Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shizzel schreef:xDarkness schreef:
Dagcremetje opsmeren voordat de foundation erop gaat? Ik heb namelijk hetzelfde probleem en als ik dacreme/vit E creme smeer heb ik het probleem niet =].
Ik zou inderdaad ook naar je skincare kijken. Bij mij werd daardoor dit exact zelfde probleem opgelost. De liquid peel van The Body Shop maakt voor mij al veel verschil als ik dat van tevoren doe, die haalt alle dode huid er beter af dan mijn scrubs, en verder hydraterende dag en nachtcreme.
DreamGuide schreef:Giolli schreef:Als je scheert, krijg je dan geen mini stoppeltjes?
Nee, eigenlijk geen last van. Wenkbrauwhaar is behoorlijk dun haar dus ik denk dat het daardoor komt. Daarnaast groeit het bij mij ook heel langzaam dus je ziet het niet..
Joanne1987 schreef:Doe dat maar 15 jaar op rij en je krijgt echt wel dikke haren hoor
Mijn wenkbrauwharen zijn soms ve3l dikker als bijvoorbeeld haar op mn been wat ik ook al ontzettend lang scheer
Mona81 schreef:@Tanya, ik denk dat lichtere oogschaduw op je bovenste ooglid mooi zou staan. En gebruik je weleens eyeliner?
Jolien87 schreef:Het valt me vooral op dat op veel foto's de lipjes extra worden getuit.
bartjeminoes schreef:Mijn vriend vroeg wat ik aan het kijken was dus liet hem meekijken en zijn reactie was:
Jeetje wat kunnen vrouwen ons toch voor de gek houden![]()