Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polly schreef:Chlooramfenicol is idd geen chemo.
Maar waarom probeer je geen vervoer te regelen, je mag erheen, ze willen je helpen maar je gaat niet maar zegt wel dat ze niks doen
Ik snap dat het allemaal niet makkelijk is, maar ik snap ook dat ze geen ambu kunnen inzetten. Is er dan echt helemaal niemand die je kan brengen?
Polly schreef:Chlooramfenicol is idd geen chemo.
Maar waarom probeer je geen vervoer te regelen, je mag erheen, ze willen je helpen maar je gaat niet maar zegt wel dat ze niks doen
Ik snap dat het allemaal niet makkelijk is, maar ik snap ook dat ze geen ambu kunnen inzetten. Is er dan echt helemaal niemand die je kan brengen?
Angeliquee18 schreef:Ik heb niet alles gelezen, maar als je geen vervoer hebt, maar je moet / wilt wel naar het ziekenhuis kun je wel door de ambulance opgehaald worden.
Mijn man hebben ze ook wel eens meegenomen, omdat ons kindje nog lag te slapen, en die eerst naar mijn moeder moest. Was ook geen hartinfarct, maar wel heel veel pijn.
gohya schreef:Ik had van die zakjes gekregen maar dat spuug ik zo weer uit, ondanks dat ik het meng met AA drink.Ik heb toen laxeer pilletjes laten halen bij kruitvat.Die werken wel.Huisarts had daar niks meer over gevraagd.