Goldie schreef:Dat is ook wat Joanne, hopelijk hebben ze allebei een milde variant...
Lekkere situatie Leandra..
Warboel zo te horen ben je er nog niet aan toe, fijn dat je manager gelukkig hetzelfde denkt. Ik ben wel blij dat mijn psycholoog soms ook de bedrijfsarts een 'update' stuurt. Maakt het voor mij makkelijker.
Gisteren gebeld door P&O, afspraak morgen wordt telefonisch. Dat was natuurlijk geen verrassing...
Vind het wel evengoed weer spannend, ook al had hij vorige keer al gezegd dat deze afspraak als het ware extra was en dat hij nog niks van me verwacht.
Waar ik ook echt moeite mee heb, en misschien weten jullie hoe ik hier mee om kan gaan.
Ik heb vandaag een goede dag, lekker buiten aan het rommelen etc. Maar de eerste gedachte die ik dan heb.. ooh zie je het gaat wel goed, ik moet toch echt weer naar m'n werk. Ik blijf me schuldig voelen, terwijl collega's ook zeggen dat ze het echt wel redden en ik me daar niet druk om moet maken.. heb gewoon een groot plichtsbesef en daardoor snel last van een schuldgevoel.
Ik wil dat gewoon uit kunnen zetten. Niet bij elke goede dag meteen weer bezig zijn met m'n werk..
Vriend zegt ook al je moet dat helemaal nog niet doen, maarja hoe...
Herkenbaar, zo dacht ik ook. Mijn psycholoog heeft gezegd dat ik een maand met alleen maar goede dagen moet hebben voordat ik weer aan werk kan denken. Een dag of een week is niks. Eigenlijk wel logisch maar moeilijk om zelf te bedenken met een burn-out 
Misschien heb je daar iets aan.