Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 15:46

Shenavallie schreef:
LadyMadonna schreef:
Toch ben ik het niet met die dermatoloog eens... ik zie gewoon ontzettend veel verschil in resultaat of ik een goedkope kruitvat handcreme gebruik of die van kinetics of bcl :j

Cnd doel ik op de Shellac. Kost geloof ik iets van €25 per flesje.
Op Ali en eBay kom je ze tegen voor €5/6/7....

Heel veel is ook psychisch, hè. ;) Als jij maar hard genoeg denkt dat het een wonder spulletje is...

Mwa... Ik krijg enorme puisten van de gezichtscreme van de Kruidvat. Met mijn creme van Bernard Cassiere geen puisten galore meer. Uiteraard nog wel eens een puistje, maar geen crater face.

Maar dat zal wel tussen m'n oren zitten dan :D.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Re: Wie niet weg is is gezien! Nagellaktopic deel 10!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 16:30

Afbeelding

Net even aan het lakken geweest. Essence My love diary met Catrice Have an Ice day glittertopcoat en Etos Matt it is topcoat.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 19:09

Ik gebruik een nagelolie van aliexpress: super spul! Kost nog geen euro, grote fles en doet prima zijn werk. Ruikt ook lekker.

Ik zag laatst op facebook bij een nagelsalon een foto van de olie die ze aanbieden, exact dezelfde oliepennen die ik bij ali tegen kwam. Vraag me dan vooral af of ze die bij ali kopen of hier bij een groothandel, waar ze waarschijnlijk duurder zijn.

Yenni

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 20:33

Afbeelding
Gisteren nieuwe kleurtjes gekocht.. alleen na 3 laagjes dekt hij niet helemaal goed. Wat kan ik daar de volgende keer aan doen?

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 20:44

zorro schreef:
Ik gebruik een nagelolie van aliexpress: super spul! Kost nog geen euro, grote fles en doet prima zijn werk. Ruikt ook lekker.

Ik zag laatst op facebook bij een nagelsalon een foto van de olie die ze aanbieden, exact dezelfde oliepennen die ik bij ali tegen kwam. Vraag me dan vooral af of ze die bij ali kopen of hier bij een groothandel, waar ze waarschijnlijk duurder zijn.

Ik weet dat er salons zijn die met ali producten werken :) Dus het kan zo maar zijn dat ze van ali kwamen

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 20:55

Ja en ik kan ze eigenlijk geen ongelijk geven.. dan heb je nog eens een winstmarge!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 20:56

zorro schreef:
Ja en ik kan ze eigenlijk geen ongelijk geven.. dan heb je nog eens een winstmarge!

Mits ze er eerlijk over zijn.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:02

zorro schreef:

Tsja, ik gebruik het niet.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 21:09

Olie pennen koop ik wel op Ali, dus best kans dat je het bij mij gezien hebt Zorro ;)
Klant heeft keuze bij mij van goedkoop naar gemiddeld naar wat duurder...
Olie durf ik wel aan, steentjes, waterdecals, (stamping) lak (geen uv/led) etc ook, evenals pincetten, vijlen (hoewel kwalitatief meestal hopeloos) etc ook.
Maar geen gels, gelpolish, primer, cleanser etc.

Toevoeging: er zit echt verschil in m’n Ali decals of m’n E.mi decals :j
Met steentjes etc net zo, en whipes ook :j
Laatst bijgewerkt door LadyMadonna op 11-02-18 21:13, in het totaal 1 keer bewerkt

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:11

Ik neem aan dat je als salon ook eerlijk aangeeft dat je producten van Ali/Wish gebruikt.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 21:13

Als daarnaar gevraagd zou worden wel :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:15

Ik zou t niet kunnen, volle prijs vragen terwijl ik cheap ass producten zou gebruiken _O-.

Ik bedoel dit overigens niet persoonlijk naar jullie toe. Gewoon in het algemeen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 21:17

Maarja, ik koop ook weleens iets in de sale, daar ga ik m’n prijs ook niet op aanpassen.
“Oh mevrouw.... kleurtje x heb ik in de sale gekocht dus nu is uw behandeling 15 euro i.p.v. 18...”
Dan moet ik nóg een administratie bij gaan houden :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:21

zorro schreef:

Hier verderop zit een nagelgroothandel die ook spullen via E-bay inkoopt, onder andere de freesjes. Verkoopt het voor een aanzienlijke veelvoud. Ook zie ik op veel Nederlandse sites spullen (olie, freesmachines, vijlen, tips, enzovoorts) die ook in Azië aangeschaft zijn. Vaak met exact dezelfde foto. Je wordt best vaak genaaid waar je bij staat en als je dan niet prijs- en aanbodbewust bent, dan ben je een gewillig slachtoffer voor dit soort webwinkels. Ook de dure merken kopen in Azië in. Zelfs CND, getuige deze stempelset bijvoorbeeld:

Afbeelding

Afbeelding

Wijziging: ik heb de eerste foto even gewisseld voor een duidelijkere.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:24

Deze stempelset kreeg ik eens cadeau bij een bestelling bij een officiële, Nederlandse CND-dealer. Ik heb het dus niet zelf via Azië gekocht.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:30

LadyMadonna schreef:
Maarja, ik koop ook weleens iets in de sale, daar ga ik m’n prijs ook niet op aanpassen.
“Oh mevrouw.... kleurtje x heb ik in de sale gekocht dus nu is uw behandeling 15 euro i.p.v. 18...”
Dan moet ik nóg een administratie bij gaan houden :')

Dat is wat anders dan structureel topprijzen vragen voor lakjes van 5 euro, dat snap je denk ik wel :P.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:40

_San87_ schreef:
Ik zou t niet kunnen, volle prijs vragen terwijl ik cheap ass producten zou gebruiken _O-.

Ik bedoel dit overigens niet persoonlijk naar jullie toe. Gewoon in het algemeen.

Dat heb ik ook, zou me er niet goed bij voelen, mat wat een ander doet, bemoei ik me niet mee.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-18 21:47

Tja cin, maar jij voelde je wel goed (ja, omstandigheden, i know) met behandelingen van 5 euro....
En zo is het altijd wat...
Er wordt nooit naar gevraagd, maar als een klant mijn inkoop wil weten maak ik daar geen geheim van....
Voor de belastingdienst ook niet trouwens...

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:53

klopt, maar dat gaat veranderen :P Ik heb wel heerlijk kunnen oefenen...

Tango1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:57

LadyMadonna schreef:
Olie pennen koop ik wel op Ali, dus best kans dat je het bij mij gezien hebt Zorro ;)
Klant heeft keuze bij mij van goedkoop naar gemiddeld naar wat duurder...
Olie durf ik wel aan, steentjes, waterdecals, (stamping) lak (geen uv/led) etc ook, evenals pincetten, vijlen (hoewel kwalitatief meestal hopeloos) etc ook.
Maar geen gels, gelpolish, primer, cleanser etc.

Toevoeging: er zit echt verschil in m’n Ali decals of m’n E.mi decals :j
Met steentjes etc net zo, en whipes ook :j

Dat zou me als klant echt niet boeien. Je betaalt vooral voor de expertise en de tijd lijkt me. Wat de inkoopprijs van de gebruikte materialen is, boeit me vrij weinig. Zolang het maar goed gedaan wordt.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:02

Pffft trek allemaal die stiletto’s es effe in joh :=

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:15

Terwijl jullie aan het kibbelen waren heb ik een chocolade bruin met koperkleurige glitters bij mezelf gedaan ;-)

Afbeelding
Afbeelding

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:16

kibbelen? Ik zie geen gekibbel? :P
Wel ooi kleurtje

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:21

Mars schreef:
Pffft trek allemaal die stiletto’s es effe in joh :=

Huh? Er wordt toch normaal gepraat of ben ik gek :?.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 22:22

LadyMadonna schreef:
Tja cin, maar jij voelde je wel goed (ja, omstandigheden, i know) met behandelingen van 5 euro....
En zo is het altijd wat...
Er wordt nooit naar gevraagd, maar als een klant mijn inkoop wil weten maak ik daar geen geheim van....
Voor de belastingdienst ook niet trouwens...

Huh, maar dat is toch helemaal niet te vergelijken? Dat is een beetje hetzelfde dat als iemand een dure camera koopt en graag wil oefenen met foto’s maken. Deze persoon biedt fotoreportages aan voor €10,-. Hiervan kan ik als klant geen topkwaliteit verwachten, want dan moet ik bij een professional zijn, maar een setje leuke foto’s vind ik best €10,- waard.
Als ik een setje leuke nagels wil, dan betaal ik die €5,- aan Cin, maar hiervoor kan ik als klant niet de volledige professionaliteit van verwachten, ik zie het meer als een wederdienst naar elkaar (Cin kan oefenen, ik betaal een symbolisch bedrag voor tijd/spullen). Terwijl als ik naar een salon ga waar ik €30,- aftik na het lakken vd nagels, ik een set nagels verwacht die zeer netjes gezet zijn en waar ik langer dan twee dagen mee doe (bij wijze van)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-02-18 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt