Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
rockey schreef:nou jaar geleden, maar ik ben gisteren ook eindelijk weer gegaan! dit keer wel naar iemand anders.
en zelfs na een jaar was het nog niet eens super hard nodig.
heb gisteren botox frons voorhoofd en kraaienpoten gedaan en mijn mondhoeken, kunnen er weer even tegen aan.
Ik ben dus wel op jonge leeftijd aan de botox begonnen en dat merk ik goed, ik heb daardoor nooit echt de rimpels kunnen maken, en daardoor is het eigenlijk altijd wel strak! zelfs nu na zo'n lange tijd kreeg ik de complimenten.
rockey schreef:klopt ik ging jaren naar blush, en nu ben ik bij mijn oude arts geweest.
puur omdat ik nu alleen voor botox ging en hij eerder plaats had (en nog eens heel dichtbij zit). als ik mijn lippen weer zou laten doen, ga ik zeker weer naar blush.
IsabelleN schreef:@Janine: Dermaclinic Groningen vind ik zelf een fijn en vertrouwd adres. Arts Roos luistert supergoed naar je en werkt heel precies. (Ik heb na een ongeluk wat rare en gevoelige kuiltjes in mijn linkerwang, niemand maakt daar zo mooi iets van als deze arts met fillers)
nanoukkie schreef:Ik ben donderdag voor de eerste keer geweest. Ook is het heel goed meegevallen, ze hebben op voorhand (op vraag van mij) een verdovende crème opgesmeerd. Ik ging voor mijn fronsrimpel, maar omdat ze daar niet de volledige inhoud van de spuit nodig had, heeft ze ook mijn kraaienpootjes meegedaan. Ik heb 110- betaald. Het is nu 4 dagen later, en fronsen gaat al bijna niet meer.
Over het resultaat ben ik dus wel tevreden, al weet ik niet zeker of ik mezelf er nu echt beter uit vind zien.
Janine1990 schreef:IsabelleN schreef:@Janine: Dermaclinic Groningen vind ik zelf een fijn en vertrouwd adres. Arts Roos luistert supergoed naar je en werkt heel precies. (Ik heb na een ongeluk wat rare en gevoelige kuiltjes in mijn linkerwang, niemand maakt daar zo mooi iets van als deze arts met fillers)
Zooo 300 jaar later...![]()
Ik wilde nog heel graag weten; Waarom niet Looking Young?
Ik vind DermaClinic lastig te beoordelen omdat er niet echt een beschrijving/cv van de artsen op staat...
Willemiens schreef:Ik ben vandaag ook weer geweest voor fillers bij Medisch Laser Centrum in Amsterdam.
Dit keer bij Leo van Rozelaar, wat is dat toch een fantastische man! Hij neemt echt de tijd voor je, bestudeerd je gezicht goed en is gewoon goed in zijn vak. Paar uurtjes na de behandeling bij mijn vader en stiefmoeder gegeten en die zagen niets. Terwijl mijn stiefmoeder normaal echt alles ziet![]()
Ik heb 1ml Restylane en hier €450 voor betaald en hij heeft ook canules gebruikt, hierdoor geen blauwe plekken.
Voor;
[ [url=m/OYwYvB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na;
[ [url=m/MsNHeG.jpg]Afbeelding[/url] ]
Willemiens schreef:Ik ben vandaag ook weer geweest voor fillers bij Medisch Laser Centrum in Amsterdam.
Dit keer bij Leo van Rozelaar, wat is dat toch een fantastische man! Hij neemt echt de tijd voor je, bestudeerd je gezicht goed en is gewoon goed in zijn vak. Paar uurtjes na de behandeling bij mijn vader en stiefmoeder gegeten en die zagen niets. Terwijl mijn stiefmoeder normaal echt alles ziet![]()
Ik heb 1ml Restylane en hier €450 voor betaald en hij heeft ook canules gebruikt, hierdoor geen blauwe plekken.
Voor;
[ [url=m/OYwYvB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na;
[ [url=m/MsNHeG.jpg]Afbeelding[/url] ]