overleggen met mijn artsen, maar vind het fijn om zelf al wat meer informatie te krijgen.
Zal ik dan een andere vraag stellen / discussie openen?
Wie van jullie haalt de griepprik? Waarom wel of niet?
Die informatieve posts zijn inderdaad erg boeiend en leerzaam. Maar het irriteert mij als meelezer mateloos dat 1 persoon het voor elkaar krijgt alle aandacht zich toe te trekken en daardoor de discussie te saboteren.
Misschien is negeren een betere optie dan de discussie op slot gooien.
Ik haal geen griepprik. Ik werk voornamelijk in de buitenlucht, reis weinig met het OV (en nu helemaal niet), ben gezond. Maar het is niet zozeer een bewuste afweging als wel: nooit aan gedacht. Mijn man krijgt hem.wel, via zijn werk. Maar het is best iets om over na te denken, want ook gezonde mensen kunnen flink ziek worden van griep. De paar keer dat ik zelf een flinke griep had, was ik er ook wel twee weken zoet mee. Om eventuele bijwerkingen van een vaccin zou ik het in ieder geval niet laten.