Fleury schreef:Ik vind het heel moeilijk dat mijn lichaam zo is veranderd en voel me er niet in thuis. Maar in een paar weken is er dan ook 7 kg bijgekomen en dat is een heel groot verschil.
Ook geestelijk maakt die 7 kg een heel verschil. Bij 43 kg voelde ik niets van emoties en met het stijgen van het gewicht smolt de ijsberg als het ware en kwamen de emoties naar boven. Wat weer leidt tot hevige depressieve gevoelens en alles wat daarbij komt kijken.
En dat maakt het zo zwaar.
Ik denk dat dat meer het getal op de weeg schaal is die jou zegt dat je lichaam zo verandert is , want eigenlijk ben je nog maar een ruime vier kilo zwaarder. Dat je nu ruimte hebt voor emoties is zwaar ja , maar je was ook geen gelukige meid toen je uit geput als een vogeltje op de bank lag te liggen. Dan had je de stap naar de kliniek niet gemaakt . Ik hoop dat je de depresies te boven komt met de hulp verleners
Citaat:Voor een mooie afsluiting nog even een foto van 2 weken geleden:
[ [url=m/f1GkLi.jpg]Afbeelding[/url] ]
Weet je , dit is zo fijn om te lezen. Dat je het een mooie foto vind en je post mooi wil af sluiten. Eigenlijk zegt dat best veel . Dat je je best doet om iets tot een goed einde te brengen.
Ik vind het een pracht foto (en als ik er tekst onder zou moeten zetten zou dat kloppen met je verhaal :
Doe ik het zo goed , kan het nog beter ?
Hou vol Fleur , je kan niet meer doen dan je aller beste best !