Zonnetje81 schreef:Ik rel helemaal niet. Moet niet gekker worden.
Edit
En dat jij denkt dat mensen het niet in de gaten hebben is een aanname. Mijn aanname is dat mensen dat donderdsgoed weten maar niet willen erkennen. Dat wij het daarover niet eens zijn wil niet zeggen dat jij hier hele epistels kan schrijven om vervolgens een ander te zeggen dat die zn mond maar moet houden. Dan relt er maar 1 iemand.
Niks aanname. Uit ervaring gebleken. Elke keer na nieuwjaar komen een nieuwe mensen die af willen vallen, en die dan beginnen met weinig eten. 90% van die mensen stellen hun dieet bij aan de tips die dan gegeven worden in zo'n dieettopic. De andere 10% moet niks van de tips hebben en wil het inderdaad niet erkennen, 'want ze weten het zelf zoveel beter' (ook blijkbaar beter dan diëtistes die in deze topics ook meepraten), en vertrekt. Prima, zelf weten. Punt blijft dat 90% gewoon luistert naar tips en die ook waardeert. Wat jij beweert is dus onzin, sorry.
Je doet er wel aan mee. In plaats van gewoon een tip te negeren waar je het niet mee eens bent, in plaats van anderen die beginnen met rellen ook gewoon te negeren. 'Het moet niet gekker worden' vind ik dan inderdaad wel een goede uitspraak. Je relt zelf net zo hard mee. En ik reageer weer, waardoor het rellen verder gaat, true. Maar ik ben er niet mee begonnen met negatief te zitten doen.