isa06x schreef:pluisje88 schreef:
Hoe bedoel je? Want ik heb het echt puur over etherische olie op je huid. Dat is gewoon niet goed, en dat is een feit. Wat zou hier kort door de bocht aan zijn?
Omdat het dus geen feit is..
Jawel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sababber schreef:Waarom zouden bedrijven zoveel investeren om hun producten te testen en veilig te kunnen noemen voor de markt als het niet veilig is?
isa06x schreef:Sababber schreef:Waarom zouden bedrijven zoveel investeren om hun producten te testen en veilig te kunnen noemen voor de markt als het niet veilig is?
Geld. Om dezelfde reden dat cosmeticabedrijven nog steeds alcohol en parfum in hun producten stoppen.
Net als zonnebanken. Is ook allang achterhaald dat dat slecht is, en wordt alsnog gedaan omdat het geld opleverd.
Als je wat terugscrollt, zie je dat ik 2 bronnen heb gegeven.
Jaan81 schreef:Oh, super interessant dit!
Ik gebruik pepermunt, lavendel en teatree voor mn paard, ook al teatree bij een van onze koeien gebruikt.
Maar ik zou ontzettend graag alle ins en outs willen leren want denk dat het echt een verrijking kan zijn voor onze dieren, en voor mezelf
isa06x schreef:Sababber schreef:Waarom zouden bedrijven zoveel investeren om hun producten te testen en veilig te kunnen noemen voor de markt als het niet veilig is?
Geld. Om dezelfde reden dat cosmeticabedrijven nog steeds alcohol en parfum in hun producten stoppen.
Net als zonnebanken. Is ook allang achterhaald dat dat slecht is, en wordt alsnog gedaan omdat het geld opleverd.
Als je wat terugscrollt, zie je dat ik 2 bronnen heb gegeven.
Nickolay schreef:Welke cursussen aromatherapie heb je gedaan dat je hier deze kennis deelt?
isa06x schreef:Nickolay schreef:Welke cursussen aromatherapie heb je gedaan dat je hier deze kennis deelt?
Geen, maar ik heb het niet over etherische olie gebruiken tijdens aromatherapie, maar tijdens huidverzorging. Dat zijn 2 verschillende dingen. En ik verdiep me al heel lang in huidverzorging. Ik haal mijn informatie alleen uit betrouwbare bronnen, dus niet van random sites maar van mensen zoals Jetske Ultee (dermatologische onderzoeksarts), drs Leenarts (dermatoloog) Paula’s Choice, en huidtherapeuten.
Dyphusion schreef:[