Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Heb jij cosmetische chirurgie als in; fillers/ botox ondergaan of overweeg je het?

Nee, ik overweeg het wel.
234 (24%)
Nee, ik overweeg het niet.
608 (62%)
Ja, eenmalig, ik zou het zo weer doen.
50 (5%)
Ja, eenmalig, ik zou het niet weer doen.
7 (0%)
Ja, met enige regelmaat.
72 (7%)

Totaal aantal stemmen: 971

Suzanne F.

Re: Cosmetische chirgurgie: Ervaringen met fillers, botox.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 06:58

Oh gaaf je hebt je lippen laten doen. Dat durf ik dus gewoon niet. Mijn onderlip is prima, alleen mijn bovenlip zou ik ietsje willen laten doen. Maar ben bang voor een Donald Duck.
Bij jou trekt het vast met een paar dagen weer weg en dan ben ik wel heel benieuwd naar een nieuwe foto eigenlijk. Misschien durf ik het dan ook ooit.

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 07:46

Oh ben inderdaad benieuwd hoe het over een paar dagen eruit ziet bij je :j

ik ga volgende week voor rokerslijntjes.. dat doen ze in eerst instantie ook met een beetje fillers. Alleen bovenlip. Heb ook wel 5x gezegd dat ik geen duckface wil maar dan echt echt echt niet :') ben benieuwd.. (en anders trekt het vanzelf ooit weer weg :D )

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:43

nou jaar geleden, maar ik ben gisteren ook eindelijk weer gegaan! dit keer wel naar iemand anders.

en zelfs na een jaar was het nog niet eens super hard nodig.

heb gisteren botox frons voorhoofd en kraaienpoten gedaan en mijn mondhoeken, kunnen er weer even tegen aan.

Ik ben dus wel op jonge leeftijd aan de botox begonnen en dat merk ik goed, ik heb daardoor nooit echt de rimpels kunnen maken, en daardoor is het eigenlijk altijd wel strak! zelfs nu na zo'n lange tijd kreeg ik de complimenten.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 13:58

De fronsrimpel botoxers, kunnen jullie je voorhoofd nog wel bewegen?

Ik ben bijzonder expressief in mn gezicht en ik frons ook heel veel. Dus ik ben ook wel aan een botoxbehandeling toe.

Maar als dat betekent dat ik ook mn voorhoofd ook niet meer kan gebruiken weet ik niet of dat wel bij me past.

Ook las ik van mensen 'dat ze er niet aan konden wennen'. Hoe ervaren jullie dat?

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 14:06

Fronsrimpels heb ik ok gedaan.. fronsen gaat dus echt niet meer.. maar je kunt wel je wenkbrauwen nog gewoon optrekken (of je moet dat ook plat laten spuiten :') ) Dus je bent niet geheel bewegingsloos
Ik heb ook kraaiepootjes erbij laten doen, dus rond mn ogen ligt het ook stil. Maar doordat je je wangen nog wel kunt bewegen ziet het er niet heel statisch uit..

Ik moet wel zeggen dat ik de eerste keer ENORM moest wennen aan het niet meer kunnen fronsen (ik fronste dus blijkbaar ook de godganse dag) en het leek zelfs een klein beetje zeer te gaan doen (dat kwam omdat mn spieren steeds maar wilde fronsen :') ) maar nu zou ik niet anders meer willen. Het geeft zo enorm veel rust in mn gezicht :j

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:12

rockey schreef:
nou jaar geleden, maar ik ben gisteren ook eindelijk weer gegaan! dit keer wel naar iemand anders.

en zelfs na een jaar was het nog niet eens super hard nodig.

heb gisteren botox frons voorhoofd en kraaienpoten gedaan en mijn mondhoeken, kunnen er weer even tegen aan.

Ik ben dus wel op jonge leeftijd aan de botox begonnen en dat merk ik goed, ik heb daardoor nooit echt de rimpels kunnen maken, en daardoor is het eigenlijk altijd wel strak! zelfs nu na zo'n lange tijd kreeg ik de complimenten.

Jij ging ook naar Blush toch? Waarom ben je daar niet meer heen gegaan :D ?

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:16

klopt ik ging jaren naar blush, en nu ben ik bij mijn oude arts geweest.

puur omdat ik nu alleen voor botox ging en hij eerder plaats had (en nog eens heel dichtbij zit). als ik mijn lippen weer zou laten doen, ga ik zeker weer naar blush.

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 15:18

rockey schreef:
klopt ik ging jaren naar blush, en nu ben ik bij mijn oude arts geweest.

puur omdat ik nu alleen voor botox ging en hij eerder plaats had (en nog eens heel dichtbij zit). als ik mijn lippen weer zou laten doen, ga ik zeker weer naar blush.

Waar ben je geweest, bij Blush moet ik nog zo lang wachten...

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 21:12

Ik heb donderdag om 13.45 een afspraak.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-20 21:17

nanoukkie schreef:

Spannend! Veel success!!!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 08:55

Tytonidae schreef:
nanoukkie schreef:

Spannend! Veel success!!!

Ja heel spannend zo voor de eerste keer! Mijn vriend was er wel echt niet blij mee :')
Ik zal laten weten hoe het was!

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:33

Ik heb voorhoofd, kraaienpootjes en frons en ik kan het daar niet bewegen. :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 12:35

Heeft r iemand ook ervaring met botox tegen migraine of andere soorten hoofdpijn? Ik loop echt al zo veel jaren mee hoofdpijn elke dag waar tot nu toe geen enkele arts iets tegen weet of kan vinden.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 20:15

IsabelleN schreef:
@Janine: Dermaclinic Groningen vind ik zelf een fijn en vertrouwd adres. Arts Roos luistert supergoed naar je en werkt heel precies. (Ik heb na een ongeluk wat rare en gevoelige kuiltjes in mijn linkerwang, niemand maakt daar zo mooi iets van als deze arts met fillers)

Zooo 300 jaar later... :+

Ik wilde nog heel graag weten; Waarom niet Looking Young?
Ik vind DermaClinic lastig te beoordelen omdat er niet echt een beschrijving/cv van de artsen op staat...

IsabelleN

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-20 09:19

Haha Janine, valt mee hoor. Ik heb de arts gewoon ff opgezocht op LinkedIn :o

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 11:37

Ik ben donderdag voor de eerste keer geweest. Ook is het heel goed meegevallen, ze hebben op voorhand (op vraag van mij) een verdovende crème opgesmeerd. Ik ging voor mijn fronsrimpel, maar omdat ze daar niet de volledige inhoud van de spuit nodig had, heeft ze ook mijn kraaienpootjes meegedaan. Ik heb 110- betaald. Het is nu 4 dagen later, en fronsen gaat al bijna niet meer.
Over het resultaat ben ik dus wel tevreden, al weet ik niet zeker of ik mezelf er nu echt beter uit vind zien.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-20 11:49

nanoukkie schreef:
Ik ben donderdag voor de eerste keer geweest. Ook is het heel goed meegevallen, ze hebben op voorhand (op vraag van mij) een verdovende crème opgesmeerd. Ik ging voor mijn fronsrimpel, maar omdat ze daar niet de volledige inhoud van de spuit nodig had, heeft ze ook mijn kraaienpootjes meegedaan. Ik heb 110- betaald. Het is nu 4 dagen later, en fronsen gaat al bijna niet meer.
Over het resultaat ben ik dus wel tevreden, al weet ik niet zeker of ik mezelf er nu echt beter uit vind zien.

Fijn dat het meeviel. Ik zag ook weinig duidelijk resultaat. Volgens mij moet je ook echt veel laten spuiten wil je heel duidelijk verschil zien. Maar dat fronsen scheelt ook al wel vond ik. Kan je niet meer boos kijken. :D

Ikwashier

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 10:59

Janine1990 schreef:
IsabelleN schreef:
@Janine: Dermaclinic Groningen vind ik zelf een fijn en vertrouwd adres. Arts Roos luistert supergoed naar je en werkt heel precies. (Ik heb na een ongeluk wat rare en gevoelige kuiltjes in mijn linkerwang, niemand maakt daar zo mooi iets van als deze arts met fillers)

Zooo 300 jaar later... :+

Ik wilde nog heel graag weten; Waarom niet Looking Young?
Ik vind DermaClinic lastig te beoordelen omdat er niet echt een beschrijving/cv van de artsen op staat...

Zojuist even op de site gekeken, maar ik vind ze wel aan de prijzige kant. Iemand al ervaring met deze kliniek?
Afbeelding

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-20 21:59

Ik ben vandaag ook weer geweest voor fillers bij Medisch Laser Centrum in Amsterdam.
Dit keer bij Leo van Rozelaar, wat is dat toch een fantastische man! Hij neemt echt de tijd voor je, bestudeerd je gezicht goed en is gewoon goed in zijn vak. Paar uurtjes na de behandeling bij mijn vader en stiefmoeder gegeten en die zagen niets. Terwijl mijn stiefmoeder normaal echt alles ziet :+

Ik heb 1ml Restylane en hier €450 voor betaald en hij heeft ook canules gebruikt, hierdoor geen blauwe plekken.
Voor;
Afbeelding
Na;
Afbeelding

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 15:27

Willemiens schreef:
Ik ben vandaag ook weer geweest voor fillers bij Medisch Laser Centrum in Amsterdam.
Dit keer bij Leo van Rozelaar, wat is dat toch een fantastische man! Hij neemt echt de tijd voor je, bestudeerd je gezicht goed en is gewoon goed in zijn vak. Paar uurtjes na de behandeling bij mijn vader en stiefmoeder gegeten en die zagen niets. Terwijl mijn stiefmoeder normaal echt alles ziet :+

Ik heb 1ml Restylane en hier €450 voor betaald en hij heeft ook canules gebruikt, hierdoor geen blauwe plekken.
Voor;
[ [url=m/OYwYvB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na;
[ [url=m/MsNHeG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat moooooooooooooooi <3

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 15:31

@Willemiens: Ik ben niet zo'n lipfiller fan, maar dit staat erg mooi!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 16:52

Zeker mooi! Zo wil ik het ook wel.

BertBaley

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:27

Zeker mooi :j !

Willemiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 21:30

Dankjullie wel allemaal!
Ik ben ook geen fan van lipfillers als je ziet dat je fillers hebt :')

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-20 23:21

Willemiens schreef:

Voor;
[ [url=m/OYwYvB.jpg]Afbeelding[/url] ]
Na;
[ [url=m/MsNHeG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hoe voelt het met een canule? Ik vind het resultaat altijd wel mooier, maar het lijkt me juist pijnlijker? :')